רשומות

יום שישי, 9 בנובמבר 2018

נפרטיטי משיקה את קולקציית הסתיו והחורף 2018-2019


לפני כשבועיים הגעתי לצילומי הקולקציה החדשה של נפרטיטי. המיקום שנבחר לצילומים מאד מצא חן בעיניי. הצילומים נערכו בקרבת מרכז סוזאן דלל, על רקע בתי האבן של נווה צדק. תפאורה הולמת מעין כמוה לבגדים הצבעוניים והשמחים שעיצבו עדנה פז, בעלת נפרטיטי וצוותה.

עדנה פז, הייתה מורה לאמנות בקיבוץ אילון. היא חלמה על אופנה וחלמה ליצור בגדים. החלום הפך למציאות וכיום, אופנת נפרטיטי מוכרת מאד ולה סניפים ברחבי הארץ.

         עדנה פז בעלת נפרטיטי וגולן נהרדעא יו"ר נהרדעא קומיוניקישן

אישית, פריטי הלבוש של נפרטיטי, מאד מדברים אלי. אני אוהבת את העובדה שמדובר בפריטים לבישים, נעימים במיוחד, צבעוניים ומתאימים לנשים ולא רק לנערות בנות 16. עדנה פז מכירה היטב את הנשים הישראליות ואת מבנה גופן ויודעת מה יתאים להן ויבליט את יופיין. האופנה שהיא מייצרת היא אופנה על זמנית, נשית ומחמיאה ובכך גדולתה.

בצילומים הבאים מציגה לנו עדנה פריטים מהקולקציה-








הקולקציה הסתווית הרעננה מתכתבת עם הטרנדים המובילים בתצוגות האופנה ברחבי העולם תוך שמירה על האמירה הייחודית והעיצוב המזוהה עם מעצבת הרשת, עדנה פז.

הרשת ידועה במיוחד בשמלות הערב המחמיאות שלה. הקולקציה העכשווית הכוללת מחווה אומנותית לציירת פרידה קאלו שהרבתה להשתמש בצבעוניות עזה, חמה וקרה, פרחוניות מכל הסוגים ואורנמנטים – עיטורים גיאומטריים מתוחכמים המעניקים לפריטים השונים מראה אלגנטי ומתוחכם.




מדדתי מספר פריטי לבוש מהקולקציה והתאהבתי מיד. כאן בצילום אני מודדת ז'קט בעל דוגמה צבעונית ולמרות שהיום היה חם, התקשיתי לפשוט אותו. כל כך מצא חן בעיניי.


כמו תמיד בנפרטיטי, הקולקציה מגוונת ומתאימה למבחר גדול של מידות ולכל סוג של מבנה גוף, זאת מתוך החזון להלביש כל אישה ולאפשר לה לבטא אמירה אופנתית אישית, עוצמה נשית והקפדה על איכות לצד נוחות תוך דגש על התאמה לטעם הישראלי.

בקולקציה תמצאו בדים בשילוב כתמי צבע מתפרצים, משבצות, פסים, נקודות ושאר טרנדים הלקוחים הישר מבירות האופנה המובילות בעולם. חלק מהפריטים כולל שילוב הרמוני של בדי יוקרה כגון קטיפות, ג'קארד, מלמלה ותחרה יחד עם בדים עבים יותר, למראה חורפי מרשים ותחושה נעימה ומלטפת.




בנוסף, ניתן למצוא בנפרטיטי טוניקות יפהפיות בצבעי השלכת והסתיו: כתום חמים, חרדל מאופק וחמרה, צבע אדמה חום יפיפה. שילובי צבעים אלו מככבים בקולקציית הסתיו החדשה ומעניקים לכל אישה את המראה האולטימטיבי לאירועי סתיו, בילויים מפנקים וגם לימי עבודה ולמראה יום יומי.

טווח המידות נע בין 42-54 והמחירים בקולקצייה החדשה נעים בין 400-800 ₪ לחולצות וטוניקות ו- 800-1800 ₪ לטוניקת שמלה ומגוון בגדי ערב.

סניפי הרשת -
* כברי (ליד נהריה)
* קריון - קרית-ביאליק,
* קניון אילון - רמת- גן
* קניון הדר – ירושלים
* קניון רננים- רעננה
* חנות האתר
* בנוסף ניתן למצוא את אופנת נפרטיטי בחנויות נבחרות ברחבי הארץ.
לרשימת הסניפים המלאה ניתן להיכנס לאתר האינטרנטwww.nefartiti.co.il
פייסבוק- נפרטיטי
טלפון- 04-9858192
צילום: חלי פרידמן, יפה גביש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה