רשומות

יום שישי, 1 באפריל 2016

חידושים בתחום עולם התינוקות על פי חברת BBK- יבואנית מותגים מובילים בענף

 
 

השבוע  התקיימה תערוכת TOY TIME 2016. זו תערוכה המציגה את כל החידושים בתחומים הקשורים לעולם התינוקות והילדים. האמת היא שמאז שבגרו ילדיי ההתעניינות שלי בתחום פחתה במידה ניכרת ועברתי להתעניין בנושאים אחרים. אבל, אז הגיעו הנכדים והסקרנות חזרה בגדול וכך גם ההתפעלות מהחידושים בתחום.

אחת החברות הוותיקות בתחום הינה חברת BBK- ב.ב. קשרים שיווק ומסחר בע"מ. בעלי החברה הם שלי ורפאל בנימין. החברה מתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מוצרי תינוקות עד גיל שנתיים ועושה זאת בהצלחה למעלה מעשרים שנה. היא החלה את פעילותה בשנת 1995 ומאז ועד היום צברה ידע וניסיון בתחום זה. בין היתר מייבאת החברה מותגים כמו- מקלארן, דיסני, בייבי אינשטיין, מנצ'קין, לאמאז' ועוד מותגים טובים וידועים. המוצרים הינם מהקטגוריה של טיפול וטיפוח התינוק, צעצועים כמו- נשכנים, רעשנים, צעצועי התפתחות שונים, טרמפולינות, טיולונים, עגלות ומוצרי בטיחות. המוצרים משווקים לכ- 400 חנויות ברחבי הארץ וניתן למצוא אותם ברשתות למוצרי תינוקות כמו גם בחנויות עצמאיות.
                           בצילום- שלי בנימין




 בצילומים- חלק ממגוון צעצועי התינוקות
 
השנה החלו לייבא לארץ את מותג העגלות "קונקורד". ראיתי את מגוון המוצרים שהחברה מציעה- סל קל לתינוקות, מושבי בטיחות לרכב, טיולונים, מרכב שכיבה מתקפל ועגלות. מנהל המכירות של אזור אירופה, הנריק לידברג, שהגיע לארץ לתערוכה, הדגים את ביצועי העגלה והראה כיצד היא מתקפלת, כיצד מכוונים אותה, היכן מתחבא כיסוי הגשם והמגן ואיך ניתן לחבר את הסל קל. לא האמנתי שאתלהב מעגלת תינוקות. אבל, כשחשבתי מה אני עברתי עם עגלת התינוקות שהייתה לי למול הפלא החדשני הזה, אכן התפעלתי. הבנתי גם שמה שנחשב בזמני ככסא בטיחותי היה נפסל כיום. כסאות הבטיחות של קונקורד משולבים בשלושה צדי תמיכה עם שלוש שכבות מגן, הבוסטר מציע הגנה אופטימלית במקרה של התנגשות צידית ברכב, משענת הראש רחבה ונוחה, הכיסוי רך וניתן להסרה וניקוי, והמערכת כולה מתכווננת ל-20 מצבי ישיבה שונים. כסאות חלל- בחיי. גם הסל קל לרכב הוא עם משענת ראש מתכווננת לגובה, רצועות בטיחות מותאמות לגודל התינוק, שילדה באיכות גבוהה שפותחה על בסיס קסדת אופניים, להגנה מירבית על התינוק. כוונון ידיות נשיאה והמשקל? 2.9 קילו בלבד.



 

החברה מציעה במחיר מיוחד סט שמורכב מ- עגלה, סלקל, מרכב שכיבה, כיסוי גשם וכיסוי בד להצללה – במחיר השקה של 4999 ₪ בלבד. מחיר שאין לו מתחרים בעגלות הפרימיום.

כיוון שבמשפחה יש תאומים התעניינתי גם בטיולונים לתאומים והפעם של חברת "מקלארן". למי שיש תאומים יודע כמה חשוב שהטיולונים יכנסו בדלת. יהיו קלים, שניתן לפרק במהירות, שיהיו פונקציונליים, איכותיים כמובן ונוחים לשימוש. אז כן, את כל התכונות הללו מצאתי בטיולונים של החברה.



 

חברת BBK הצליחה להרשים אותי. הן מבחינת מגוון המותגים המיובאים, הן מבחינת האיכות והמחשבה על צרכי ההורים וצרכי התינוקות. הסיסמא שלהם " BBK- גדולים בקטנטנים" התבררה לי כקולעת היטב.

רוצים להכיר יותר לעומק את כל מגוון המוצרים? הנה הלינק לאתר החברה- http://www.bbk.co.il/

ולסרטון של עגלת קונקורד
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה