רשומות

יום ראשון, 19 במרץ 2023

הכירו את חברת מכשירי הקוסמטיקה הביתיים "אופטרה לונדון" ה"APPLE" של עולם הקוסמטיקה


השבוע עליתי לירושלים סקרנית מתמיד כדי להכיר את חברת הקוסמטיקה הבין לאומית, חברת "אופטרה לונדון". החברה הוקמה בלונדון בשנת 2010 ועוסקת בתחום מכשירי הקוסמטיקה הביתיים.

כולנו יודעות עד כמה גדול המגוון בשוק מכשירי הקוסמטיקה הביתיים. ההיצע ענק, הן בחנויות הקוסמטיקה, הן אצל הקוסמטיקאיות שלנו והן באתרי האינטרנט. אנו עומדות ומתלבטות מול המבחר ותוהות במה נבחר. איך אפשר באמת לבחור ולדעת מהו המותג הטוב ביותר? לאחר שהכרתי את "אופטרה לונדון" אעשה לכם חיים קלים ובמקום שתחפרו ברחבי הרשת ותסיימו את היום עם עיניים אדומות, הכירו את המותג שבו תתאהבו "אופטרה לונדון".

מנהלת המותג העולמי היא לירון כץ הנמרצת והכישרונית ולצידה אמונה על הצד המקצועי ד"ר אינס ורנר. בשיחה שניהלתי עם לימור היא סיפרה לי על החברה ומטרותיה. חברת "אופטרה לונדון" הוקמה מתוך מטרה לענות על הצורך להחדיר קרמים לעור ללא שימוש בידיים ובצורה אופטימלית. השימוש באצבעותינו לא ממש מצליח להחדיר את הקרם והפתרון של החברה היה לייצר מכשירים בטכנולוגיה מתקדמת וזאת כדי לקבל תוצאות מעולות בזמן קצר. בעזרת מכשירים אלו ניתן לבצע טיפול ביתי, יומיומי, בזמן שנוח לנו ואפילו מול הסדרה האהובה עלינו בנטפליקס. נשנוש + טיפול פנים? אפשרי בהחלט.

הכנסו לקישור לראיון שנערך עם לירון כץ

https://www.youtube.com/watch?v=nvz6IvPEm7Q

לירון כץ - המנהלמת הבינלאומית של "אופטרה לונדון"

"אופטרה לונדון" משווקים כיום טווח מטורף של 30 מכשירים שונים העונים על מגוון צרכים: ניקוי, מיצוק, הבהרה ועוד. תוסיפו לזה 150 זכייניות של החברה ברחבי העולם, מסינגפור ועד סקנדינביה, ותקבלו מותג על-חלל שמככב בכל בית של שוחרת טיפוח ואסתטיקנית בנשמה. ל"אופטרה לונדון" יש חנויות אונליין מותאמות לכל מדינה וסניפים פיזיים, שהביקור בהם הרבה יותר מומלץ כיוון שאז ניתן להתנסות במכשירים בעצמנו. כמו כן, החברה מתפעלת שירות לקוחות אדיב במיוחד, פרונטלי וטלפוני. הצוות המקצועי של החברה תמיד נכון לעזור בכל שאלה שהיא ולפתור בעיות שונות. במילים אחרות, למכשיר שלכם יש "אבא ואמא".




גם לעולם הביוטי והאסתטיקה יש טקסי אוסקר משלו, רק שעל השטיח האדום מתהלכות החברות הטובות ביותר בשוק עם המכשירים והתכשירים המתקדמים ביותר. גם בתחום הזה אופטרה מובילה בראש. במשך השנים מאז היווסדה, החברה זכתה בפרסים נחשבים על חדשנות יוצאת דופן, מכשור מתקדם ומצטיין בתחום ועוד. פרסים אלו הם הוכחה ניצחת לכך שאופטרה היא חברה אמינה, שמחפשת ללא הרף את כל הדרכים לשפר ולהשתפר ולבסוף לספק את המוצר הסופי והמנצח שייתן ערך מוסף לכל מי שתשתמש בו.

אופטרה כבר הספיקה לכבוש נשים ישראליות רבות, והצצה קטנה בעמוד האינסטגרם של החברה תגלה לכם כמה אושיות רשת נחשבות, שחקניות ועוד דמויות מוכרות בעולם התרבות הישראלי, ובראשן קרן ברטוב, קוסמטיקאית מובילה בתחום, הגורו של הסלבס ומתפקדת כשגרירת החברה. נשים אלו כבר עושות שימוש במכשירי החברה, נהנות מתוצאות מצוינות ומשתפות בחוויות האישיות שלהן.

מתוך דף האינסטגרם של אופטרה

אני התנסיתי במכשיר המיועד לאזור העיניים Synergy eye ולאחר שימוש של מספר פעמים הופתעתי לגלות שהאזור מתחת לעין נראה הרבה יותר חלק וללא כהויות. כמי שהייתה ספקנית בתחילה אני חייבת להודות ששמחתי לגלות עד כמה המכשיר יעיל. שימוש של דקה ביום סביב העין וקיבלתי שינוי ממשי ואזור חלק ויפה ללא נפיחות וללא כהויות.




למכשירים של אופטרה יש יתרון ענק שמבדיל אותה משאר המותגים שנמצאים בשוק. החברה מספקת אחריות מלאה לכל החיים על כל מכשיר שיוצא מהמפעל שלה. בנוסף, בכל שלב באורח החיים של המכשיר ניתן יהיה לנצל את האחריות ולתקן כל נזק שנגרם לו. אפשר לומר שהשקעה במכשיר של אופטרה היא פשוט השקעה לטווח ארוך. העיקרון המנחה את החברה הוא המפגש עם הלקוח. החברה תמיד שואפת להטיב עם לקוחותיה ולספק להם את השירות הכי טוב אם זה בצורת מבצעים והטבות הפזורים לאורך השנה ועד לגמישות מקסימלית במחירים כדי שהלקוחה תבין שיש לה נכס אמיתי בידיים וככזה, יש להשקיע בו.

צילום יח"צ



תכשירי הטיפוח של אופטרה לונדון

אם הגעתם עד לכאן, בטח יש לכן שאלות רבות אנחנו כבר שאלנו אותן במקומכן.

1. תוך כמה זמן נראה תוצאות בשימוש במכשירים, ולאיזה תוצאות אנחנו יכולות לצפות?
המכשירים של אופטרה לונדון מתאימים לגברים ולנשים, ממצקים את הפנים ומחזקים את שרירי הפנים ודוחים משמעותית את הזדקנות העור, בסיוע מספר טכנולוגיות. טכנולוגית אינפרה אדום חודרת לשכבה העמוקה ביותר של העור, מעודדת ייצור תאים חדשים ואת ייצור האלסטין והקולגן - חלבונים האחראיים לאלסטיות ומיצוק; טכנולוגית לד ירוק דואגת לדיכוי המלנין והבהרת כתמים ופיגמנטציה. טמפרטורת המכשירים מעודדת היווצרות תהליכים בעור וזרימת דם תקינה. 


צילום יח"צ

התוצאה משתנה בהתאם לאורח החיים, מצב העור, אופן השימוש וההתמדה. ממש כמו באימון יוגה או כושר, ככל שתתמידי כך התוצאה תהיה יותר מהירה, טובה וניכרת לעין. ניתן לראות תוצאות משמעותיות אחרי שלושה שבועות של טיפול לפי ההנחיות.

2. האם השימוש במכשירים הוא תובעני? לא תמיד יש לנו כוח בסוף היום...
המכשירים נועדו לשימוש ביתי קליל וזמין. באופטרה לונדון שמו דגש על שגרת טיפוח נינוחה בעצמאות מלאה.

3. האם הטיפולים יכולים להחליף הזרקות או ניתוח?
לא. גם מטרת הטיפול אינה לשתק שרירים אלא לעודד את עור הפנים לעבוד בעוצמה וליצור תוצאה טבעית ויפה. אבל לאחר טיפולים פולשניים מומלץ להמשיך ולתחזק את העור במכשירים של אופטרה לונדון.

4. כמה שנים אופטרה לונדון קיימת? איזה ניסיון מקצועי נצבר בחברה?
אופטרה לונדון היא שחקן משמעותי בשוק הקוסמטיקה בעולם כבר 13 שנה, וצברה מספר רב של פרסים בינלאומיים. לחברה 150 סניפים בעולם כאשר שמונה מתוכם נמצאים בישראל.

צילום יח"צ

5. האם המכשירים נבדקו קלינית?
המכשירים עברו מבדקים ומבחנים קליניים Clinical tries by company eurofins, שהוכיחו
שהמוצר בעל טכנולוגיה המאפשרת תוצאות פורצות דרך. 

6. על בסיס איזה טכנולוגיות המכשירים עובדים?
טכנולוגית אינפרה אדום - מעודדת ייצור קולגן ואלסטין, לד ירוק - דיכוי מלנין, לד כחול - אנטי בקטריאלי, לד צהוב - מרגיע ומפחית נימים, אולטרסאונד, גלי רדיו-RF וטמפרטורה אופטימלית לעור.

7. האם יש חשש לסכנה בריאותית בשימוש במכשירים של אופטרה?
אין כלל סכנה בעת השימוש במכשירים שלנו, שעומדים בתקנים העולמיים המחמירים ביותר, ביניהם אישורי תקן אירופי, אישורי FDA ברמה החמורה והגבוהה ביותר ואישור מכון התקנים הישראלי.

8. במה המכשירים הללו עדיפים על פני מכשירים אחרים בשוק?
המכשירים שלנו עברו את כל הבדיקות המחמירות והקפדניות ויש להם אחריות לכל החיים. 


צילום יח"צ

9. מהו מכשיר הדגל של החברה ומה מיוחד בו?
מכשיר הדגל הוא המכשיר לעיניים Synergy eye שמטפל בנפיחויות וכהויות מתחת לעיניים. נשים נפגשות בבעיה מעל גיל 30 והן מחפשות פתרון אמיתי וטבעי, והמכשיר הזה עונה על הצורך. מדובר במכשיר קטן ופרקטי, שניתן להכניס לתיק והוא מרפא ועוזר להפחתת הקמטים, נפיחויות וכהויות ומיועד לאזור מתאר העין. 

עוד מכשיר ראוי לציון הוא "מרבל" החדש שלנו, מכשיר לפנים ייחודי וראשון מסוגו. ראש המכשיר עשוי מאבן ג׳ייד, אבן מיוחדת שמשפרת את זרימת הדם ומאיצה את קצב התחדשות העור. יש לה תרומה לטשטוש קמטים ולהשגת מראה חיוני וזוהר. המכשיר משלב מספר טכנולוגיות בו זמנית ועבר בדיקות מעבדה בליווי דרמטולוג צמוד במשך כשלושה חודשים. כ-98% מהנסייניות דיווחו על ירידה בקמטים, וכ-95% מהנסייניות חוו שיפור כללי במראה העור. 

החזון של חברת אופטרה לונדון הוא שכל אישה באשר היא, מנערות  ועד לנשים בוגרות, תצליח לשלב בשגרת הטיפוח היומיומית שלה את המכשור המתקדם ותוכל להגיע לתוצאות מצוינות בטיפול אפקטיבי אמיתי. המוצרים של חברת אופטרה הם ברמת גימור גבוהה מאוד ובהחלט אפשר להגיד עליה שהיא ה"אפל" של עולם  הקוסמטיקה. אם באסתטיקה של המוצר, הנראות שלו, הממשק הנח ועד לפרקטיות שלו.

 

את מוצרי החברה ניתן להשיג בסניפי הרשת:
קניון הזהב וקניון ראשונים ראשל״צ  | ממילא ירושלים | מלון דן ת״א
קניון גינדי
TLV | דיזנגוף סנטר ת״א | קניון עזריאלי ת״א | קניון מול הים - אילת
ובאתר:
https://opatra.co.il/
שירות לקוחות 03-9590978

אינסטגרם:
opatra_israel | פייסבוק: Opatra Israel

 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה