רשומות

יום חמישי, 4 באפריל 2019

קולקציית אביב- קיץ של FIVE US הושקה השבוע והיא צבעונית, רעננה ועכשווית



אין הרבה חברות אופנה המייצרות פריטים בישראל. FIVE US של שלומי רחימי היא חברת אופנה המעצבת ומייצרת את פריטיה בארץ ועל כך שאפו גדול. מה גם שפריטי החברה הם מושכי עין, עכשוויים ואופנתיים.

                           שלומי ואורית המעצבת

קולקציית הקיץ שהשיקה החברה מתאפיינת בהכרת טעמה של האישה הישראלית ובמתן מענה אופנתי המתאים לאקלים הישראלי המהביל, זאת תוך התכתבות עם טרנדים בינלאומיים מובילים. הקו הקיצי הוא קו קלאסי ונקי, רענן וצבעוני.




אהבתי את העובדה שהקולקציה החדשה מורכבת משלוש קבוצות "סיפור" שונות, כשכל אחת מהן מתכתבת עם הטרנדים המובילים והבולטים של קיץ 2019, כפי שנצפו בבירות האופנה ובתצוגות האופנה ברחבי העולם. יש בכך מתן אופציות רבות לשילוב ולהשגת מראה אחר ושונה בכל פעם.

הקבוצה הראשונה היא הקבוצה הרוקיסטית, השואבת את השראתה מהז'אנר המוזיקלי החתרני וכוללת פריטים דמויי עור, טישרטס עם פרינטים בשחור לבן ונגיעות של ניטים מתכתיים.



הקבוצה השנייה, הספורטיבית, מיוצרת מבדים, טקסטורות וטוטאל לוק השואבים את השראתם מעולם ה- sportswear האורבאני. הפריטים מאופיינים בצבעוניות שובבה וכוללים משחקי צבעים הנעים בין לבן, אדום, כחול, צהוב ואפור. בנוסף, ניתן למצוא בקולקצייה הספורטיבית פריטים עם קישוטי פסים, סריגים מבד פיקה, עיצובים בהשראת עולם הטניס ופריטים דמויי עור עם חורים בדוגמת רשת.




הקבוצה השלישית זו קבוצת הבוהו-שיק שעוצבה באווירת פסטיבל וודסטוק ומציגה בעיצובים צבעי אדמה כגון קאמל, זית, אבן ובריק בשילוב נגיעות animal prints  ודפוסים נועזים בסגנון הסבנטיז. אחד הגוונים הבולטים בקולקציית הבוהו שיק הוא הצהוב הלימוני, שממש מקפיץ את שאר הצבעים ומעניק לכל הקולקציה לוק שמשלב את העבר ההיפי הסוער עם קריצה מודרנית עכשווית. כמו כן, ניתן למצוא בקולקציה זו מבחר שמלות וחצאיות מתנפנפות עם  כיווצים וקומות.





מלבד שלוש הקולקציות המובילות, יוצא מותג FIVE US עם קולקציית טישרטס במהדורה מוגבלת הכוללת מסרים הקורצים לתקופת הבחירות ומתאימים לקיץ 2019. הטישרטס מגיעות בגווני שחור, לבן ואפור מאופקים לצד צבעי ניאון זרחניים ונושאים אמירות כגון:
Choose love, Choose peace, Choose life, Vote for me …



FIVE US מייצרת מדי חודש כ-40 פריטי לבוש חדשים וזאת כי שלומי רחימי יודע עד כמה אנחנו אוהבות להתחדש ולשנות. הפריטים מעוצבים כך שיתאימו לכל שעה ביום ומשקפים את חזון המותג, הבא לידי ביטוי גם בשמו: הספרה 5 מסמלת חופש, אהבה ותשוקה וזוהי גם האווירה בסטודיו התוסס ובפריטים הייחודיים.

FIVE US משווקת את פריטיה לבוטיקים מובילים בעיקר באזור המרכז, במידה ותרצו לברר היכן נמצא הבוטיק הקרוב לביתכן התקשרו לשואו רום ושם יפנו אתכן לבוטיק המתאים. (מספר הטלפון- 03-6825575)
טווח המידות נע בין 36-44 ורבים מהפריטים הם ONE SIZE .

טווחי המחירים לקולקציה החדשה-
טופים -  169-239 ש"ח
ז'קטים - 319-349 ש"ח
שמלות - 319-379 ש"ח
מכנסיים - 279-339 ש"ח
ניתן להשיג את הפריטים בחנות השואו רום בשדרות בן צבי 84-תל אביב ובמגוון בוטיקים נבחרים ברחבי הארץ.

פייסבוק: Five us - פייב אס
https://www.facebook.com/Fiveus.Fashion/

אינסטגרם:
@fiveus.fashion

טל: 03-6825575 ||
 בית פנורמה, דרך בן צבי 84 תל אביב

צילום- חלי פרידמן, יפה גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה