רשומות

יום ראשון, 24 בדצמבר 2023

אין גבול לנתינה ולטוב. הכירו את חמ"ל האסתטיקה של חרבות ברזל: מיזם חדשני בשווי 10 מיליון שח למען נשים יוצא לדרך שיזמה ד"ר מירב פז

אנחנו נמצאים באחת התקופות הקשות שידעה מדינתנו. כולנו צמודים לחדשות ומקווים לבשורות טובות. עם ישראל מתאחד, מתנדב ותורם. עוד ועוד מיזמים מרגשים יוצאים לדרך ביוזמת אנשים טובים ונדיבים.

אני רוצה שתכירו מיזם מיוחד במינו, מרגש ומשמח שיזמו המומחית לרפואה אסתטית, ד"ר מירב פז, יחד עם חברת התרופות "סיבל". על היח"צ- בעלת משרד ההסברה והיח"צ לימור כרסנטי. המיזם מיועד לנשים ממשפחות מפונות, נשות מילואימניקים וניצולות מהתופת. חמ"ל האסתטיקה עובר בין מלונות בהם מתארחים קבוצות של נשים ומעניק להם טיפולי יופי ואנטיאייג'ינג המותאם אישית לכל אחת ואחת. כל זאת ללא עלות!

ד"ר מירב פז ולימור כרסנטי עם חומרי המילוי של חברת סיבל
חיבוק אוהב להצלחת המיזם 
ד"ר מירב פז ואנוכי

אני הגעתי לתחנה הראשונה של המיזם במלון ביי ויוו- BAY VIEW בחיפה, במרכז הכרמל והכרתי את ד"ר מירב פז המקסימה שהעניקה את הטיפולים. מדובר על טיפולי אסתטיקה ברמה הגבוהה ביותר- הזרקות של חומצה היאלרונית, עיבוי שפתיים, מילוי שקעי עיניים, פיסול פנים ועוד. הנשים שהגיעו לקבל את הטיפולים פונו מבתיהם ביישוב שלומי. הן התרגשו לקראת הטיפול והתייעצו עם הרופאה מה כדאי לעשות ובמה לטפל וקיבלו יעוץ מקיף הן לגבי סוג החומר המוזרק והן לגבי הטיפול עצמו.

מסדרים את החדר לקראת תחילת הטיפולים

הנשים ממתינות לתורן

מריחת חומר מאלחש לפני הטיפול

ד"ר מירב פז, רופאת שיניים בהכשרתה, מומחית ברפואה אסתטית היא אימא לארבעה ילדים, וגם אחות שכולה. מלחמת "חרבות הברזל" עוררה אצלה זיכרונות ותחושות קשות. ליבה יצא אל הנשים שנושאות בנטל. מפונות, נשים שבעליהן במילואים, נשים ששרדו את התופת "גם הנשים נלחמות" אומרת מירב פז "הן מתמודדות עם הילדים, עם הפרנסה, עם הקשיים והלבד. עומדות בכל המשימות ומחזיקות את המשפחה ולכן החלטתי לתרום מעצמי במה שאני יודעת לעשות הכי טוב ולהעניק לנשים רגעים של שמחה וחיוך".




בעיניי היא מדהימה! והפרויקט שיזמה מדם ליבה מיוחד במינו, מעניק שמחה ואור לנשים הזוכות לטיפול מפנק ואיכותי מאין כמוהו שגורם להן לחוש טוב עם עצמן, מטופחות ויפות.

את החומרים לטיפולים השונים תרמה חברת "סיבל" שהתגייסה ברצון ובאופן מלא לפרויקט וגילתה נדיבות רבה בתרומה של ציוד וחומרים בשווי מיליוני שקלים. כך שהמיזם היה יכול לצאת לדרך.


חמ"ל האסתטיקה יגיע למקומות נוספים ברחבי הארץ ויעניק עשרות טיפולים לנשים. כמה מרגש ומשמח!

לאחר שהכרתי את ד"ר מירב פז החלטתי להגיע אליה לקליניקה בבת שלמה, גם כדי להכירה מקרוב וגם כדי לעבור טיפול אסתטי בפנים. הגעתי אליה בבוקר וזכיתי להכיר אישה מיוחדת במינה שהאמנות והאסתטיקה זורמים בדמה.

הקליניקה והבית מלאים ביצירות אמנות פרי ידיה. יצירות יפהפיות וייחודיות שאינה מוכנה למכור. לא ידעתי לאן להביט קודם. אבל, לו הייתי צריכה לבחור זו היצירה שבה התאהבתי ממבט ראשון


ד"ר מירב פז עובדת עם זכוכית, מוזאיקה, פיסול ועוד




ובקליניקה:

לאחר שהתרשמתי מיצירותיה והבנתי גם מדוע בחרה לעסוק בפיסול פנים יצאנו לסיור בבת שלמה. כי מסתבר שהד"ר היא גם מושבניקית שובבה והיא לקחה אותי לסיור ארוך ומקסים ששבה את ליבי. כזו שלווה, יופי וטבע. להתמוגג מנחת.




לבסוף הגענו לקליניקה ונתתי לרופאה להחליט עבורי איזה טיפול לעבור. סמכתי עליה וידעתי שאני נתונה בידיים מקצועיות וטובות. הרופאה החליטה שיש לטפל מעט בשפה העליונה, לטפל בקמטי המצח וגם בקמטים לצידי האף ולסיום טיפול מזותרפיה. החומרים הין, כמובן, של חברת "סיבל" המצוינת. בתחילה קצת היססתי ובמיוחד חששתי מהטיפול בשפתיים. אך אם הרופאה אומרת שצריך, אז צריך.

הטיפול לא נעים וכואב במקצת. לא כאב שאי אפשר לעמוד בו. ומה לא עושים כדי להראות רעננה וצעירה.



מסיכה מזינה לאחר הטיפול

איך יצא? אני מאד מרוצה מהתוצאה והגעתי למסקנה שהד"ר צדקה וידעה בדיוק מה לעשות. מה אתם חושבים?

הצילום נעשה באייפון, השתמשתי במייק אפ ובסומק, אודם לשפתיים, צללית ועפרון עיניים. אין שימוש באף אפלקציה.

ד"ר מירב פז מעניקה טיפולי פיסול פנים, בוטוקס, שפתיים, חומצה היאלרונית, עיצוב עצמות לחיים, מילוי קמטים ועוד. 

אני ממליצה בחום להגיע אליה לטיפולי פנים ובטוחה בתוצאות. 

מושב בת שלמה טלפון: 04-6948989 נייד- 050-3383828

בפייסבוק- לחצו כאן



 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה