רשומות

יום רביעי, 26 ביוני 2019

חברת הקוסמטיקה 'סוד הנעורים' משיקה סדרות טיפוח טבעיות לטיפול בעור הפנים


השבוע השיקה חברת 'סוד הנעורים' את מגוון מוצריה באירוע סגור לאנשי התקשורת. ההשקה התקיימה בק-פה האנוי והמוזמנים שמעו מפי בעלי החברה רמי מיימון על החברה ומוצריה החדשניים ונהנו מארוחת צהריים מצוינת בטעמים אסיאתיים.
 
" הקונספט של חברת סוד הנעורים הוא קונספט שונה מאד מכלל חברות הקוסמטיקה בארץ" אמר רמי מיימון "החברה הוקמה לפני 11 שנה ודוגלת בפיתוח מוצרים טבעיים לטיפוח עור הפנים, המבוססים על פירות וירקות. המוצרים שאנו מפתחים מיועדים לפלחי אוכלוסייה שונים. יש מוצרים המיועדים לבני נוער, מוצרים המיועדים לטיפול בעור בוגר, מוצרים לעור יבש ואדמומי ומוצר הדגל שלנו  WrinkX ‏המפחית קמטוטים תוך דקות ספורות."

בצילום- עם רמי מיימון בעלי החברה ואחותו רונית סמנכ"לית השיווק.
 
מוצרי החברה מיוצרים בישראל במפעל שבאור יהודה והם מוצרי כחול- לבן, עובדה שמשמחת אותי. המוצרים נמכרים ברחבי העולם- באסיה, אירופה וארצות הברית והמכירות גדלות מדי שנה. כל המוצרים הם בעלי תקן איזו, מכון התקנים ומשרד הבריאות.
 
"הייחודיות שלנו" אמר רמי " נובעת מכך שכל המוצרים מבוססים על חומרים טבעיים, ללא תופעות לוואי. המוצרים מצליחים להביא לתוצאות טובות והם איכותיים במיוחד"
 
מניסיון אישי ב- WrinkXאני יכולה להעיד שמדובר על מוצר מפתיע ומיוחד. לאחר מריחת הקרם הקמטוטים סביב העיניים נעלמו כמעט לחלוטין. העור היה מתוח ונראה יפה ורענן. האפקט של טשטוש הקמטים החזיק מעמד למשך שעות.


 
הסדרות הטיפוליות שמציעה חברת 'סוד הנעורים ' הן:
 
AClear אל תפוצצו. תטפלו! 
סדרה הנלחמת בסימפטומים של עור נעורים בעייתי בשלושה שלבים פשוטים: ניקוי, טיפול, שיקום. הסדרה מבוססת על ההרכב הייחודי של פירות וירקות יחד עם רכיבים טבעיים נוספים אשר הוכחו כמסייעים בטיפול, טיפוח, איזון והגנה על עור פנים שמן בעייתי. הסדרה מעניקה ניקוי עמוק, בקרת סבום ורעננות לעור הפנים ותורמת לתחושה של עור נקי חלק ולא שמנוני.



PsoSilk שמים סוף לבושה 
ליין טבעי טיפולי המבוסס על פירות וירקות מלאים, להקלה על סימפטומים האופייניים לעור יבש מקושקש ואדמומי. הליין מסייע בהסרת עור מקושקש באמצעות פילינג עדין, מרגיע את הגרד ומזין את העור בלחות. מוצרי הסדרה הוכחו קלינית.




DiaCare צועדים בקלילות ורכות 
סדרה המקלה על עור סדור ופצוע, מכילה את תערובת הפירות וירקות הייחודית של סוד הנעורים לרבות פפאיה (עשירה בפפאין טבעי), הידועה בתכונותיה לריפוי ואיחוי פצעים ושיפור זרימת הדם. הסדרה מסייעת באיחוי פצעים, שמירה על העור ושיקומו, מסירה מזהמים ומזינה אותו.



AntiAging לעצור את הזמן 
מוצרי הסדרה משקמים את עור הפנים ומגנים עליו מפני נזקי הגיל והסביבה. ממצקים ומשפרים את מראה העור והקמטים. בסדרה ניתן למצוא מוצרים להזנה מיצוק ומתיחה של עור הפנים.


WrinkX יפה ללא פילטרים 
מוצר אינסטנט להפחתת קמטוטים תוך דקות ספורות. ניתן לשימוש בכל זמן ומקום, מפחית את נראות הקמטים ומשפר את מראה העור וגמישותו בטווח קצר וגם לאורך זמן.
לאתר סוד הנעורים- כאן
בפייסבוק- כאן


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה