רשומות

יום רביעי, 12 במאי 2021

השקת YAGUR HOME מבית משתלות יגור. מעכשיו יגור גם בבית


השבוע השתתפתי בהשקה הרשמית של חנות "יגור הום" במתחם חוצות יגור (בכניסה לקיבוץ יגור). משתלות יגור אהובות עלי ואצלנו בבית יש מבחר גדול של שתילים, צמחים ועציצים מהמשתלה. כעת, נוכל להתחדש גם במגוון מוצרים לבית מבית "יגור הום".

החנות מרשימה ורחבת ידיים וכוללת מבחר רחב של מוצרים: כלי בית שונים, כלי מטבח, כלי קרמיקה, פריטים לילדים ולמשרד הביתי ועוד.

צילום- יח"צ אגמדיה

המחשבה שעמדה מאחורי הקמת "יגור הום" הייתה הרצון להעניק במתחם אחד את כל מה שצריך לבית. את כל מוצרי החוץ ביתיים כבר ניתן למצוא במשתלה, בשמנא וסלתא תמצאו גם מוצרי מזון בוטיק. מה שהיה חסר הם החפצים לתוך הבית. החפצים שעושים לנו את היומיום יותר נוח או מפנקים וגם כמובן מיפים את הבית. תמהיל המוצרים בחנות ניבנה במחשבה רבה על כל קשת הגילאים שמשפחה מרכיבה- צעצועים ומשחקים לילדים ותינוקות, מוצרי נייר ובאק טו סקול מיוחדים במינם, כלי הגשה, אירוח בישול ואפיה, מוצרי חגיגות יום הולדת ועוד מלא מוצרים שנבחרו בקפידה כדי לאפשר ללקוחות חווית קנייה מלאה. 






שוטטתי בחנות המעוצבת בקווים נקיים ובאופן המאפשר גישה קלה לפריטים ונהניתי לראות את המגוון הגדול ואת העיצובים הייחודיים.

פרומה, טל ואנוכי בהשקה

איך נבחר השם "יגור הום"?

 השם יגור הום נבחר לאחר סיעור מוחות רציני ומעמיק ולמעשה בהנהלת משתלות יגור חשבו שהכי טבעי הוא לאגד את שם המקום ושם המשתלה עם התחושה שאותה הם רוצים להעביר ללקוחות. המילה home באנגלית מדברת על התחושה של להרגיש בבית ולא בהכרח רק על המבנה הפיזי של הבית. וזו התחושה שהם מעניקים בחנות דרך המוצרים, דרך הבחירה של שימוש רב בעץ שמעניק הרבה חום לחלל החנות וכמובן שירות מלא בחיוך.

החלום שלהם (והלא מאוד רחוק) זה שהלקוחות ירגישו בחנות כמו משפחה שמשתפת את רשימת הקניות שלה. כלומר, שיהיה שיח פתוח בינינו לבין הלקוחות שלנו על הדברים אותם הם היו רוצים בחנות ואין כרגע או שנגמר.




 

החפצים והמוצרים שבחנות יתחלפו ויתווספו עם הזמן, בהתאם לעונה ולמועדים השונים ולכן כדאי ואף מומלץ לעקוב אחרי העדכונים שלהם ברשתות החברתיות וכמובן לקפוץ לבקר ולהתרשם לבד.

 

אני ממליצה להגיע לשופינג מהנה תוך שילוב בין רכישת צמחים לבית במשתלת יגור ורכישת חפצי בית תואמים בחנות יגור הום. אין מושלם מכך.  

 



2 תגובות: