רשומות

יום שישי, 29 באוקטובר 2021

מכירים את 'שקית הפלא של בני?' השקית שעוזרת לנו לשמור על טריות הירקות והפירות


 

אצלנו בבית צורכים הרבה מאד ירקות ופירות. גם מכיוון שאוהבים וגם מטעמי בריאות. המקרר תמיד מפוצץ בירקות ופירות. הבעיה היא שלא אחת אני נאלצת לזרוק לפח פריטים שנבלו. זה קורה לי בעיקר עם מלפפונים וירק ירוק שתוך מספר ימים מאבדים את הטריות. אז איך נפסיק לזרוק ירקות ופירות לפח? בעזרת  'שקית הפלא של בני' (benybag.com), מוצר קטן אחד שיעשה שינוי גדול במקרר, במטבח, בארנק, בזמן יקר ובנוסף יסייע בשמירה על עולם ירוק יותר.

מהי שקית הפלא של בני?

שקית הפלא היא שקית נושמת בטכנולוגיה מתקדמת, משמרת טריות של ירקות ופירות במקרר הביתי גם לשבועיים ויותר. השקית ניתנת לשימוש רב פעמי, לתקופה של 3 חודשים ויותר, שבסופם ניתנת למחזור (עומדת בכל תקני איכות הסביבה).

השקית הייחודית מגיעה מהגליל. מוצר חדשני, מהפכני, פיתוח ישראלי, תוצרת כחול – לבן, המאריך את חיי הירקות והפירות ושומר על הטעם, המרקם, הריח ובעיקר על הערכים התזונתיים שלהם. 'שקית הפלא של בני', עושה שימוש בטכנולוגיה ירוקה, מווסתת את הלחות, מנדפת עודפים, ושומרת על הירקות יבשים וטריים.



לאחר שביקר במעל 60 מדינות בעולם, במסגרת עבודתו עבור חברות בינלאומיות, גיא פרנס, איש הגליל, נחשף למוצר ייחודי שפותח ומיוצר בגליל ומשמש ליצוא ירקות ופירות במכולות קירור. גיא שם לב לתופעה מרגיזה שכל אחד ואחת חווה בביתו. הירקות והפירות נראים טריים ומזמינים בסופר, אך כבר לאחר מספר ימים בודדים המלפפונים נהיים מעופשים, העגבניות משחירות, הפירות מתייבשים והעלים הירוקים מצהיבים ומשם דרכם קצרה, היישר לפח האשפה. גיא החליט להביא למקרר הביתי את הטכנולוגיה בה השתמשו עד היום רק בבתי אריזה, מתוך כוונה להוריד את כמות הירקות הנזרקים לפח. "שקית הפלא" הותאמה למקרר הביתי, במידות שלה וביכולת לעשות בה שימוש חוזר, רב פעמי. כאות הערכה להשראה שקיבל מאביו, "בני", חקלאי, אגרונום, ויזם בעצמו, החליט לקרוא על שמו את השקית.




"כבר מהניסויים הראשונים שעשיתי בבית, בבתי חברים ובני משפחה, הופתעתי כל פעם מחדש לגלות שיש כאן מוצר מנצח. היכולת של השקית לשמר טריות משנה איכות חיים והרגלי הצריכה. בעוד הסטטיסטיקות מדברות על 30-40% מהירקות והפירות הטריים, שנצרכים עבור כלכלת משפחה ממוצעת, נזרקים לפני שנעשה בהם שימוש", מספר גיא פרנס. "עם שקית הפלא גילינו שמפסיקים לזרוק ירקות ופירות לפח", הוסיף גיא.

התוצאות מדברות בעד עצמן, הירקות והפירות נשארים טריים, יפים וחזקים אפילו  שבועיים ויותר, העלים הירוקים מחזיקים רעננים עד חודש ימים. בשקיות עושים שימוש חוזר, מנגבים אותן ומשתמשים שוב בקנייה הבאה. יש כאן חיסכון אדיר בכסף, בזמן יקר ובנוסף הנושא האקולוגי זועק בהיבט של צריכה נבונה, צמצום פסולת ושימוש בשקית רב פעמית הניתנת למחזור. "תרומתנו הצנועה להפיכת העולם למקום טוב יותר" מוסיף גיא.

התנסות אישית




קיבלתי את השקיות לסיקור והאמת היא שהייתי מעט חשדנית. איך זה ששקית שנראית לגמרי רגילה תצליח לשמר את הטריות למשך שבועיים? החלטתי לבדוק והנחתי בשקית הפלא חצי צרור שמיר ואת החצי השני השארתי בשקית רגילה.. לאחר מספר ימים (5 ליתר דיוק) בדקתי מה קורה והתוצאות היו חד משמעיות. צרור השמיר בשקית נותר רענן וירוק. הצרור השני הצהיב ונבל. בשבילי זו הוכחה מצוינת ליעילות השקית ולחסכון שהיא מבטיחה לנו. אין ספק שאמשיך להשתמש בשקיות באופן קבוע.

איך להשתמש נכון בשקית? צפו בסרטון




מארז ניסיון : 6 שקיות + 6 קליפסים ב- 30 ₪ בלבד כולל משלוח ללא תשלום.

https://www.benybag.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה