רשומות

יום חמישי, 2 באפריל 2020

ספר בישול למאותגרי בישול "גרוש בלי חוש" של שרון פישר



שרון פישר כתבה ספר בישול חביב, ללא יומרות, המיועד לאלה מאיתנו שהמטבח הוא לא בדיוק המקום שבו הם מוצאים את עצמם. בספר מתכונים פשוטים ובהירים שיהפכו כל אחד לבשלן ביתי מוצלח. המתכונים מהירים, לא דורשים התעסקות מרובה והם שימושיים ביותר. מתאים במיוחד כעת כשכולנו סגורים בבית ומי שאינו יודע לבשל נמצא בצרה גדולה.

המאכלים ששרון מציעה הם טעימים, אהובים על ילדים ומבוגרים ומאפשרים להאכיל את בני הבית בקלות ובאהבה. במעט מאמץ ניתן להרשים את האהובים עליכם וגם את אורחיכם ולהוכיח להם שהנה, גם אתם יכולים לבשל מצוין.


בין מתכוני הספר תמצאו: 

סלטים: סלט תפוח אדמה, סלט כרוב, סלט עשבי תיבול, סלט עגבניות עם בזיליקום, סלט פסטה, שקשוקה.

פסטה: הכנת הפסטה, רוטב אדום, רוטב שמנת, רוטב שום וזיתים, רוטב פסטו, רוטב אדום מושקע עם נקניקיות, רוטב בולונז, לזניה.

אורז: הכנת האורז, אורז לבן, אורז אדום, מג'דרה, עוף ואורז בתנור, אורז עם אפונה וגזר.

תפוח אדמה:  אבקת בצל, רוזמרין, פירה.

דגים: סלמון בטריאקי, סלמון במלח, דג במלח, דג במחבת.

בשר: גוש אנטריקוט,  עוף אינדיאני, צלי בשר, טחון עם טחינה, קציצות מטוגנות, עוף בשזיפים, משה בתיבה, המבורגר.

עוגות:  עוגת שוקולד במיקרוגל, עוגת קרמבל פירות, עוגת ביסקוויטים, כדורי שוקולד, כדורי אנרגיה, עוגת גבינה וחלבה, עוגת שוקולד יומולדת עם קרם סודי.




שרון פישר, גרושה בת 45 עם שני ילדים בוגרים, תושבת כפר סבא. בעלת תואר ראשון בניהול וכלכלה, בעלת תעודת מעצבת פנים וקונדיטורית. אוהבת לארח, ליצור, לאתגר את עצמה ולחייך הרבה. הספר נכתב על סמך היכרותה עם גברים גרושים, אך הוא בהחלט מתאים גם לנשים "אבודות" במטבח. "מאז התגרשתי הכרתי כמה סוגי גברים, חלקם רצו חלקם לא רצו, אך נאלצו להתמודד עם בישולים לילדים. חלקם בלחץ וחלקם בהתלהבות, חלקם בשתי ידיים שמאליות וחלקם אף הפכו זאת למקצוע. בפה מלא אני אומרת כי התעסקות באוכל מובילה לרוגע ולסיפוק, ואיך לא? זאת תכונה שמושכת נשים. 

"אז כתבתי ספר זה בשבילכם. זה ספרי הראשון ומקווה שלא האחרון. אתם שפני הניסיון שלי, אז אודה לכל חיבה ופירגון. מבטיחה שזה לא קשה ולא מפחיד, אלא זמין, קל ואיכותי בהחלט. מאחלת לכם בהצלחה ושהכול יהיה מלווה בחיוך כי גם מטעויות בבישול אפשר ללמוד, לצחוק ואולי גם לבכות... (בגלל החריפות)".

"גרוש בלי חוש" מאת שרון פישר, הוצאת "ספרי ניב", 96 עמודים. מחיר מומלץ 119 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים ברחבי הארץ או בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת או באתר ההוצאה  https://nivbook.co.il/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה