רשומות

יום ראשון, 3 באפריל 2016

חווית קניות חדשה בחיפה. סטופ מרקט פתחה את סניף קסטרא



סטופ מרקט – הרשת שהחלה את דרכה בשנת 2000, פתחה סניף נוסף ומפואר במרכז קסטרא שבפאתי חיפה. בשבוע שעבר הוזמנתי לסניף, ביקרתי במקום וערכתי את הקניות לשבת. הרשת מוכרת לי היטב, נהגנו לערוך קניות בסניף שבקיבוץ יגור ואחר כך עברנו למתחם I-WAY שבצומת ק. אתא. אנחנו אוהבים לערוך שם את קניותינו גם מכיוון שתמיד יש מבצעים משתלמים וגם מכיוון שהסניף פתוח גם בסופי שבוע.

הסניף בקסטרא פועל בדיוק באותה מתכונת כמו שאר הסניפים. פועל במשך כל ימות השנה, כולל שבתות וחגים. פתוח משעות הבוקר ועד 22.00. תמהיל המוצרים שבו רחב מאד וניתן דגש מיוחד לטריות המוצרים, לאיכות השירות ולמחירים הנוחים.

בסיור שלי במקום מצאתי מחלקה גדולה של ירקות ופירות טריים. מחלקת דגים, מעדניית נקניקים, מעדניית גבינות, בית מאפה, מזון אסייאתי, מחלקה ללא גלוטן, פיצוחיה, חומרי ניקוי, אטליז, מחלקה למוצרי ניקיון ועוד.

סניף קסטרא הוא הסניף הגדול ביותר ברשת 4000 מ"ר. המעברים רחבים ונוחים והבחנתי במספר רב של דוכני טעימות – טעימות יין, גבינות, עוגיות, ממרחים וסלטים. תבואו רעבים כי לדעתי אפשר היה לאכול ארוחת ערב מכל הטעימות הללו. במידה ולא תסתפקו רק בטעימות, יש מחלקת אוכל מוכן ובר קפה שבו ניתן לעשות הפסקה וליהנות מכוס קפה בתוספת נשנוש כלשהו.
 

חווית הקניה שלי בסניף הייתה חוויה מהנה .האווירה נעימה, השירות מצוין. יש מבחר רב של מוצרים שאין ברשתות אחרות ויש דגש על טריות ואיכות. יש שתי מחלקות שאני אוהבת במיוחד. האחת- מחלקת הפירות והירקות. אין עוד רשת שיכולה להתחרות עם סטופ מרקט בטריות ובאיכות של הפירות והירקות. בנוסף, יש להם מבצע שווה במיוחד במשך השבוע ימי א-ה. פירות וירקות בשלושה ₪ בלבד לקילו, בקנייה של מעל 150 ₪. מבצע מעולה ושווה. המחלקה השנייה האהובה עלינו היא מחלקת היין- מחלקה מצוינת. כאילו חנות בוטיק ליין בתוך הרשת. ניתן למצוא בה יינות מכל העולם במחירים ללא תחרות. אגב, מדי חודשיים יש ברשת מבצעי טעימות יין ומכירת יינות ללא מע"מ. אנחנו מחכים למבצעים הללו ומחדשים את סטוק היינות שלנו. מחלקות נוספות וטובות הן-בית המאפה שמציע לחמים ומאפים טריים וביום שביקרתי במקום קנינו לחם שיפון מעולה ומעדניית הגבינות הנהדרת שבה ניתן למצוא סוגים שונים ומיוחדים של גבינות בשלל טעמים.

לכו לבקר, לא תצטערו.
פייסבוק

הרשת מפעילה מספר סופרמרקטים:
● קניון
M הדרך - מושב בית חירות.
● הרצליה (קניון ארנה).
● יגור - קיבוץ יגור.
● קריות - מתחם
I-way, צומת ק.אתא .
● חיפה - מרכז קסטרא (רח'
אתר

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה