רשומות

יום שישי, 20 במאי 2022

בחרתן לכן כבר בגד ים? קבלו את קולקציית בגדי הים של בוניטה דה מאס

 

עדי הימלבלוי עבור בוניטה דה מאס קולקציית בגדי הים 2022 צילום שי פרנקו

ליין לוהט עם מגוון גזרות מקוריות ומחמיאות, צבעים ופרינטים טרנדיים ובדים איכותיים 

הקיץ כבר כאן והגיע הזמן לבחור לנו בגד ים מדליק לבריכה או לים, או אולי כדי להשתזף על הגג במסיבת קיץ לוהטת. אני רוצה להמליץ לכן על הקולקציה החדשה של בוניטה דה מאס. הגעתי השבוע לסניף שלהם בקריון ומצאתי מבחר גדול ומרשים של בגדי ים. מדדתי מספר דגמים ובחרתי דגם מרשים ואיכותי שיושב עלי מצוין, מסתיר את מה שצריך ומבליט את מה שצריך. השרות שקיבלתי בסניף היה אדיב ומקצועי ונעזרתי במוכרת כדי לבחור את הדגם הנכון. זהו, אני מוכנה לקיץ ומרגישה נהדר בבגד הים שבחרתי מהקולקציה החדשה.

 


רשת בוניטה דה מאס, היא רשת לאנז'רי המתמחה בהלבשה תחתונה איכותית, בגדי ים, הלבשת פנאי ואקססוריז.  קולקציית בגדי הים האופנתית וההורסת אותה הציגה הרשת מגוונת מאד ויש בה עשרות דגמים אופנתיים מבדים איכותיים, בשלל גזרות ייחודיות האוספות ומחמיאות לגוף, פריטים חלקים ומודפסים בשילוב טקסטורות מגוונות ועוד. 

 

בוניטה דה מאס עדי הימלבלוי בבגד ים שלם עם חגורה 374 שח צילום שי פרנקו

בוניטה דה מאס קולקציית בגדי ים 2022 עדי הימלבלוי צילום שי פרנקו

בקולקציה החדשה של בוניטה דה מאס מבחר רחב של גזרות החל בבגדי ים שלמים עם תוספת של רשת פאוורנט האוספת את הגוף ומעניקה הרגשה מחוטבת, דגמים עם מחשוף עמוק או מאופקים יותר, סטרפלס, כתף אחת, דרך מגוון ביקיני, פריטים בתוספת אקססוריז אופנתיים כגון חגורות עדינות ואבזמים, ועד לאביזרי חוף המשדרגים כל הופעה כגון פראיו ואוברול - קאבר אופנתי לכל בגד ים.      

 







דגש מיוחד בקולקציה הושם על תמיכה מירבית לאזור החזה המעניקה לאישה תחושה של ללכת עם חזייה וכתוצאה מכך גם הרגשה של נוחות וביטחון. כל בגדי הים השלמים וגם חלק מדגמי הביקיני של בוניטה דה מאס מאפשרים תמיכה טובה והמותאמים לחזה שופע.

 

קולקציית בגדי הים נותנת מקום של כבוד לצבע שחור הקלאסי והאלגנטי. כמו כן בולטים בה גם גווני כחול וירוק למיניהם, הדפסים פרחוניים שתמיד באופנה והופכים פופולאריים במיוחד עם בוא האביב, והדפסי חיות שיקיים. 

  

איזי מוכתאר, מנכ"ל בוניטה דה מאס: "המוטו שלנו הוא מקצועיות, על כן מאחורי כל דגם שבקולקציית בגדי הים לקיץ 2022, כמו גם מאחורי כל מוצר שלנו, עומדת נבחרת מומחים המשקיעה משאבים וחשיבה רבה בפיתוח מוצרים באיכות ללא פשרות, תוך הקפדה על נוחות מקסימלית והענקת מראה אופנתי ומחמיא". מוכתאר הוסיף כי בנוסף לשלל בגדי הים, לקוחות בוניטה דה מאס נהנות גם מליין עשיר של מוצרים משלימים ביניהם כפכפים, תיקי חוף, בגדי חוף ועוד.

קולקציית בגדי הים של בוניטה דה מאס עכשיו ב-30% הנחה. 

להשיג ב-35 סניפי הרשת ברחבי הארץ ובאתר האון ליין.

בשיתוף עם רשת בוניטה דה מאס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה