רשומות

יום ראשון, 4 ביולי 2021

מלון גולדן קראון בנצרת, הר הקפיצה- חווית נופש מהנה עם נוף קסום, טעמים וניחוחות, רוגע ושלווה




 

לפני שנה בקיץ כולנו היינו בסגר בבתים. זוכרים? ביטלנו את כל התכניות ואת החופשות וחיכינו שהקורונה תהיה מאחורינו. הקיץ הזה שונה. אמנם, מומלץ לא לטוס לחו"ל, אך לנפוש בארץ בהחלט מומלץ. ולי יש המלצה נהדרת עבורכם. ממליצה לכם על נופש במלון גולדן קראון בנצרת, הר הקפיצה.

ביליתי במלון יומיים מהנים מאד שכללו ארוחות מפנקות, שחייה בבריכה הגדולה והמוצלת וטיולים בנצרת המיוחדת.

המלון שוכן בפסגת הר הקפיצה והנוף הוא מרהיב. כל עמק יזרעאל נפרש מולו. מדוע נקרא ההר הר הקפיצה? על פי המסורת הנוצרית, ישו קפץ מההר ונעלם כאשר המון זועם רדף אחריו. החדר שקיבלנו השקיף אל הנוף היפה ואחר הצהריים ישבנו במרפסת החדר ונהנינו מהנוף ומהשלווה במקום. מדובר על חדר בקומה G, שחדריו משפחתיים, גדולים ומרווחים. חדר הכניסה כולל ספה נפתחת וכורסאות נוחות, וטלוויזיה עם מסך שטוח. החדר השני הוא חדר זוגי עם חדר רחצה, פינת קפה, מיני בר וטלוויזיה. דלת היציאה החוצה מובילה למרפסת עם שולחן וכסאות. האינטרנט בכל המלון הוא חופשי.

במרפסת החדר אל מול הנוף המרהיב


חדר זוגי. צילום איתי סיקולסקי

בריכת המלון גדולה ויפה, סביבה כסאות נוח רבים, מזנון לארוחות קלות, גלידות וארטיקים ועמדת חלוקת מגבות. הבריכה מוצלת בחלקה וזה נהדר במיוחד במזג האוויר שלנו. יש גם בריכת ילדים וג'קוזי רווח ידיים. יש כמובן, מציל ונהניתי מאד לשחות במים הקרירים והנעימים.






הארוחות במלון הן בסגנון מזנון ומבטיחה לכם שתרצו לטעום מהכל. ארוחת הערב הכילה מגוון גדול מאד של סלטים, בשרים, דגים, תוספות וקינוחים. התקשיתי לבחור מהמגוון הרב.


חדר האוכל הגדול 















ארוחת הבוקר עשירה ומגוונת אף היא. כדורי פלאפל חם וטרי יחכו לכם יחד עם מאפים שונים, סלטים, גבינות לבנות וקשות, פירות, מעדנים, ביצים ולחמים טריים. תענוג.






 




ספא המלון מרווח ויפה. ניתן להזמין בספא טיפולים בתשלום נוסף. שהינו בו כשעתיים ונהנינו במיוחד מבריכת הזרמים המיוחדת והמחוממת. הבריכה המופעלת שולחת זרמים על פני כל הבריכה וזה משהו שלא ראיתי בשום מקום אחר. כייפי ביותר. בנוסף יש בספא 2 סאונות האחת יבשה והשנייה בסגנון חמאם טורקי. יש מלתחות ושרותים, מקבלים מגבות וחלוקים., בקומה העליונה יש מתחם כושר עם מכשירי כושר רבים, יש פינה לשתייה חמה וקרה וכמובן, ניתן להזמין מגוון טיפולי עיסוי הניתנים בחדרי הטיפולים במקום.

בריכת הזרמים
פינת קפה
סאונה

ואי אפשר בלי מספר מילים על הלובי הרחב והיפה שבו מספר פינות ישיבה המאפשרות שלווה וצפייה בנוף. בלובי ממוקם גם בר עשיר. העיצוב משלב בין מסורת לחדשנות והוא מאופק ואלגנטי. במלון יש גם מרכז אירועים עם 5 אולמות בגדלים שונים, היכולים להכיל עד 1000 איש. המרכז מתאים לכנסים ולאירועים שונים ויש צוות אירועים מיוחד המטפל בכך.










היכן תטיילו? אנחנו אוהבים את השוק העתיק של נצרת על מגוון דוכניו ובתי הקפה המיוחדים. תמיד שבים אליו. ממליצה להגיע לכנסיית הבשורה, לבאר של מרים, לכנסיית סנט ג'וזף ולאתר בית הכנסת העתיק. תטיילו גם בהר הקפיצה ותצפו מהמקום בו לפי המסורת, ישו קפץ מההר. אם אתם רוצים שופינג, אני ממליצה על ביג פאשן הענק ועל MERKAZA- מרכז ענק למוצרים לבית ומוצרי מזון, נראה לי היחיד בארץ בגודל ובמגוון.

המחירים במלון נגישים מאד- יש מבצעים שונים כמו 655 ₪ ללילה באמצ"ש פלוס ילד שני חינם או סופ"ש החל מ-879 ₪ לשני לילות ועוד. היכנסו לאתר המלון ותמצאו מבצעים נוספים.

לסיכום, ממליצה בחום על חופשה מהנה במחירים משתלמים. כדאי ושווה!

לאתר מלונות גולדן קראון – לחצו כאן

בשיתוף עם מלון גולדן קראון.

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה