רשומות

יום שבת, 1 באפריל 2017

מתכוננים לארוחת חג הפסח? במעדניית שבתות וחגים מבית DNA מכינים לכם ארוחה חגיגית.

 

 
 


מעדניית שבתות וחגים מבית DNA  מציעה מגוון רחב של אוכל מהמטבח הישראלי. המעדנייה פועלת בימי ששי בירידי האוכל שבקניונים. המתכונת דומה לירידי אוכל מצליחים בעולם שבהם מקימים דוכנים פתוחים למכירת תבשילים וסלטים איכותיים. מעדניית שבתות וחגים פועלת בצורה דומה ופותחת מעדנייה מרשימה וגדולה עם מיטב המאכלים בירידי האוכל המתקיימים בגרנד קניון - חיפה, בקניון עזריאלי - חיפה, ביריד האוכל בקריון שבקרית ביאליק, בקניון עזריאלי הוד השרון, בקניון כפר סבא הירוקה, בקניון G כ"ס ובקניון שוהם מרקט החדש בשוהם.

לקראת חג הפסח יפעלו המעדניות ביום שישי  וביום שני ערב החג מ- 9:00 - 15:00. (למעט קריון).  



 


ביום ששי הגעתי למעדנייה בקריון כדי לסקור את מבחר המנות המוצעות במעדנייה. מצאתי מבחר גדול של תבשילים ומאכלים והאמת היא שהתקשיתי לבחור. לבסוף החלטתי על מדגם מייצג של מאכלים כדי שאדע על מה להמליץ. בחרתי חריימה מדג אמנון, פלפלים ממולאים, פשטידות אישיות של קישוא ובצל וברוקולי ובטטה ללא קמח, שניצלונים, בצק עלים ממולא בפטריות, קרפאלך, סלט חצילים וסלט כבד קצוץ. כל המנות היו טעימות מאד, התיבול היה עדין ולא מוגזם. המאכלים טריים ואיכותיים. ביקשתי ממשפחתי לבחור 2 מנות מנצחות מתוך המבחר שהבאתי. לאחר התלבטות המנות שהכי אהבו אצלנו הם- חריימה דגים ופלפלים ממולאים. אני לא מוותרת על סלט החצילים הפיקנטי שהיה מצוין ועל הקרפאלך שהזכירו לי את אלה שסבתי הייתה מכינה.



 

כל המאכלים עשויים מחומרי גלם איכותיים, מבשר מובחר וטרי, ללא חומרים משמרים ושימוש מועט בשמן. הטעמים מעידים על כך שמדובר באוכל באיכות של מסעדה, דבר שלא אופייני למקומות בהם ניתן לרכוש אוכל מוכן לשבת וחג.

 





בין המנות אותם תוכלו להזמין לשולחן החג תמצאו: פילה סלמון בתיבול ים תיכוני, חריימה מדג אמנון, גפילטע פיש, קדירת עגל עם ירקות שורש, אסאדו ברוסט ברוטב טקסני, פרגית ממולאת באורז וצנוברים, פשטידות אישיות  של קישוא ובצל, ברוקולי ובטטה ללא קמח, מרק עוף עם קניידלך, חזרת, חרוסת ומנות צמחוניות וטבעוניות.

המעדנייה מציעה פתרון מצוין לארוחות איכותיות וטעימות בימי ששי שבת ובחגים. המחירים סבירים מאד והוגנים.

הזמנות מראש לחג בטלפון 04-9937755




צילומים- יפה גביש, יח"צ
 

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה