רשומות

יום רביעי, 27 באוקטובר 2021

מסעדת הבשרים '300 גרם' מפתיעה עם ארוחת שחיתות זוגית טעימה ועסיסית ובמחיר נוח במיוחד


בילוי במסעדה, הוא אחד הבילויים החביבים עלינו ונראה לי שרבים יסכימו איתי. אנחנו נהנים למצוא מסעדות חדשות ומעניינות בהן עדיין לא סעדנו ולטעום ממה שיש להן להציע. הפעם, הגענו למסעדת '300 גרם'- מסעדת בשרים שבראשה עומד השף איתי חסון. המסעדה נמצאת במושב בצת הפסטורלי וזו הייתה חוויה להגיע למושב היפה והשלו, לחפש את המסעדה הנמצאת בלב במושב, סמוך למטע בננות ולגלות שגם בערב רגיל של אמצע שבוע ובמקום שאינו מרכזי וידוע, המסעדה מלאה בסועדים שהגיעו במיוחד ונהנים מהמנות הטעימות שהשף מציע ומהאווירה הכפרית הנעימה והייחודית.


שואלים את עצמכם מה מקור השם '300 גרם' ?

המשקל הפופולארי לנתחי בשר הינו 300 גרם ומכאן מקור השם. 



אל דאגה: השולחנות התמלאו במהלך הערב. הכל היה מלא



השף איתי חסון למד והתמקצע בתחום הבשר במסעדות בשר בחוף המזרחי של ארה"ב. לפני כמעט עשור כששב לישראל איתי הגשים חלום ופתח את " 300 גרם" . במהלך השנים המסעדה הכשרה צברה מעגל לקוחות אדוק שמגיע מכל רחבי ישראל כאשר הדי אנד אי של המסעדה נשען על שלוש צלעות:  שימוש בחומרי גלם מובחרים, יצירת מנות טעימות והכל במתח רווחים ידידותי במיוחד לסועדים.

המסעדה הוותיקה מציעה דיל זוגי בעלות נוחה במיוחד. דווקא, בימים אלו ובניגוד למגמה הרווחת של עליית מחירי המנות בשאר המקומות בארץ, מציעים במסעדה ארוחת שחיתות טעימה ובמחיר של 199 ₪ לזוג בלבד!

זו הארוחה שטעמנו והאמת? לא יכולנו לסיים. בן הזוג טען לפני השף איתי חסון שזו ארוחה שמתאימה ל-4 סועדים ולא לזוג. ואיתי ענה שהוא אוהב לפנק והישראלים אוהבים להתפנק בארוחה טעימה ומרובת מנות. אני חושבת שאיתי צודק. גם אם לא סיימנו, טעמנו ונהנינו מאד מכל המאכלים.

מה כוללת הארוחה ומה אהבנו במיוחד?

מתחילים עם מנות פתיחה של: לחם הבית המגיע חמים ומפתה יחד עם מטבל צ'ימיצ'ורי, לאבנה טבעוני, קרם בצל,  מלון ברוטב אסייתי, חומוס בהכנה ביתית, טרטר סלק, סלט "מישווי" (חצילים שרופים ועגבניות בשום ושמן זית). המלצרית ציינה שבמידה ונרצה מילוי חוזר, אז כמובן. אבל, אסור להתפתות לכך וגם להיזהר עם מנות הפתיחה, כי לא יישאר מקום למה שמגיע בהמשך.




אני אהבתי במיוחד את קרם הבצל העדין והנימוח שהשתדך לי מצוין גם עם המנות הבשריות וכמי שאוהבת חצילים סלט המישווי היה נהדר. ההפתעה הייתה מנת המלון ברוטב אסייאתי- מתוק, חריף, מלוח. כל הטעמים בביס אחד. בן הזוג אהב את החומוס וכמומחה לחומוס אמר שהוא מעולה ועשוי להפליא.

מנות הביניים שהגיעו: עראייס, צ'וריסוס עגל עם כרוב כבוש וחרדל דיז'ון ושווארמה פרגיות. הוספתי לעראייס קצת צ'ימיצ'ורי וקרם בצל וזה היה כל כך טעים. וואו. אהבתי גם את השווארמה פרגיות שהייתה עסיסית מאד, מתובלת היטב ומצוינת. הצ'וריסוס היו אף הן עסיסיות ויחד עם הכרוב והחרדל זו מנה קלאסית ואהובה.








עדיין רעבים? השארתם מקום למנה העיקרית? כי אני כבר בקושי יכולה לאכול. אז הנה זה בא- המנה העיקרית – 800 גרם! של מיקס בשרים הכוללים: אנטריקוט, סינטה, סטייק פרגית, תפו"א אפוי ושעועית ירוקה.

אני אהבתי במיוחד את קציצות האנטריקוט שהיו מעולות, רכות, עסיסיות ומושלמות. סטייק הסינטה היה עדין ונימוח וטעים  ואסור להחמיץ את סטייק הפרגיות המצוין.

 




 


לא הצלחנו לסיים את המנה הענקית, למרות שהשתדלנו.

לקינוחים נשאר לנו מקום וסיימנו את הארוחה עם פלטת קינוחים שכללה ברולה שוקולד, קוביית פררו רושה, קרם פירות יער ועוד. מבחינתי קוביית הפררו רושה ניצחה הכל והייתה משובחת ושוקולדית כמו שאני אוהבת. קרם פירות היער היה אף הוא איכותי וטעים מאד. בן הזוג טען שברולה השוקולד מנצח. (לא כלול במחיר הדיל)

 





לסיכום: ארוחה מלאת טעמים, עשירה במנות, נדיבה, מושקעת וטעימה וכל זאת במחיר של 199 ₪ לזוג. לדעתי, מדובר בדיל מושלם ואני ממליצה בהתלהבות, להגיע וליהנות.

המסעדה כשרה ומומלץ להזמין מקום מראש

לאתר המסעדה- http://www.300gram.co.il/


בשיתוף עם מסעדת '300 גרם'.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה