רשומות

יום רביעי, 28 ביוני 2017

סדרת תכשירי ההגנה מהשמש מבית Miami Beach נחתה בישראל!


הקיץ כאן ורצוי מאד שכולנו נתחיל להתמרח בתכשירי הגנה נגד השמש כדי לשמור על בריאותנו.

 

סדרת תכשירי הגנה מצוינים נחתה בישראל ומשווקת בלעדית בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי שבנתב"ג. מדובר על מותג ידוע Miami Beach. מותג המשלב רכיבי ים טבעיים לטיפול בעור ושתכשיריו משמשים כמוצרי ההגנה הרשמיים של חוף מיאמי ומשמר החופים במיאמי ביץ'. המותג אף זכה בפרס היוקרתי "Trendsetter Award" ל-016 בתערוכת יופי מובילה לטכנולוגיות מהפכניות וחדשניות שנערכה בלאס וגאס.

 

אנחנו קיבלנו להתנסות את תחליב ההגנה לילדים מסדרת KIDS Kids Sunscreen Lotion Broad Spectrum מדובר על תחליב לעור רגיש, המיוצר מתמציות טבעיות של אצות ים, בעל מקדם הגנה SPF 50. הוא נעים מאד למריחה, בעל ריח נעים ומספק הגנה מצוינת לילדינו. מדובר על נוסחה עמידה במים לאורך זמן ומגנה מפני ספקטרום רחב של קרינה; היא חסרת צבע, חסרת בושם והיפואלרגנית כדי שתתאים לעור רגיש.  התכשיר כולל תמציות של אלמוגי ים רכים ושל כרוב-ים - צמחים הידועים בתכונותיהם המרגיעות והאנטי-דלקתיות; במקביל, הוא מרענן את העור העדין של הקטנטנים שלנו.

מחירים- 12.90 דולר ל- 177 מ"ל/ 8.90 דולר ל- 89 מ"ל

 


הפתיע אותי לדעת שהמוצרים הם פרי שיתוף פעולה של העיר מיאמי ביץ' עם חברת Destination Brands International. זו פעם ראשונה שאני שומעת על עיר היוצרת יחד עם חברה מסחרית מוצרים. שיתוף הפעולה הייחודי הזה הוליד קו מוצרי הגנה מהשמש תחת השם Miami Beach תוך חיבור בין מרכיבים של ים עם מאפייני הגנה מהשמש בפורמולות ייחודיות, המספקות  לעור הגנה מושלמת, ברמת לחות מספקת והזנה מיטבית.

 

Miami Beach MB Suncare  מיוצר בפלורידה ממרכיבים באיכות מעולה, אשר נבחרו בקפידה כדי להעניק את הטיפול המיטבי בעור והגנה מעולה מפני השמש, כפי שנהוג במיאמי ביץ'. המוצרים עשירים בתמציות של צמחי-ים, המספקים מגוון של יתרונות בלעדיים לעור, כולל היתרונות של וויטמינים, מינרלים ונוגדי-חמצון חיוניים, המגנים מפני רדיקלים חופשיים ומפני הזדקנות מוקדמת של העור הנגרמת על-ידי השמש. מוצרי MB Suncare הם היפואלרגניים ומעולם לא נוסו על בעלי חיים.

 

מוצרי Miami Beach מיוצרים מתמציות טבעיות של צמחי-ים

                         אצות-ים     (sea kelp)   

מאזנות את העור, מספקות לו לחות, מרככות אותו ומסלקות רעלים, תוך כדי חידוש מלאי הוויטמינים והמינרלים החיוניים. האצות, העשירות בנוגדי-חמצון, מגנות על העור מפני הנזק הנגרם על-ידי רדיקלים חופשיים ומשמשות גם כאמצעי אנטי-דלקתי.

                         כרוב-ים     (sea kale)

מחזיר את החיות לעור ומגן עליו מפני הזדקנות טרם-עת של העור כתוצאה מחשיפה לקרני UVA ו - UVB. עקב התכולה הגבוהה של נוגדי-חמצון, תמצית זאת מצמצמת את הופעת קמטוטים עדינים ומגנה מפני רדיקלים חופשיים והזדקנות העור, הנגרמת על-ידי קרניים אולטרה-סגולות (UVA).

                      אלמוגי ים רכים     (sea whip)

מסייעים להפחית אדמומיות וגירויי עור הודות לסגולותיהם האנטי-דלקתיות ולתכונות ההרגעה שלהם. הם תורמים גם לתיקון תאי עור פגועים ואף ניחנים  ביכולת לשכך כאבים - תכונה שימושית ומועילה בטיפול בכוויות שמש, חתכים וגירויי עור קלים.

 

קולקציית מוצרי Miami Beach

קולקציית מוצרי Miami Beach כוללת מגוון סדרות לפי השימושים השונים: קולקציית MB SEA מצמחי-ים; קולקציית MB KIDS לילדים; קולקציית MB AFTER SUN  לשימוש אחרי חשיפה לשמש.
 


 

חשוב לי לספר מעט יותר על  קולקציית MB KIDS לילדים כיוון שאנו רוצים לספק להם את ההגנה הטובה ביותר נגד קרינת השמש.

הקולקציה מכילה תחליב הגנה בתרסיס ותחליב הגנה במריחה.


Continuous Spray Broad Spectrum Kids Sunscreen Lotion - תחליב הגנה מסדרת KIDS בתרסיס רציף לילדים, המסנן ספקטרום רחב של קרינה; בעל מקדם הגנה SPF 50

• נוסחה עדינה לעור רגיש

• הגנה מפני קרני UVA/UVB, עמיד במים, בעל מקדם הגנה SPF 50.

• ללא צבע, ללא פָּרָבֶּן, היפואלרגני, נבחן על-ידי רופאי עור

תיאור:

נוסחה זאת של תחליב עמיד במים, המגן מפני ספקטרום רחב של קרינה, היא חסרת צבע, חסרת בושם והיפואלרגנית, מתאימה במיוחד לעור רגיש, ויש בה הנוחות של תרסיס. מה עוד יכולים הורים לבקש מתכשיר הגנה לעור העדין של יקיריהם הפעוטים? מיוצר מתמציות של אלמוגי ים רכים וכרוב-ים; מספק לעור לחות טבעית, רגיעה והגנה.

מחיר- 13.90 דולר ל- 148 מ"ל


Kids Sunscreen Lotion Broad Spectrum - תחליב הגנה מסדרת KIDS לילדים, המסנן ספקטרום רחב של קרינה; בעל מקדם הגנה SPF 50

• נוסחה עדינה לעור רגיש

• מספק הגנה מפני קרני UVA/UVB, עמיד במים, בעל מקדם הגנה SPF 50.

• ללא צבע, ללא פָּרָבֶּן, היפואלרגני, נבחן על-ידי רופאי עור

תיאור:

נוסחה עמידה במים לאורך זמן ומגנה מפני ספקטרום רחב של קרינה; היא חסרת צבע, חסרת בושם והיפואלרגנית כדי שתתאים לעור רגיש.  התכשיר כולל תמציות של אלמוגי ים רכים ושל כרוב-ים - צמחים הידועים בתכונותיהם המרגיעות והאנטי-דלקתיות; במקביל, הוא מרענן את העור העדין של הקטנטנים שלנו.

מחירים- 12.90 דולר ל- 177 מ"ל/ 8.90 דולר ל- 89 מ"ל


את קולקציית מוצרי ההגנה מהשמש של המותג  MIAMI BEACH ניתן להשיג בלעדי בחנות ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי

צילומים- יח"צ, יפה גביש 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה