רשומות

יום שני, 13 במרץ 2023

לקראת האביב וחג הפסח קבלו את קולקציית אביב-קיץ 2023 של "ורדינון"

ורדינון מצעי כותנה פרקל גריי הארטס צילום תמי בר שי

לקראת חג הפסח כולנו מחפשים מתנות למשפחה ולמכרים ורוצים פריטים מקוריים וייחודיים שישמחו את מקבל המתנה. ההמלצה שלי- אחד מסניפי רשת " ורדינון" שם תמצאו מתנות מקוריות ויפות. הרשת גם מתחדשת במותג בישום וטיפוח בלעדי Pure Balance ויש לה מגוון מוצרים עשיר ושפע של פריטי אופנת הבית בעיצובים מקוריים של הסטודיו לעיצוב Tutto Arte וכך תוכלו למצוא את השי המושלם.

בסניפי ורדינון תוכלו למצוא קולקציה חדשה ומושקעת ובה עולם שלם של מוצרים לריענון, שדרוג והכנסת וייב אביבי וחגיגי לחדרי הבית השונים. הקולקציה החדשה בהשראת טרנדים בינלאומיים מובילים עם טאץ' ישראלי, מתאפיינת בבדים איכותיים ומשובחים המשדרגים את חווית השינה ביניהם כותנה פרקל בצפיפות 200TC, בדי סאטן בצפיפות 300TC, כותנה מצרית בצפיפות 400TC, בדי ג'רסי מפנקים ועוד.

ורדינון מצעי כותנה ספרינג ארט צילום תמי בר שי

ורדינון_מותג_בישום_אווירתי_חדש_pure_balance_צילום_תמי_בר_שי

מהמבחר הענק של הרשת, בחרתי לרענן את חדר המיטות עם מצעי כותנה חדשים של "ורדינון" דגם קורין והם אלגנטיים ומאד יפים. למעשה, כל המצעים שלנו הם מבית ורדינון ואנחנו אוהבים מאד את העיצובים והאיכות.


ורדינון מצעי כותנה פרקל דגם קורין צילום תמי בר שי

בפיתוח קולקציית אביב-קיץ 2023 של ורדינון הקפידו מעצבות סטודיו הבית Tutto Arte לייצר מכלול שלם של פריטי הום סטיילינג, המדברים ביניהם בשפה עיצובית אחידה ומאפשרים ללקוחות המותג לעצב את שלל חללי הבית תוך שמירה על קו אחיד וסיפור עיצובי משותף ומוקפד. זה קורה בזכות דגש על מגוון מוצרים משלימים שמציעה הקולקציה החדשה, שניתן לשלב ביניהם בשיטת ה-mix&match בקלות וביד חופשית. כך למשל, לצד מבחר מצעים מרשימים בעיצובם ניתן למצוא שמיכות קיץ, מגבות, שטיחונים, ציפיות נוי ואפילו חלוקי בית מפנקים – כשכולם מתכתבים אחד עם השני בצבעוניות, בסגנון ובטקסטורות המתחברים יחד למעטפת הום סטיילינג הוליסטית.

ורדינון מצעי ג'רסי ליין דאון צילום תמי בר שי

ורדינון_מצעי_קיץ_ג'רסי_דגם_קול_טורקיז_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_שמיכת_קיץ_טטרה_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_מגבות_ג'קארד_דגם_קורין_צילום_תמי_בר_שי

אין כמו ריח טוב כדי לשנות אווירה ולהעניק לכל חדר חוויית בית מלון יוקרתי. הפתעת הקולקציה היא מותג בישום אווירתי וטיפוח חדש Pure Balance שמשיקה ורדינון לשדרוג והשלמת חווית הלקוח. הסדרה כוללת 3 ניחוחות בלעדיים וייחודיים הבאים לידי ביטוי בכ-40 מוצרי בישום אווירתי ומוצרי טיפוח בתכולות שונות ומכלים בעלי קווים עיצוביים נקיים ואלגנטיים.

ורדינון_מותג_בישום_אווירתי_חדש_ובלעדי_צילום_תמי_בר_שי_pure_balance

ויויאן מקמל, מנהלת סחר ורכש: "קולקציית PURE BALANCE פותחה במיוחד עבור ורדינון במטרה להציע לקהל הלקוחות שלנו גם מוצרי בישום אווירתי מעוצבים ואיכותיים המעניקים אווירה חמימה לחלל הבית, על ידי פיזור בושם עדין ויוקרתי. כל המוצרים בקולקציה החדשה הינם תוצרת כחול לבן עם הקפדה על איכות ללא פשרות, סגנון עיצובי וצבעוניות אחידים היוצרים יחדיו הרמוניה ומראה אקסקלוסיבי."

בין הפריטים שבסדרה נרות ריחניים, דיפיוזרים, מבשמי אריגים ובדים ועוד, כשהפריט הייחודי והנחשק ביותר הוא ללא ספק ספריי לשינה עמוקה בניחוח לבנדר ורוזמרין המסייעים לשיפור איכות השינה.

ניחוחות הקולקציה:

Amber Mood - ניחוח יוקרתי ותבליני

תווים עליונים: ענבר, וניל

תווי אמצע: פרחים לבנים, טבק

תווי בסיס: אלגום ואוליבנום

 

Green Blush - ניחוח עשיר ומרענן

תווים עליונים: עלים ירוקים, תפוז סיביליה, עסיס פירות  

תווי אמצע  גרדניה יסמינית

תווי בסיס  עצי, מאסק

 

Dark Night - ניחוח עצי ומעודן

תווים עליונים: אלגום, וניל, גרניום

תווי אמצע: סיגל, פרחים לבנים

תווי בסיס: אלגום ואוליבנום

 

אלון כרמלי, מנהל חטיבת נעמן, ורדינון ודיסני הום, מציין: "לורדינון מוניטין רב שנים ומחויבות למוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ושירות. קולקציית אביב-קיץ 2023 מעצימה ומשדרגת את הלבשת חדרי הבית השונים עם מגוון עשיר של פריטים ייחודיים ובלעדיים".

ורדינון_מצעי_כותנה_פרקל_גריי_הארטס_שמיכת_קיץ_סאטן_דגם_דיאמונד_צילום_תמי_בר_שי

והוא מוסיף: "כתמיד, מעצבות סטודיו הבית Tutto Arte הקפידו לייצר קולקציה שופעת טרנדים וסגנונות, המעניקה מענה אפקטיבי ומקצועי לקהל יעד רחב ומגוון. מיד עם כניסתם המוקדמת של מוצרים בודדים המספקים הצצה ראשונית לקולקציית החג, אנו מרגישים עניין הולך וגובר והגברת תנועת הלקוחות בחנויות הרשת ובאתר ורדינון. אנו נערכים בהתאם בכדי לתת מענה זמין, איכותי והולם לקהל הקונים המחפש להתחדש לקראת החג וגם לרכוש מתנות מושקעות ופרקטיות."

ורדינון_מצעי_סאטן_פנטזי_לנד_צילום_תמי_בר_שי

ויקה יוסל, סמנכ"לית חדשנות ועיצוב, מציינת: "אנו קשובים ללקוחותינו ומקפידים כל העת לשפר, לשדרג ולהתאים את המוצרים שלנו לצרכיהם ולרצונותיהם. כך בקולקציית אביב-קיץ 2023 שכולה WOW העשרנו את היצע שמיכות קיץ בדגש על טקסטורות מרהיבות ובדים משובחים, הרחבנו את סרגל הצבעים בליין מצעי ג'רסי ובמגבות, הוספנו סיומת קרושה מקסימה לשטיחוני אמבטיה, שדרגנו את איכות חלוקי הרחצה באמצעות השימוש בחוטי zero twist, ההופכים את הבד לרך ונעים במיוחד ולאור הביקוש הרב מצד לקוחות ורדינון – עיצבנו חלוק רחצה עם כובע".

ורדינון_חלוקי_פיקה_צילום_תמי_בר_שי

ורדינון_חלוקים_100_אחוז_כותנה_דגם_סטייל_צילום_תמי_בר_שי

להשיג בחנויות ורדינון ברחבי הארץ ובאתר.

*30% הנחה לכלל הלקוחות

**בקניית 2 פריטים ומעלה

***המבצע בתוקף עד 30.4.23 ו/או עד גמר המלאי. אין כפל מבצעים.

המותג ורדינון, שהפך שם נרדף לאיכות ומקצועיות בתחום ההום סטיילינג, שייך לקבוצת אקסטרה ריטייל זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה. הקבוצה מפעילה בין השאר את המותגים:

בתחום אופנת הבית והאירוח

נעמן – הרשת המובילה בישראל לשיווק כלי בישול ואירוח

דיסני הום – רשת חנויות הקונספט והלייף סטייל

הום סטייל - היבואנית והסיטונאית הגדולה בארץ לכלי מיטה ווילונות

צוקר – מותג המתמחה בכלים למטבח המקצועי

סוהם – מותג מזרני פרימיום

אקיפ - החברה לציוד מלונאי בע"מ, שעוסקת בייבוא, שיווק, אספקה והתקנה של מכלול הציוד התפעולי לבתי מלון, אולמות אירועים ומסעדות.

 

בתחום ההלבשה

בוניטה דה מאס – מותג הלאנז'רי היוקרתי,

אפרודיטה – רשת ההלבשה התחתונה המשווקת מותגים בינלאומיים בבלעדיות

GANT מותג אופנת הפרימיום האמריקאי

G-STAR מותג ההלבשה והג'ינסים ההולנדי

 

בתחום התכשיטים:

 

מגנוליה – רשת תכשיטים בינלאומית

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה