רשומות

יום שני, 2 בינואר 2023

הכירו את כסא ה-™BTL EMSELLA המהפכני לחזוק שרירי רצפת האגן וטיפול בדליפת שתן


הנושא בו אעסוק הפעם הוא נושא שפחות מדברים עליו ועוסקים בו. זאת, למרות חשיבותו הרבה והעובדה שנשים רבות סובלות מתופעה של בריחת שתן לא רצונית. רבים מאתנו חושבים שמדובר בתופעה ממנה סובלות נשים מבוגרות בלבד אבל זה לא מדויק. דליפת שתן מתרחשת אצל קרוב ל- 40% מהנשים בעולם. אלא שאנחנו מתביישות לדבר על כך, מתעלמות, מכחישות וסובלות בשקט. אולי כי מביך לדבר על כך או כי נראה שאין פתרון טוב.

אז לכל מי שחוותה דליפת שתן אפילו בקטנה. כמו למשל כאשר צחקה מאד או השתעלה בחוזקה (קרה גם לי) אני רוצה לספר על הטיפול שעוזר בכך. טיפול בכיסא ה- ™BTL EMSELLA. הייתי חשדנית לגבי הטיפול ולגבי תוצאותיו ולכן החלטתי לעבור סדרת טיפולים בכיסא ובסיומו לספר לכם איך הרגשתי אני והאם אכן עזר.  

על מה בעצם מדובר? מדובר על כיסא ™BTL EMSELLA המטפל בדליפת שתן על ידי פיזיותרפיה אינטנסיבית לשרירי רצפת האגן. הטיפול הייחודי פותח במעבדות EMSELLA ומתבצע בישיבה על הכיסא בלבוש מלא. כאשר טכנולוגיית ה- HIFEM (טכנולוגיה אלקטרו מגנטית ממוקדת)הייחודית שולחת גלים ממוקדים ועוצמתיים, המכווצים ומרפים את שרירי רצפת האגן. הכיסא מבצע טיפול פיזיותרפי בשיטת קיגל ויוצר למעלה מ- 12,200 כיווצים בשרירי רצפת האגן לאורך 28 הדקות של הטיפול.

אני הגעתי לטיפולים בסניף חיפה בשדרות מוריה. את פניי קיבלה ירדנה המקסימה האחראית על הטיפולים. ירדנה ביקשה ממני למלא את טפסי הבריאות הנדרשים, עברה איתי על מה שציינתי, שאלה שאלות כדי לבחון האם הטיפול מתאים לי והסבירה לי על השלבים השונים. כל זאת בנעימות וסבלנות. האישה המתאימה במקום הנכון! חשוב מאד שבנושא כה מביך תהיה מישהי שתדע להבין את המטופלות, לעזור להן להתגבר על המבוכה, להסביר ולייעץ וירדנה היא בדיוק כזו.

לאחר ההסבר על השיטה ועל משך הטיפול (בין 6 ל-8 טיפולים. לפי הצרכים האישיים של כל אחת. כל טיפול הוא בן 28 דקות) התיישבתי בחשש מה על הכיסא. ירדנה כיוונה אותי בדיוק כיצד לשבת ואז הפעילה את המחשב. הכיסא רטט ושלח גלים אל רצפת שרירי האגן. זה כלל לא כאב והתחושה הייתה של זרמים לאזור. במהלך הטיפול המתבצע, כאמור, בלבוש מלא, לא חשתי שום אי נוחות או קושי כלשהו וכך גם לאחר סיום הטיפול ובימים לאחריו. מומלץ לעבור את סדרת הטיפולים במשך פעמיים בשבוע, אך ניתן גם לרווח את הטיפולים.



המחשב של הכסא

ירדנה סיפרה לי כי יש נשים המדווחות על שיפור בדליפת השתן מיד לאחר הטיפול הראשון. אני לא חשתי בכך וגם לאחר הטיפול השני לא הרגשתי ששרירי רצפת האגן התחזקו או שיש שינוי כלשהו. אף תהיתי אם אני מבזבזת את זמני ואין תוצאות. אך, מכיוון שירדנה הסבירה לי שיש צורך בסדרה של 6 טיפולים החלטתי להמשיך בטיפולים וטוב מאד שכך. לאחר הטיפול השלישי חשתי בשינוי וחשתי שיש לי שליטה טובה יותר בשרירי האגן. לאחר סיום הסדרה כולה אני יכולה לומר שניתן כעת להצחיק אותי בלי שום חשש לתקלות כלשהן וזה בהחלט משמח ומשביע רצון.

על מנת לשמר את תוצאות הטיפולים יש לחזק את תוצאותיו בטיפולים שייקבעו על פי הצורך בידי פיזיותרפיסטית המתמחה בטיפול ברצפת שרירי האגן.

בעיניי, מדובר בפתרון המשפר את איכות החיים לטווח הארוך. כי חיזוק רצפת האגן הוא חשוב לנו, הנשים, ומשמעותי. פיזיותרפיסטיות המתמחות בחיזוק רצפת האגן ממליצות על ביצוע תרגילי קיגל אך קשה מאד להגיע לאינטנסיביות הנדרשת כפי שמגיעים בטיפול בכיסא ה- ™BTL EMSELLA המביא אותנו לכמות של 100% מהכיווצים הנדרשים כדי להגיע לתוצאות משמעותיות.

לסיכום, מדובר על טיפול חשוב, משמעותי ובעל תוצאות המטפל בחיזוק שרירי רצפת האגן ובתסמיני דליפת שתן, זאת ללא כאב ובתהליך מהיר של 6-8 טיפולים בלבד. החוויה שלי הייתה חיובית ומשביעת רצון.

סניפי בטר לייף

חיפה- שדרות מוריה 44

ירושלים- שרי ישראל 15

פתח תקווה- רחוב שמשון 5

ראשון לציון- משה לוי 11

יצירת קשר:

*5399

לאתר בטר לייף- לחצו כאן

בפייסבוק- לחצו כאן


בשיתוף בטר לייף.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה