רשומות

יום שלישי, 5 במרץ 2024

חדשנות פורצת דרך בתחום הרפואה האסתטית ע"פ ד"ר צחי שלקוביץ – מומחה ברפואת עור ואסתטיקה

לקראת יום האישה הבינלאומי אותו חוגגים החודש, הגעתי לאירוע חגיגי עם ד"ר צחי שלקוביץ ובו שמענו מפיו על שיטות העבודה המתקדמות ועל החידושים פורצי הדרך בתחום הרפואה האסתטית.

עם ד"ר שלקוביץ
עם חברותיי מהתקשורת-רבקה, פולינה ולימור

כולנו מכירות את הזרקות הבוטוקס והחומצות ההיאלורוניות ורבות מאיתנו אף התנסו והן שבעות רצון מהשיפור במראה עורן. אך, תחום הרפואה האסתטית ממשיך להתקדם ומציע פתרונות בתחומים של נשירה והתקרחות, טיפול בהזעת יתר, המסת שומן בזריקה, איזון הורמונלי תת עורי ומגוון טיפולים מבוססי אנרגיות לטשטוש פגמי עור, צלקות, כתמים, נימים וקמטים.

ד"ר שלקוביץ הציג לפנינו את השינויים שחלו בתחום. אם פעם הטיפול היה אחיד לכולם, תוך התייחסות מגדרית, הרי שכיום הטיפולים הניתנים מותאמים אישית, כאשר כל מטופל/ת מקבלים את הטיפול המתאים במדויק רק להם. הטיפולים כיום אינם ממוקדי מגדר אלא ממוקדי אדם.

תחום הרפואה האסתטית נמצא בתהליך של התפתחות תמידית וכמי שרוצה לתת למטופליו את הטיפול העדכני והעכשווי ביותר נמצא הד"ר בחיפוש מתמיד אחרי ה”דבר החדש הבא” בתחומים מגוונים אלה ובתחומים נוספים ומשקיע משאבים רבים בפיתוח ויישום של טכנולוגיות, תהליכים, ופרוטוקולים פורצי דרך , בשת”פ עם רופאים, חוקרים וחברות Start-Up מכל העולם.

אחד הטרנדים הבולטים בתחום האסתטיקה – היא הרפואה הרגנרטיבית. תחום מחקר רפואי המתמקד בריפוי מומים מולדים או נרכשים בגוף החי באמצעות יצירת רקמות חדשות או התערבות באמצעות תרופות על מנת להתחיל תהליך רגנרציה באזור הפגיעה. אחת ההבטחות של התחום היא לאפשר לרקמות פגועות לחדש את עצמן בתוך הגוף באמצעות סטימולציה שלהן.

רפואה רגרנטיבית מאפשרת הליכים אסתטיים כגון השתלת שיער . ד”ר שלקוביץ עוסק ומקדם את תחום הטיפולים בהתקרחות ונשירת שיער מזה שנים רבות והגיע למספר פריצות דרך מרשימות בקנה מידה בינלאומי, והיום, המרפאה מציעה מגוון טיפולים ייחודיי באיכותו והיקפו בישראל ובעולם. המגוון הרחב, מאפשר התאמה אישית של פתרונות לנשירה והתקרחות, בהתאם למצבם של המטופלים והמטופלות המגיעים למרפאה. כך, מגדיל הצוות הרפואי את סיכוייהם של המטופלים לפתור את הבעיה המטרידה אותם ופוגעת במראה החיצוני, בדימוי הגוף ובביטחון העצמי.

טיפולי ה- PRP מאפשרים למי שחוששים מהחדרת חומרים מלאכותיים להשתמש בטכנולוגיה של שימוש בטסיות כתכשיר למילוי קמטים, רענון העור ואף לטיפול בשקעים ועיוותים. מדובר על טיפולים אוטולוגיים- מחומרים שהגוף שלנו מייצר. מכיוון שהמקור הוא הגוף שלנו אין חשש לדחייה והתוצאות מצוינות הן בטיפולים לעצירת נשירה והתקרחות והן טיפולים לעור ולפנים והתחדשות העור.

ד"ר שלקוביץ הוא בין היחידים בארץ המשתמשים בטכנולוגיה זו והיחיד המאפשר למטופליו להמשיך את הטיפול באופן עצמאי בבית ע"י מריחת החומר (במצב ג'ל) על האזורים הזקוקים לכך.

לאתר של ד"ר שלקוביץ- לחצו כאן

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה