רשומות

יום ראשון, 3 באפריל 2016

"אופק חדש" יבואנית מגוון מוצרים למטבח הבריא הזמינה למפגש אביבי שכולו בריאות.

 

בשבוע שעבר השתתפתי במפגש של "ארוחה אביבית בכמה דקות" שהכינה השפית ורד פרן וצוות אופק חדש. במפגש למדתי שניתן להכין ארוחה בריאה, משביעה וטעימה מאד באמצעים פשוטים למדי ובקלות רבה. המפגש נערך בחסות 'אופק חדש' יבואנית ומשווקת מגוון מוצרים מהמותגים המובילים בעולם כמו-

 , Vitamix, Kuvings, L'equip, Lurch

מפגש מעניין מאד ומפתיע. לא תיארתי לעצמי שניתן להכין לאפה מקישואים ושזה יהיה כל כך טעים.

באמצעות מספר מכשירים חשמליים- הבלנדר של ויטמיקס, מסחטת המיצים של קובינגס ומייבש המזון של לקוויפ, זכינו לטעום מגוון מנות אביביות ובריאות. חלק מהמתכונים אשתף כאן.

 אז מה כלל התפריט?
 
קוקטייל דאקירי תות, ממרח חצילים בטעם כבד בשילוב חזרת ביתית אותנטית, מרק אינדונזי חם ב-4 דקות- (הפתעה ענקית, כי אין צורך לחמם את המרק, הוא מתחמם בתהליך ההכנה בבלנדר), מיץ סחוט תפוחי עץ, לימון ונענע, לאפה קישואים ממולאת בירקות טריים ברוטב גרעיני חמנייה, חטיפים ונשנושים מיובשים כמו צ'יפס בטטה, בטטה סגולה, ארטישוק ירושלמי, סלק צהוב וקייל, מיץ אדום של סלק, תפוחי עץ, גזר וג'ינג'ר ולקינוח- גלידת שוקולד בדקה בשילוב ממרח נוטלה.

 

כפי שכתבתי כדי להכין את המטעמים מומלץ להשתמש במכשירים החשמליים שלהלן, המתכונים יגיעו בהמשך

 

הבלנדרים של ויטמיקס- 2 דגמי בלנדרים ביתיים ברמת איכות של מסעדה

 


ויטמיקס, היא חברה אמריקאית המובילה בתחומה בעולם המייצרת מזה 95 שנים אך ורק   בלנדרים. הבלנדר של ויטמיקס הוא בלנדר  שמשלב ביצועים, איכות ועמידות יוצאי דופן. הוא מאפשר מעל 50 פעולות שונות, שחלקן אינן אפשריות בבלנדרים אחרים. בפניכם מוצגים 2 סוגי בלנדרים של ויטמיקס:

  • בלנדר ויטמיקס TNC5200:  
  • הבלנדר של ויטמיקס מאפשר להכין מגוון רחב של מנות: שייקים, מרקים חמים וקרים, גלידות טבעיות, ממרחים בהכנה ביתית, רטבים, קינוחים ומה לא?
  • לצד השגת מרקמי מזון חלקים במיוחד לבלנדר פעולות נוספות כגון: קיצוץ ועיבוד מזון, הכנת קמח, תבלינים ועוד. זאת, עם רמת אמינות גבוהה ביותר ואיכות ביצועים לאורך שנים. 
  • הוא מסוגל לעבד ולטחון כל סוג של מזון בשניות בודדות- תוך 30 שניות.
  • מבנה הלהבים הייחודי, חודר את דפנות התאים של הירקות והפירות ומשחרר מתוכם מרכיבי תזונה באופן שמגביר את זמינותם לגוף.
  • ובנוסף הוא חסוך את החלק המייגע של הניקיון ומנקה את עצמו תוך שניות בודדות!
  • כל שיש לעשות הוא למלא את המיכל מים עם קצת סבון כלים ולהפעיל את הבלנדר והניקיון מושלם.  זהו בלנדר ביתי ברמה של מסעדה עם מנוע 1200W ובעוצמה של מעל 2 כוח סוס
  • לבחירה בצבע אדום, שחור, לבן או כסוף. 
  • מחיר לצרכן: 3,550 ₪
  • רכישת בלנדר ויטמיקס כוללת מנוע עוצמתי, מיכל 2 ליטר ללא BPA , דוחף מזון, 2 ספרימתכונים,DVD    בהדרכת שף , אחריות מלאה של 7 שנים.

 

  • ויטמיקס פרו 750:
  • בלנדר בעל 5 תכניות אוטומטיות מובנות, שיעזרו לכל אחד להגיע למרקמים מדויקים גם אם הוא לא שף. הדגם המתקדם ביותר של חברת ויטמיקס, בלנדר ביתי ברמה מקצועית, המציע על לוח המכוונים 5 תכניות שונות להפעלה אוטומטית. לשימוש מהיר ונח המותאם בדיוק מרבי לכל סוג של מאכל, גם אם הבשלן איננו שף מקצועי.
  • כל תכנית היא בעלת זמן פעולה ועוצמת טחינה וערבול אופטימליים.
  • הויטמיקס פרו 750, מעניק פתרון תפעולי מושלם לצרכנים אשר להם מטבח קטן, או ארונות נמוכים, על-ידי התאמה ועיצוב המיכל כך שיהיה רחב ונמוך יותר.
  • מחיר לצרכן: 4,790.00 ₪
  • רכישת בלנדר ויטמיקס כוללת מנוע עוצמתי, מיכל 2 ליטר ללא BPA , דוחף מזון, 2 ספרי מתכונים,DVD    בהדרכת שף , אחריות מלאה של 7 שנים.

 

קובינגס - Big Mouth 6000 B

מסחטת המיצים האיטית הטובה ביותר בעולם

בעלת פיה רחבה, סוחטת פירות שלמים ומשמרת את כל הערכים התזונתיים שלהם

 

הטכנולוגיה החדשה מאפשרת עוצמת סחיטה חזקה וסחיטה על-ידי מעיכה ולא על-ידי קיצוץ סכינים ממתכת ובכך מונעת את חמצון הפרי, הנגרם מהמתכת.
:

המסחטה עם הפיה הרחבה: אין צורך בחיתוך הפרי – מכניסים פרי שלם למסחטה!

הטכנולוגיה פורצת הדרך של קובינגס מאפשרת בפעם הראשונה בהיסטוריה נוחות וקלות של סחיטת פירות וירקות שלמים, גם בטכנולוגיית סחיטה איטית הפועלת בעקרון מעיכת הפרי. מסחטת קובינגס Big Mouth 6000 B, מגיעה עם חידוש מהפכני מבחינה תפעולית, כאשר היא יוצרה עם פתח הזנה רחב, שאינו מצריך חיתוך הפירות והירקות לפני הכנסתם למסחטה. הדבר מקל על ביצוע ההכנה וחוסך בזמן. פשוט מכניסים את הפרי שלם.

תפוח, תפוז, סלק, רימון... המסחטה סוחטת את כל סוגי הפירות והירקות-  קשים, רכים, הדרים ועלים ירוקים.

 

עוצמת מנוע חזקה ממסחטות אחרות!
לקובינגס 6000 B מנוע חזק במיוחד של W 240. המנוע של הקובינגסBig Mouth   6000 B, מיוצר בקוריאה ע"י היצרן NUC אלקטרוניקה, חברה המתמחה ביצור מנועים למסחטות מיצים. עוצמת הסחיטה בדגם זה חזקה לעומת מסחטות אחרות, גם בגלל האטה  בקצב הסיבובים לדקה ל-60 סל"ד וכך, יש יותר עוצמה בכל סיבוב. עם קובינגס 6000 B ייקח לכם כ-25 שניות בלבד להכנת כוס מיץ.

 

נוחות הרכבה:
המסחטה עוצבה באופן שיהיה קל ופשוט להרכיב ולפרק אותה, מעט חלקים עם סימון ברור כיצד להתאימם יחד. 

מחיר: 2,940 ₪

 

מייבש מזון דיגיטלי- חברת L'equip המתמחה ביצור מוצרי חשמל בטכנולוגיות מתקדמות למטבח הביתי משיקה את:

L'equip Filter Pro - מייבש מזון דיגיטלי בעל טכנולוגית סינון אוויר מתקדמת - לייבוש מושלם של פירות יבשים, צ'יפס ירקות, אבקות מרק ללא חומרים משמרים ועוד



 

אופק חדש, יבואנית ומשווקת מגוון מוצרים עשיר בתחום המטבח הבריא מהמותגים  המובילים בתחומם בעולם משיקה L'equip FilterPro  מייבש מזון דיגיטלי,  מייבש המזון היחיד בעל מסנן אויר כפול, ליבוש מושלם ונקי מחיידקים. קל ונוח לשימוש ולניקוי.

מתאים להכנה של מגוון מאכלים כגון; פירות יבשים, צ'יפס ירקות, אבקות מרק ללא חומרים משמרים, קרקרים ופיצה Raw ועוד.

 

מייבש המזון הקומפקטי של לקוויפ הוא מייבש מזון מתקדם בעל לוח בקרה דיגיטלי ווסת טמפרטורה הנע בין 30 ל-75 מעלות צלסיוס. הוא מצויד במנוע עוצמתי ושקט המסוגל לעבוד במשך 24 שעות רצופות לקבלת ייבוש מהיר ואיכותי בטכניקה של יניקת אוויר מסונן ופיזורו בחלל המייבש.

ניתן לשנות את מספר המגשים בכל הפעלה, בהתאם לכמות המזון הרצוי ואף לשנות את גובה המגש הרצוי (מבין 2 גבהים) בהתאם לסוג המזון אותו מייבשים ולעובי פרוסות המזון. במגשים העמוקים ניתן לייבש גם מזונות בעלי נפח גדול כגון פטריות שלמות, פרחי ברוקולי שלמים, כדורי פלאפל ועוד.

 

מייבש המזון של L'equip – לא רק פירות יבשים  

פירות יבשים בהכנה ביתית טעימים יותר, בריאים יותר ואפילו חוסכים לך כסף. מייבש המזון של L'EQUIP הופך את שיטת הייבוש לזמינה, פשוטה ונוחה לשימוש. פשוט חותכים את הפירות מניחים על המגשים ומייבשים. ומה עוד הוא עושה ? מייבש ירקות,  גרנולה, יוגורט ביתי, חטיפים ונשנושים, לדר, פלאפל ללא טיגון, קרקרים וקציצות, עלים וחליטות, תבלינים ועוד המון דברים שלא חלמת שאפשר להכין בבית. זוהי שיטת הבישול הבריאה ביותר הקיימת, אשר אינה פוגעת באינזימים של המזון ושומרת באופן מלא על הערכים התזונתיים שלו.

מחיר: 1,290

את המכשירים החשמליים ניתן להשיג בחנויות הבאות:

נוטרישף רח' אחוזה 128, רעננה 

היבואן הרשמי: אופק חדש מוצרי בריאות בע"מ משכית 27 א.ת הרצליה

גל החשמל, כנפי נשרים 26 גבעת שאול ירושלים

קפה כרכור המייסדים 54, פרדס חנה-כרכור

אור טבע - מצפה אלומות  

טישלר רח' מוטיפיורי 22 תל אביב
מיסטרל - שלבים 3, תל אביב
בונדיגו  פארק המדע, רחובות
MG STUDIO רח’ פרופסור שור 17, תל אביב
מבשלים חוויה - דרך המכבים 54, אזה"ת מזרח, ראשל"צ
רשת חשמל נטו

אדיב מוצרי חשמל - רחוב האומן  10, א. התעשיה אילת

 
וכעת לחלק מהמתכונים אותם טעמנו במפגש-


מרק אינדונזי

 

מצרכים
1 עגבניה גדולה או 2 בינוניות

1/3 כוס קשיו טבעי

1 גזר בינוני

½ שן שום קטנה

גבעול בינוני של סלרי

בצל ירוק קטן

פלח ג'ינג'ר

½ 1 כוסות מים

2 כפות שמן קוקוס

מלח או רוטב סויה לפי בחירה

 

מוצרים נדרשים להכנת המתכון:

בלנדר ויטמיקס TNC5200   

בלנדר ויטמיקס Pro750 בהפעלת תוכנית אוטומטית למרק

 

אופן ההכנה:

מניחים את כל המרכיבים לפי הסדר שהם רשומים במיכל הויטמיקס וסוגרים את המכסה.
מערבלים למשך 5 דקות בלבד. והמרק מוכן! בתאבון!

מתכון ללימונדה תפוחים עם נגיעות זנגביל ונענע

מצרכים:

4 תפוחי עץ מוזהבים

פלח זנגביל

מיץ מ 1/2 לימון

ענף נענע לקישוט

 

מוצר נדרש להכנת המתכון:

מסחטת Kuvings B6000


 

אופן ההכנה:

מוציאים את הגרעינים מהתפוחים וסוחטים את הפירות בשלמותם במסחטת Kuvings פיה רחבה. ניתן לסחוט עם הקליפה. הזנגביל הוא מאוד דומיננטי, לכן יש לשים כמות קטנה ואם אוהבים עוד להוסיף. מתבלים במעט מיץ לימון ומקשטים בנענע.

תהנו!

לאפה קישואים

מצרכים:

5 קישואים

3 כפות שמן זית

3 כפיות מיץ לימון

מלח לפי הטעם

1/4 כוס זרעי פשתן טחונים

מוצר נדרש להכנת המתכון:

מייבש מזון דיגיטלי  



אופן ההכנה:



שלב 1 :  מערבבים את כל החומרים מלבד זרעי פשתן בויטמיקס במהירות גבוהה עד שהתערובת חלקה. מוסיפים את זרעי הפשתן ומערבבים עד לתערובת חלקה.

שלב 2 : יוצקים את התערובת על גבי נייר פאראפלקס ומשטחים באופן שווה לריבוע/ עיגול.

שלב 3 :  מייבשים במשך 8 שעות ב 43 מעלות, או עד שאפשר לקלף את הטורטיה. להפוך את הטורטיה ולייבש כשעה נוספת עד ששני הצדדים הם יבשים למגע, אך עדיין גמישים.

הצעת הגשה : ממרח אבוקדו / טחינה / עדשים.... לקשט בירקות טריים ולהנות !

ולסיום עוד שני מוצרים חדשניים  למטבח הבריא-

תבניות אפייה חדשניות ששום דבר לא נדבק אליהן
מאפשרות אפיה ללא שמן!

-Fסדרת תבניות אפיה חדשניות של המותג הגרמני המתמחה בפיתוח ושיווק גאדג'טים חדשניים למטבח, שהופכות את האפייה לתהליך פשוט, מהנה ובריא.

התבניות החדישות של Lurch עשויות מסיליקון שבו שזור פלטינום, חדשנות המעניקה לתבניות את תכונות ה -Non-Stick , דבר הגורם לכך שהמאפים לא נדבקים לתבנית גם בשימוש מועט בשמן. למעשה, אין צורך לשמן את התבנית לפני הכנסת החומרים אליה.

מעתה ניתן לחסוך בקלוריות ולהכין מאפים ועוגות בריאים יותר!

לעומת תבניות סיליקון מסוגים זולים ולא איכותיים, סיליקון פלטינום אינו מגיב עם המזון, כך שניתן ללא חשש להכניס את התבניות לתנור אפילו עד 240 מעלות  וגם להשתמש בתבניות לאפייה במיקרוגל.

בסדרת Flexiform  קיימות תבנית אפייה לכל מטרה: תבניות לעוגות מכל הסוגים, תבנית לקישים, פאי פירות אישי, מאפינס, קאפקייקס או קייק פופס ועוד רבות אחרות.

 

מחיר:

45-209 ₪

 

קופסת הוואקום החדשה – אחסון מזון בוואקום עמוק


 

קופסא חדשנית המאפשרת שמירה על טריות פי 4 מקופסאות רגילות

הקופסא עשויה מפלסטיק מסוג טריטן ללא BPA, ללא חומרים מזיקים

בעלת פטנט סימון תאריך אחסון למעקב

 

קופסאות אחסון בוואקום מבית STATUS , חברה מובילה מתחומה מסלובניה המציגה מוצרים איכותיים המתאפיינים בחדשנות, נוחות השימוש,  איכות מוצר ומתן מענה לבעיות יומיומיות.

 

אחסון מזון בואקום העמוק

ואקום עמוק שומר על המזון טרי וטעים למשך זמן רב: עד פי 4 יותר זמן מקופסאות רגילות. הקופסאות מפלסטיק מסוג טריטן, ללא BPA , ללא חומרים מזיקים, עמיד ביותר ומתאים להקפאה, לשימוש במדיח כלים ובמיקורגל. שאיבת האוויר מתוך הכלי או הקופסא מתבצעת על-ידי משאבה ידנית או חשמלית. ניתן לבצע שימור בקופסאותSTATUS  מלבניות, עגולות, או להשתמש במכסי איטום המתאימים גם לקערות, צנצנות ובקבוקים.

קופסאות ואקום עמוק כוללות פטנט סימון התאריך, כך שניתן לדעת במדויק כמה זמן המזון נשמר בקופסא.

 

עיצוב ונוחות
ניתן להשיג קופסאות בצורות מלבניות, עגולות, או להשתמש במכסי איטום המתאימים גם לקערות, צנצנות ובקבוקים.

מחיר: מ- 89 ₪ ועד 179 ₪ בהתאם לגודל

0.5 ליטר -  89 ₪    

0.8 ליטר – 99 ₪

1.4 ליטר – 119 ₪

2 ליטר – 129 ₪

3 ליטר – 149 ₪

4.5 ליטר 179 ₪

 

תגובה 1:

  1. אחלה פוסט. אגב קופסת ואקום, יש אחלה מדריך מתחום קצת שונה, על שימוש בקופסת ואקום לשמירה על צמחי מרפא

    השבמחק