רשומות

יום שלישי, 25 במאי 2021

איך תשמרו על ניקיון וחיטוי חדר האמבטיה? עם המתז החדש מסנו- מתז 99.9% לניקוי וחיטוי


 

אחד המקומות בם אני מקפידה במיוחד על חיטוי הינו חדר השירותים והאמבטיה. כיוון שיש בחדרים אלה לחות ורטיבות המשמשים קרקע פורייה להתפתחות חיידקים ולהצטברות לכלוך ואבנית. אני מניחה שאצל רובכם זה המצב ולכן חשוב שננקה ונחטא את החדר לעיתים קרובות.

המקלחת עלולה להישאר עם שאריות הסבון, הכיור עם שאריות משחת השיניים, האסלה, הברזים, המקלחון ומה לא? אנו נמצאים בתדירות גבוהה בחדר האמבטיה והשירותים ולכן חשוב להקפיד על ניקיון באופן קבוע, רצוי עם חומרים ייעודיים שינקו ויבריקו בקלות מגוון רחב של משטחים וכלים הנמצאים בחדר האמבטיה. 

 

לאחרונה, קיבלתי להתנסות את המוצר החדש של סנו- מתז 99% לניקוי וחיטוי חדר האמבטיה. ניסיתי את המתז על משטחי הקרמיקה, המקלחון, האמבטיה והכיורים והתלהבתי. אין ספק שמדובר על פתרון נוח, קל ומהיר שעושה את העבודה. התזתי, חיכיתי דקה, ניגבתי ו..זהו. המשטח מבריק ומחוטא. אין שום צורך בשטיפה לאחר השימוש. ניגוב זריז ודי בכך.

 




מסנו נמסרכי סדרת 99.9% נבדקה ונמצאה יעילה בהשמדת 99.9% מהחיידקים וביניהם חיידקים בלתי רצויים כמו אי קולי, ליסטריה ומגוון חיידקים נוספים.

 

המתז 99.9% לחדר האמבטיה מצטרף לכל מוצרי סדרת 99.9% אשר כולם נבדקו במכון למיקרוביולוגיה ונמצאו יעילים בהשמדת 99.9% מהחיידקים.  

 

מתז 99.9 חיטוי וניקוי חדר האמבטיה צלם ישראל כהן

אריזה – 750 מ"ל

מחיר: 9.90 שקלים (לפי אתר זאפ)

להשיג ברשתות השיווק

חברת סנו התחדשה באתר ובו טיפים ומידע על מוצרים، שימוש נכון והדרכה בעולמות התוכן.

למידע נוסף היכנסו לאתר סנו - www.sano.co.il 

ולפייסבוק: https://www.facebook.com/sano.co.il

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה