רשומות

יום שבת, 11 באפריל 2020

להתחדש עם מצעי SOHAM-סוהם הנעימים והמפנקים



חג הפסח השנה היה שונה מאד מכל החגים שחגגנו עד כה. מגפת הקורונה אילצה אותנו להישאר בבתינו ולחגוג במשפחה הגרעינית. אך הרצון להפתיע ולפנק את יקירינו ולחוש שאנחנו בכל זאת מתחדשים לא השתנה ומכיוון שאנו מבלים, כעת ,בבית את רוב שעות היממה בסגר מאולץ ונמצאים במיטה יותר מאשר בימים רגילים, בחרנו להתחדש עם מצעים חדשים ואיכותיים של סוהם שחידשו לנו את חדר השינה, שימחו ושיפרו את מצב הרוח.

סוהם היא חברה ישראלית המייצרת מצעים איכותיים מכותנה ארוכת סיבים הידועה גם בכינוי 'כותנה מצרית'. המצעים נקיים מחומרים מזיקים והם בעלי תקן בינלאומי מחמיר OEKO-TEX ובעלי צפיפות חוטים הגבוהה בעולם- 500 לאינץ'.

אני בחרתי בסט פרקל של 5 חלקים שכלל 2 סדינים למיטות מתכווננות בגודל 90/200, ציפה זוגית עם כפתורים בגודל 200/220 וזוג ציפיות בגודל 50/70. הצבע שבחרתי הוא אפרפר והציפה עם פסים לבנים דקים. סט אלגנטי ומשובח העשוי מ-100% כותנה ארוכת סיבים (כותנה מצרית) בצפיפות של 270 לאינץ'.
הסט הגיע עם שליח הביתה. וכדאי שתדעו שהמשלוח חינם! קיבלתי הודעה שהשליח בדרך ולפני שהשליח הגיע לביתי, קיבלתי הודעה נוספת שתוך 5 דקות הוא מגיע. זה מה שנקרא שרות קשוב וטוב. הסט היה ארוז בקופסת קרטון ובנייר ממוחזר ומתכלה מחומרים ידידותיים לסביבה וזה משמח וראוי.  

המצעים התאימו באופן מושלם למיטה. לפני השימוש כיבסתי את המצעים ובדקתי האם הצבעים דהו ומה קרה לאריג. גיליתי שהצבע נותר עשיר ויפה כפי שהיה והאריג נותר נעים מאד למגע, רך ועדין. האיכות ניכרת וכך גם האלגנטיות והיופי. מחיר- החל מ-219 ₪ עד 429 ₪.





החברה מציעה 90 ימי ניסיון בכל רכישה ומציינת שבמידה ואיננו מרוצים מהמוצר מכל סיבה שהיא, יחזירו לנו את מלוא הסכום או יחליפו במוצר אחר לבחירתנו, בעל ערך זהה. הצעה זו מאפשרת לנו לרכוש בביטחון את המוצר, לבחון אותו בבית ולהחליט האם אנו מרוצים מהמצעים ומאיכותם ובמידה ואיננו מרוצים החברה תשלח שליח על חשבונם, תאסוף את המצעים ותזכה אותנו.

באתר של סוהם (קישור בסוף הכתבה) תוכלו למצוא מגוון סגנונות מהממים, מגוון גדלים המתאימים למיטות שונות ושני סוגי מצעים סאטן או פרקל. המצעים עשויים כולם מכותנה ארוכת סיבים סרוקה, בצפיפות של 500 חוטים לאינץ' בסאטן ו-270 חוטים לאינץ' בפרקל.







מה ההבדל בין מצעי סאטן למצעי פרקל?

סאטן ופרקל הינם סוגי אריגה שונים. הם עשויים מ-100% כותנה אך בעלי תכונות שונות. אריגת פרקל הינה אריגת שתי וערב קלאסית בצפיפות חוטים של מעל 200. בזכות אריגתם, מצעי פרקל מאווררים מאוד, מה שהופך אותם לעמידים מאד ונעימים במיוחד לאנשים הסובלים מהתחממות בלילה. (אני!). אריגת סאטן הינה אריגה בה החוט מושחל מעל ארבעה חוטים כל פעם. זו אריגה צפופה יותר, עם פני שטח רחבים ואחידים יותר, מה שמוסיף לבד רכות וברק טבעי וגם רכות גדולה לעומת המגע הפריך של מצעי הפרקל.

מהי כותנה ארוכת סיבים?

זהו זן מסוים של כותנה הידועה בכינוי השגור 'כותנה מצרית'. כותנה זו תובענית לגידול ועיבוד, לכן מחירה גבוה משמעותית מכותנה רגילה, אך התמורה היא בהיותה בעלת רכות גבוהה וללא תחרות, ברק טבעי ועמידות יוצאת דופן לאורך שנים. מקורה בדרום אמריקה, אך היא זכתה לכינוי 'כותנה מצרית'  לפני כמאתיים שנה כאשר הובאה למצרים, גודלה שם בהצלחה רבה ויוצאה כבדי יוקרה לעשירי העולם.

מדוע חשובה צפיפות החוטים באריג?

ככל שהצפיפות גדולה יותר- הבד ארוג מחוטים דקים יותר והמגע של הבד הופך להיות מעודן וחלק יותר. רק חוטים הנטווים מכותנה ארוכת סיבים יכולים להגיע לצפיפות חוטים של 500. לכן צפיפות החוטים הגבוהה מהווה אינדיקציה גם למגע הצפוי מהבד וגם לאיכות הכותנה ממנו נטוותה.

לסיכום: סוהם מציעה מצעים תוצרת הארץ (בעיניי, חשוב מאד) באיכות גבוהה, נעימים ומפנקים מאד. ההתנסות האישית שלי הייתה חיובית ביותר ואנחנו נהנים מהמצעים המשובחים שימשיכו ללוות אותנו למשך שנים. השרות האישי והנעים והמשלוח נעשו באופן מקצועי ומוקפד.

ממליצה בחום.

לאתר סוהם לרכישה - לחצו כאן

בפייסבוק- לחצו כאן

צילומים- יפה גביש, חברת סוהם
גילוי נאות- המצעים התקבלו לסקירה.

2 תגובות:

  1. לפעמים אני שואל את עצמי - האם חדר המיטות הפך לחדר האירוח, מה שנקרא בשפתנו - סלון?
    מילא אם יש לי חדר אורחים בדירה אותו אני מכין לקראת אורח ורוצה להשוויץ במצעים. אבל - ככה :-)
    אמנם בת זוגי מקפידה על תואם צבעוני וצורני בין הסדינים, הציפות לשמיכות ולכריות, אבל כאן זה נגמר בערך :-) אינני מסדרים אף פעם את המיטה. איננו קונים בדים ייחודיים.
    חוץ מזה - חג שמח ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. החדר האהוב עלי זה חדר השינה. ולא, חלילה, שיהפוך לחדר אירוח. מקסימום, מותר לנכדים להכנס :). אני מאד אוהבת מצעים יפים וכל החלפת מצעים זו התחדשות כייפית. יש לי מלאאאאאאאאאאא. חשוב לי שיהיו נעימים ורכים ומפנקים כמו אלה שכאן. חג שמח אריק היקר.

      מחק