רשומות

יום שבת, 4 באפריל 2020

שומרים על עור הפנים עם 'לחות תות' של חברת SR COSMETICS




אנחנו חיים בתקופה מאתגרת. מגפת הקורונה ממשיכה להפיל למשכב עוד ועוד חולים. אסור לצאת מהבית והלחץ גדול ומשפיע עלינו ועל בריאותנו. רובנו מתמודדים היטב עם הקושי ושומרים על עצמנו. חשוב גם להמשיך לטפח את עצמנו, לשמור על עור הפנים, לדאוג ללחות מתאימה שתמנע יובש ואדמומיות ותרגיע את העור. אחד המוצרים הטובים והיעילים העוזרים לכך הוא של SR COSMETICS ונקרא "לחות תות". אני משתמשת בו בקביעות בימים אלה ומרוצה מאד מהתוצאות. באופן כללי אומר שהמוצרים של החברה מלווים אותי כבר מספר חודשים. הסרום והקרמים שלהם משובחים.

מדוע דווקא לחות תות?

מסתבר שבפרי התות יש יתרונות וערכים תזונתיים ובריאותיים שהתגלו במחקרים שנעשו בשנים האחרונות. חברת SR COSMETICS תיעלו את התכונות של פרי התות אל תכשיר טיפוח לחותני, מבהיר, המתאים לכל סוגי העור.



מה מכיל התכשיר?

בלחות תות יש סינרגיה של ויטמינים C  ו-K שלהם תפקיד חשוב בתיקון נזקי רדיקלים- נזקים הגורמים להזדקנות מואצת של עור הפנים ונזקי עור אחרים. הקרם מועשר בקפסולות זעירות הנמסות בעור ומשחררות תוך מריחת התכשיר, עושר של אנטי אוקסידנטים, בעלי תכונות מרפא. עוד מכיל הקרם שמן הבורג'- הידוע כאנטי אינפלמטורי פעיל במיוחד. חומצות אלפא ובטא הידרוקסיות, המסייעות להמסת הדבק הבין- תאי ותומכות במיגור בעיית עודף הסבום בעור הבעייתי.

חשוב לדעת כי התכשיר מכיל גם מסנני קרינה פיסיקליים וריכוז גבוה של חומצה לקטית וחומצה היאלורונית, למיום העור והצערת מרקמו. מרכיבים נוספים הם – ביסבלול: נגזרת של צמח הקמומיל, אלנטואין, ויטמין E התורמים להרגעת סוגי עור מגורים וסנסטיביים, במיוחד.

תועלות לחות תות

לקרם לחות תות אפקט מתקן לעור גם לאחר שאנו חושפים את עורנו לשמש. הוא משפר מיידית את מרקם העור ומעודד את התחדשותו. הוא עוזר בבעיות של עודף סבום ותורם להרגעה ושיפור של סוגי עור רגישים, אדמומיים ודלקתיים. ניתן להשתמש בו בכל עונות השנה והוא מתאים לכל סוגי העור.



התנסות אישית

הקרם עדין ובעל מרקם קליל, יש בו קפסולות זעירות בצבע תות וריחו ריח תות נעים מאד. נמרח בקלות ונספג באופן מיידי, ללא תחושת שמנוניות. בתקופת האביב אני סובלת, בדרך כלל, מיובש בעור ובצידי הפנים מופיעה אדמומיות קלה. לאחר מריחת הקרם בוקר וערב במשך מספר ימים האדמומיות נעלמה לחלוטין ומרקם העור נעים למגע ומחוספס הרבה פחות. אני מאד מרוצה מהתוצאות המצוינות שיש לקרם על עור פני וממליצה בחום.


נפח: 50 מ"ל
מחיר: 210 ₪
לרכישה אצל קוסמטיקאיות לאחר אבחון והתאמה.


לאתר- לחצו כאן


פייסבוק- לחצו כאן



2 תגובות: