רשומות

יום רביעי, 7 באוקטובר 2020

חדש לבית- מגב הפלא אייפל מסיליקון וכרית קרצוף מהפכנית LACLEAN מבית VIVIAN


 אנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת. מגפת הקורונה מסרבת לדעוך והסגר מאלץ אותנו להישאר שעות רבות בבית. אני מנצלת את הזמן הזה לטיפוח הבית, למציאת כל מיני גאדג'טים מדליקים לניקיון שיעזרו לי לנקות במרץ. חברת VIVIAN  האיטלקית היא בדיוק החברה המתאימה למציאת כלי ניקיון מיוחדים ומדליקים כיוון שההתמחות שלהם היא בפיתוח וייצור כלי ניקיון מסיליקון. 2 מוצרים מצוינים ויעילים שלהם הם: מגב אייפל מסיליקון  וכרית קרצוף מסיליקון שהיא פטנט בינלאומי.


מגב הסיליקון הכי יעיל ומוצלח שתכירו



מגב אייפל מסיליקון בעל תופסן ייחודי למטלית הרצפה. המגב בעל להב סיליקון חד שמגיע לכל פינה. הוא גורף, מנגב, שוטף ומבריק את הריצפה ביעילות וביסודיות וחוסך לנו מאמצים.

למגב תופסן ייחודי המחובר למגב באופן אינטגרלי ומאפשר הפעלה קלה במיוחד. התופסן מהדק היטב ובחוזקה את מטלית הרצפה לגוף המגב, כך שאין מצב שהיא תישמט לנו בזמן השטיפה.


שימו לב לתופסן הייחודי

מדובר על מגב בעל אורך חיים ארוך במיוחד כיוון שאינו נשחק, אינו סופג מים או מתבלה. הלהב עמיד במיוחד בפני קריעה והוא כולל פגושי סיליקון בצידי המגב להגנת רהיטי הבית.

פגוש סיליקון בקצה

המגב גם רחב במיוחד ברוחב 45 ס"מ ומגיע עם מוט הברגה באורך 140 ס"מ ולכן גם ניתן להשתמש בו למשטחים גדולים. הוא גם קל משקל והלחץ מינימלי כך שאינו מעייף את המשתמש.

ניתן לנקות ולרענן את המגב בשימוש במים רותחים או בקיטור (סטריליזציה).

המחיר: 54.90 ש' וניתן להשיג ברשת רמי לוי ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ

·         לשומרי שבת: הלהב הגמיש אינו סופג מים ולכן מותר לשימוש בשבת.

 

כרית הקרצוף LACLEAN. כרית מהפכנית ופטנט בינלאומי



תארו לכם כרית קרצוף המנקה ביעילות ויסודיות את הכלים, מסירה לכלוך עיקש ומונעת התפתחות חיידקים, נגיפים ובקטריות. זה לא חלום! חברת VIVIAN עבדה במשך שנתיים על פיתוח כרית קרצוף ייחודית ומהפכנית שתעשה לנו סדר וניקיון בכיור המטבח.

זו כרית דו צדדית ולמעשה משלבת בין 2 מוצרים. צד אחד מנקה, מקרצף ומבריק בעדינות והצד השני הוא בעל דיסק אפור לניקוי יסודי ועמוק.

הכרית החדשנית העשויה סיליקון היא הגיינית הרבה יותר מכל כרית ניקוי בה השתמשתי. הודות לסיליקון היא מונעת התפתחות חיידקים, נגיפים ובקטריות ללא שימוש ברעלנים. היא גם ניתנת לשימוש רב פעמי ולאורך זמן.

ניתן לחטא את הכרית במי סבון חמים או במדיח הכלים.

גולת הכותרת של כרית הקרצוף היא בהיותה דו צדדית : צד אחד עם סיבי סיליקון צפופים לניקוי, הקצפה, קרצוף והברקה ואילו לצדה השני מחובר בצורה אינטגרלית דיסק אפור המיוצר בטכנולוגיה ייחודית ומאפשר ניקוי אגרסיבי של לכלוך עיקש (כלי מטבח, מחבתות, סירים, משטחים וכו').



צידה הרך של כרית הסיליקון מיועד גם לניקוי ירקות ופירות  (מיוצרת מסיליקון food grade.)

מתלה ואקום בחלקה העליון מעניק לה ייבוש מהיר ואחסון זמין ונוח בכיור.



מתאימה לשימוש בשבת (אינה סופגת נוזלים)

מחיר לצרכן 19.90 ש.

להשיג בסניפי חצי חינם ובחנויות ברחבי הארץ

 

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה