רשומות

יום שלישי, 20 בספטמבר 2022

לקראת החגים קבלו את קולקציית סתיו-חורף 2022 של "ורדינון"

ורדינון סט מצעי סאטן דגם תיאו צילום תמי בר שי
 

האם אתם מתארחים או מארחים בחג? אם אתם מתארחים אתם, בוודאי, מחפשים מתנה ראויה למארחים. אם אתם מארחים אתם מחפשים איך לחדש ולרענן את מראה הבית.

יש לי המלצה מצוינת עבורכם- היכנסו לאחד מסניפי רשת "ורדינון" ותתרשמו מקולקציית ראש השנה, סתיו-חורף 2022, מבית הסטודיו לעיצוב TUTTO ARTE, אני בטוחה שתמצאו הן למארחים והן לעצמכם מגוון מוצרי טקסטיל שיתאימו לצרכים ולסטייל שלכם.



חווית השופינג בסניף היא חווית הום סטיילינג ייחודית עם מגוון מוצרי טקסטיל אופנתיים ואיכותיים לחדרי הבית השונים. שפע סטים של מצעים מעוצבים בסגנונות מקוריים, החל מהסגנון האורבני הפופולארי, דרך מצעים בגוונים טבעיים במראה אלגנטי, וכן מבחר מצעי יוקרה קלאסיים המעניקים תחושה של חופשה אמיתית ומפנקת אצלכם בבית. בנוסף, הקולקציה כוללת מגוון עשיר של שמיכות חורף וכירבוליות מפנקות, שלל מגבות איכותיות, שטיחונים, אביזרי אמבטיה ואפילו פיג'מות מגניבות ורכות - וכולם עוצבו ע"י נבחרת מעצבות הסטודיו לעיצוב TUTTO ARTE. 

 

ורדינון סט מצעי כותנה פרקל דגם בריטני צילום תמי בר שי


ורדינון מצעי ג'רסי רומנטיק צילום תמי בר שי


ורדינון שמיכות חורף מפנקות טווח מחירים 199עד 259 שח צילום תמי בר שי

ורדינון שטיחון פרוותי מרגו 140 שח צילום תמי בר שי

דודי כהן, מנכ"ל אקסטרה ריטייל, מציין: "ורדינון, בוטיק הטקסטיל הייחודי בישראל, עם מיטב המעצבות המוכשרות שכל פעם מחדש מקפידות לפתח ביצירתיות ובמקוריות קולקציה ייחודית, מציע תמהיל עשיר של מוצרי הום סטיילינג במגוון סגנונות עיצוב, בשיק ובאיכות ללא פשרות שכל אחת ואחד ימצא בה את הסגנון שלו."

כהן מוסיף כי בשנתיים האחרונות מיישמת קבוצת אקסטרה ריטייל ובהצלחה רבה, אסטרטגיית צמיחה ותנופה מואצת, גיוון והרחבת הפעילות הקמעונאית לתחומים רבים נוספים – הן בחנויות הפיזיות, הן ב-E-commerce והן באמצעות מועדון הלקוחות NV CLUB שכבר מונה למעלה מרבע מיליון לקוחות.

 

ורדינון מצעי ג'רסי mix&match צילום תמי בר שי


ורדינון מצעי כותנה מיקי דרים צילום תמי בר שי

לרגל השנה החדשה שבפתח מציעה ורדינון סטים מדליקים בעיצוב אורבני, שובב ותוסס עם מגוון מצעים בצבעים סתוויים דרמטיים, לצד דגמים בגוונים בהירים עם עיטורים מעודנים, מצעים עם הדפסים גאומטריים ועוד. הקולקציה מתאפיינת בבדים איכותיים ומשובחים המשדרגים את חווית השינה ובעיקר במעבר למצעי כותנה פרקל בצפיפות 200TC, בדי סאטן רכים ומלטפים ובדי ג'רסי מפנקים.

התייחסות מיוחדת קיבלה השנה מחלקת המגבות עם מבחר רחב של מגבות ג'קארד בעלות כושר ספיגה גבוה במיוחד ובמגוון צבעים ועיצובים. כדי להעניק ערך מוסף ולשדרג את חווית הלקוח הוגדל משקל מגבות הג'אקרד (תוכלו למצוא מגבות במשקל החל מ-520GSM ועד 650  GSMופותחו גם שלל עיצובים מעניינים החל ממגבת ג'אקרד חלקה לגמרי, דרך מגבת עם דוגמה וטקסטורה בצד אחד ועד מגבות בעיצוב קלאסי ויוקרתי עם עיטורי פרחים עדינים. 

לקראת החג ימתינו בחנויות ורדינון גם שלל מארזי מתנה מושקעים ומגוונים עם מבחר פריטים מעוצבים שכל אחת ואחד ישמחו להעניק וגם לקבל ובהם מגבות, שטיחונים, מפיצי ריח, נעלי בית, חלוקי חורף ועוד. 

 

ורדינון מצעי ג'רסי 30 אחוזי הנחה על קולקציית ראש השנה 2022 צילום תמי בר שי

אלון כרמלי, מנהל חטיבת נעמן, ורדינון ודיסני הום, ציין: "קולקציית סתיו-חורף 2022 של ורדינון מרגשת ומציעה כל מה שצריך כדי להלביש את הבית ואת חדר השינה במיוחד, להתחדש, ובעיקר להרגיש WOW!  כתמיד אנו קשובים ללקוחותינו ולומדים היטב את צרכיהם ורצונותיהם והדבר בא לידי ביטוי בעושר ובאיכות של הקולקציה החגיגית".  

שאול פרץ, סמנכ"ל סחר ושרשרת אספקה, מוסיף ומציין: "הצלחנו לפתח ולהביא לצרכן הישראלי קולקציית חג עשירה ומרשימה, ולא פחות חשוב למרות עליות המחירים בעולם בתחומים שונים – גם לשמר את רמת המחיר. בחג הקרוב ייהנו לקוחות ורדינון מ-30% הנחה* על הקולקציה החדשה שכבר ממתינה בכ-90 סניפי ורדינון בפריסה ארצית ובאתר האונליין." 

ויקה יוסל, סמנכ"לית חדשנות ועיצוב, מציינת: "בכל פעם שבסטודיו TUTTO ARTE של ורדינון מעצבים קולקציה חדשה - כמו ממציאים את הגלגל מחדש. השנה זו קולקציה מליאת שיק בצבעים סתווים דרמטיים עם עיטורים מעודנים, כשהדגש הוא על עיצוב פונקציונלי ונקי המשרה אווירת חמימות ומבטיח שממש לא תרצו לצאת מן המיטה כדי להמשיך להתפנק בין המצעים הנעימים." 

 

ורדינון מצעי ג'רסי מיקי ארט סגנון אורבני צילום תמי בר שי


ורדינון מצעי סאטן דגם אופל צילום תמי בר שי

המותג ורדינון, שהפך שם נרדף לאיכות ומקצועיות בתחום ההום סטיילינג, שייך לקבוצת אקסטרה ריטייל זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה.

הקבוצה מפעילה בין השאר את המותגים: 

בתחום אופנת הבית והאירוח:

נעמן – הרשת המובילה בישראל לשיווק כלי בישול ואירוח, ורדינון – הרשת המובילה בתחום אופנת הבית, דיסני הום – רשת הקונספט הייחודית לריהוט ואקססוריז לבית, הום סטייל - היבואנית והסיטונאית הגדולה בארץ לכלי מיטה ווילונות, צוקר – חברה מתמחה בכלים למטבח המקצועי. סוהם – מותג מזרני פרימיום, אקיפ - החברה לציוד מלונאי בע"מ, שעוסקת בייבוא, שיווק, אספקה והתקנה של מכלול הציוד התפעולי לבתי מלון, אולמות אירועים ומסעדות.

בתחום ההלבשה:

בוניטה דה מאס – מותג הלאנז'רי היוקרתי, אפרודיטה – רשת ההלבשה התחתונה המשווקת מותגים בינלאומיים בבלעדיות,

G.U.S MARKETING בעלת הזיכיונות בישראל של מותג אופנת הפרימיום האמריקאי GANT ושל מותג הג'ינסים ההולנדי G-STAR. 

 

*בקניית 2 פריטים ומעלה 

**המבצע בתוקף עד 02.10.22 ו/או עד גמר המלאי. אין כפל מבצעים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה