רשומות

יום חמישי, 28 בדצמבר 2023

Opatra London מציגה: מהפכה בעולם האסתטיקה הטכנולוגית ושגרת הטיפוח הביתי

צילום יח"צ
 

חברת Opatra London הבינלאומית הוקמה בלונדון בשנת 2010 מתוך מטרה לייצר מכשירי קוסמטיקה ביתיים שיענו על הצורך להחדיר קרמים לעור באופן אופטימלי ויעיל. החברה חוללה מהפך בעולם האסתטיקה הטכנולוגית והציגה פתרונות חדשניים ששידרגו את שגרת הטיפוח הביתי והפכו אותו לשימושי, יעיל ומוצלח.

השבוע, הגעתי לסניף החברה בתל אביב לקוקטייל דצמבר חגיגי, התנסיתי במכשירים השונים ושמעתי מפי ד"ר אינס ורנר הפרזנטורית העולמית של החברה על דרך הפעילות של המכשור ועל 2 הטכנולוגיות העיקריות שלו.

בפתח הסניף של OPATRA LONDON

ד"ר אינס ורנר

כולנו יודעות עד כמה המגוון בשוק מכשירי הקוסמטיקה הביתיים הוא גדול. אז איך נבחר את המותג המתאים והיעיל ביותר עבורנו? הדרך שלי היא לבחור בחברה אמינה המייצרת מכשור מתקדם ואיכותי שעבר בקרת איכות ומבדקים קליניים ומדעיים.

חברת " Opatra London" מעניקה למכשיריה אחריות לכל החיים ויש בכך משום אמירה עד כמה המוצרים שלה איכותיים ועמידים לאורך זמן. בנוסף, מכשירי Optra London מוכרים ומאושרים ע"י גופים מוערכים כגון מכון התקנים הישראלי, ה-CE באירופה וה- FDA בארה"ב. אין ספק שהחברה מספקת פתרונות יעילים ותוצאות מוכחות ונראות לעין.

צילום יח"צ
צילום יח"צ

Opatra London מציעה מגוון של מכשירים שנותנים מענה לבעיות העור השונות, ותומכים בשיפור תחזוקת העור. מהידוק ומיצוק ועד להשגת זוהר ומרקם אחיד, המכשירים של Optra London מספקים תוצאות ברמה מקצועית בנוחות מקסימאלית והכי חשוב בזמנכם הפנוי.

איך פועל המכשור של Opatra London ?

הפעילות שלו מבוצעת באמצעות 2 טכנולוגיות עיקריות: LED ואור אינפרא-אדום.
LED היא טכנולוגיה שנחשבת למרכיב בסיסי של טיפולי יופי מודרניים. היא ממריצה את ייצור הקולגן, אלסטין ונוגדי חמצון, וכתוצאה מכך – נוצר שיפור בגמישות העור ובהשפעות אנטי-אייג'ינג. לטכנולוגיה זו, יש גם יכולת יוצאת דופן להגביר את זרימת הדם ולשפר את הפונקציונליות של מערכת הלימפה, דבר שמסייע בניקוי רעלים ותורם לעור פנים בריא.

שילוב טכנולוגיית אור אינפרא אדום, הידועה ביכולות החדירה הדרמאלית הייחודית שלה, המאפשרת להגיע לשכבות עמוקות יותר של העור, מעניקה השפעות ריפוי עוצמתיות אשר מקילות על מצבי העור השונים כגון דלקות, אדמומיות ועוד.

בעוד אורכי גל אדומים חודרים לשכבה העליונה של העור, מעוררים ייצור קולגן ומרפאים פצעים, אור תת-אינפרא אדום צולל לעומק רקמות הגוף, ומטפל ביעילות בכאבי שרירים ומפרקים. השילוב של אורכי גל טיפוליים יוצר גישה הוליסטית לבריאות העור והגוף. יתרה מכך, השימוש באור אינפרא אדום בטוח לחלוטין, טבעי, לא פולשני וללא כאבים.

צילום יח"צ

בזכות היעילות הבלתי מתפשרת בשילוב סטנדרט הבטיחות המחמיר של המותג, הפכו מכשירי Opatra London ל"כוכבי-על" בשמי עולם הטיפוח וזכו למחמאות מאנשי מקצוע מובילים בתחום הדרמטולוגיה ובריאות העור. שגרירת המותג בישראל, היא ד"ר אינס ורנר, מומחית לרפואת עור ואסתטיקה, בעלת ניסיון של שנים רבות בתחום. ד"ר ורנר ממליצה לשלב את המכשור של חברת Opatra London בשגרת הטיפוח לקבלת תוצאות אופטימליות ומראה עור בריא, צעיר וקורן.



המכשור של Opatra London הוא למעשה "העידן החדש" של שגרת הטיפוח הביתית ואנחנו מזמינים אתכם לחוות מקרוב את המכשירים פורצי הדרך שלנו ממקור ראשון. בכל אחד מ-10 הסניפים שלנו הממוקמים בפריסה ארצית, תמצאו את צוות המומחים שלנו שמוכן לספק הכוונה וסיוע מקצועיים, כדי להבטיח שתמצאו את המכשירים המתאימים באופן מושלם לצרכים שלכם.

בנוסף למכשור מספקת החברה מגוון איכותי של קרמי פנים, עיניים, סרומים ועוד אשר יחד עם שימוש במכשירים נותנים מענה מקיף והוליסטי לצרכינו.

גלו את העתיד של טיפוח העור הביתי עם Opatra London - המובילה בתעשיית האסתטיקה הטכנולוגית.

לאתר של Opatra London לחצו כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה