רשומות

יום רביעי, 17 באוגוסט 2022

חווית שופינג מהנה וקוסמופוליטית בהשקת סניף המשביר המחודש בקריון

אתמול הגעתי סקרנית מאד לאירוע השקת סניף המשביר המחודש בקריון. אני מכירה את המשביר עוד לפני שנפתח סניף הקריון לפני 25 שנים. המשביר ליווה אותנו מאז ומעולם והיה סמל לקניות נבונות ומשתלמות. בשנים האחרונות עברה הרשת מהפך רציני ובשנה האחרונה גם סניף המשביר בקריון עבר שיפוץ נרחב שנמשך חודשים ארוכים והושקעו בו כספים רבים על מנת להתאימו לכניסת המותגים הבינלאומיים הנחשבים ולאפשר חווית שופינג בינלאומית.

צילום רמי זנדר
צילום רמי זנדר
צילום רמי זנדר

סניף המשביר בקריון נשאר פתוח במשך כל חודשי השיפוץ והצוות המשיך לשרת את הלקוחות ועל כך מגיע להם כל הכבוד כי קל זה לא היה. ביקרתי בסניף בעת השיפוץ ולכן הייתי סקרנית מאד לראות את התוצאה הסופית. לא התאכזבתי, ההפך הוא הנכון. הסניף נראה וואו. באמת וואו. זה היה כאילו נכנסתי לאחת החנויות המעוצבות והמדליקות בשדרת קניות בחו"ל. התחושה של חווית קניות בינלאומית אכן עוברת למבקרים ותענוג להתהלך ולהביט בשינוי המדהים.

מחכים לגזירת הסרט והתקנת המזוזה צילום רמי זנדר



רמי שביט מתקין את המזוזה

הכבוד לגזירת הסרט ניתן לעובדת הכי וותיקה בסניף שעובדת בו כבר 64! שנים מאז שהיתה נערה.


הקונספט שנבחר להוביל את הסניף מזכיר בייחודו את ה- טיים סקוור של התפוח הגדול, ניו יורק המדהימה. הסתובבתי בין העמדות הרבות של מיטב מותגי חו"ל, בין מוצרי הטיפוח והביוטי ובין מותגי האופנה העכשוויים. העמדה של איב סאן לורן הרשימה במיוחד וכך גם עמדת הביוטי של לנקום הצרפתית הפופולארית.








בשיחה עם רמי שביט בעל השליטה במשביר הוא ציין שסניף הקריון הוא סניף הדגל של הרשת. השיפוץ הנרחב כלל הכל! ממסד עד טפחות. למעשה, הכל נבנה מחדש. בסניף יש היום כ-240 מותגים בינלאומיים חדשים כשהמותג המוביל הוא קנט קול ניו יורק- מותג ניו יורקי צעיר ושיקי שיהפוך להיות מותג מוביל בארץ. לרשת יש 36 סניפים בארץ והסלוגן הוא "מותגים חו"ל- מחיר משביר" מתוך רצון להביא לקהל הישראלי את מיטב המותגים במחירים נגישים.

רמי שביט

מנכ"ל הקריון, מנהל סניף המשביר בקריון ורמי שביט צילום רמי זנדר

גולן נהרדעא בעלי חברת גולן נהרדעא קומיוניקיישן שעל היח"צ

לסיכום החוויה, ניתן לומר שהעיצוב החדשני של הסניף המכיל אלמנטים המשלבים ישן מול חדש, עבר מול עתיד, הצליח ליצור חווית שופינג קוסמופוליטית מיוחדת וכמי שביקרה בסניפים רבים של מיטב חנויות האופנה בחו"ל כמו מייסיס  ודומותיה, אני יכולה לומר שסניף המשביר בקריון מצליח לייצר חוויה דומה.


לכו לבקר וליהנות!

משביר

סניף קריון

דרך עכו 192, קריית ביאליק.


צילומים רמי זנדר, יפה גביש

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה