רשומות

יום שבת, 29 ביוני 2024

"ניסטגמוס זה לא שם של דינוזאור"- ספר ילדים העוסק בשונות ודחייה חברתית


"ניסטגמוס זה לא שם של דינוזאור"- ספר ילדים אופטימי ומרגש העוסק בנושא של דחייה חברתית בגלל לקות ראייה

בימים אלה הושק הספר "ניסטגמוס זה לא שם של דינוזאור", שחיברה יעלי רהב-סיון. הספר מספר על שיר, ילדה שעוברת ממושב בצפון הארץ לתל אביב, וחווה בורות ודחייה חברתית בגלל לקות הראייה שלה. לא, זה לא ספר מדכא. להיפך! זה ספר מלא אהבה, אמפטיה ואופטימיות! הספר יצא בהוצאת גלים וביוזמת "אופק לילדינו" – ארגון ארצי של הורים לילדים עם לקות ראייה ועיוורון.

זה ספר מסע מרגש של ילדה שחווה המון שינויים, בבת אחת: היא עוברת מהמושב בו גדלה - לתל אביב, היא עוברת מבית עם חצר - לבניין עם מעלית, ממקום בו מכירים אותה מילדות - למקום בו אינה מכירה איש ובנוסף, היא חווה בורות ודחייה חברתית - בגלל בעיה פיזית. זהו ספר העצמה לילדים (והורים), שמלמד לקבל את השונה ולהתמודד בהצלחה עם אתגרים באמצעות נחישות, התמדה וחשיבה חיובית.

הסיפור הקולח מסופר מנקודת המבט של שיר, המודעת לבעיית הראייה שלה ובוחרת להיות חיובית. אולי זה בא לה באופן טבעי ואולי זה בהכוונת אימא שלה. היא מספרת: "... אימא תמיד עוזרת לי להרגיע את המחשבות הלא נעימות. בכל ערב לפני השינה אנחנו משתפות זו את זו בדברים טובים שקרו לנו היום... לפעמים אני מודה על משהו מצחיק ולפעמים על מזג אוויר נעים... אחרי שיחה כזאת עם אימא אני נרדמת בקלות"...

נתתי את הספר לעלמה בת השמונה שקראה בו בעניין רב ובסיום אמרה לי שהמורה של שיר היא מורה טובה וששיר היא ילדה אמיצה. אני חושבת שעלמה היטיבה לסכם את הסיפור בדרכה ודרך ההתמודדות של המורה הביאה לתוצאות מצוינות.

ספר שצריך להיות בכל בית ספר, שיש לשוחח עליו עם התלמידים בשיעורי חברה ובבית לקרוא אותו עם הילדים וכך להביא למודעות ולהתמודד עם שוני וקושי באופן מכיל ותומך.


שיר היא בעצם גשר לסיפור של ילדים רבים החווים חוויות דומות, שמשפיעות על עולמם הרגשי ועל הישגיהם הלימודיים. לאחר שבאמצעות משחקים מומחשת לילדי הכיתה הבעייה ממנה סובלת שיר, הם נפתחים ומשתפים על בעיות שהם, או בני משפחתם, מתמודדים עימם. בסיפור חבויים טיפים שימושיים להתמודדות, הלקוחים מגישות טיפוליות שונות. בסוף הספר מוצעים רעיונות יצירתיים לפעילויות עם הילדים. 

מחברת הספר, יעלי רהב-סיון, מורה, מלווה תהליכי שינוי והעצמה של ילדים ומבוגרים, כתבה את הספר לבקשת עמותת "אופק לילדינו". פיתחה את גישת "מקשיבים" המשלבת ביצירתיות שיטות טיפול אפקטיביות מגוונות, המיועדות לגילים ומצבים שונים.


הספר - ניסטגמוס זה לא שם של דינוזאור של המחברת יעלי רהב-סיון

הספר מלווה ביצירתה המיוחדת של תמר לוי-אלפסי, המשלבת בו דמויות מאויירות ו"גזורות", להמחשת החוויות והסיפור. 

הספר מתאים לילדים בגיל 6 - 13 שנים (ולא רק...).

44 עמודים, כריכה קשה, בהוצאת גלים, ביוזמת "אופק לילדינו" – ארגון ארצי של הורים לילדים עם לקות ראייה ועיוורון.

איורים: תמר לוי-אלפסי; צילום ורפרודוקציות: מושיק ברין; עיבוד תמונות, עימוד ועיצוב הספר: קריסטינה מורדוכוביץ'.

מחיר: 120 ש"ח.

להשיג באתר https://www.makshivim.co.il/nistagmus


יום ראשון, 16 ביוני 2024

COSMO CLINIC השיקה השבוע סניף חדש בהרצליה פיתוח

השבוע לקחתי חלק בהשקת הסניף החדש והמרשים של קוסמו קליניק בהרצליה פיתוח. הסניף המרווח והמעוצב מציע מגוון של טיפולים אסתטיים מתקדמים לפנים ולגוף.

קוסמו קליניק הינה חברת קוסמטיקה איטלקית ותיקה ומובילה המעניקה טיפולי יופי ואסתטיקה מתקדמים ללקוחות פרטיים. 

החברה הוקמה בשנת 2008 והיא פועלת כבר למעלה מ-15 שנה, הן באיטליה והן בישראל. במרוצת השנים צברה קוסמו קליניק ניסיון עשיר ומוניטין גבוה והפכה לשם דבר בתחומה. 
בישראל, נפתחה קליניקה ראשונה בשנת 2022 ברחוב שבזי 40 בתל אביב והיא פועלת בהצלחה רבה. בימים אלו, משיקה החברה את הסניף השני שמצטרף להצלחה ברחוב החושלים 5 בהרצליה פיתוח.


אחד מחדרי הטיפולים




שלושת השותפים דודו מאיה, זולטן זולדי ואור בן משה שלקחו חלק בהשקה סיפרו לנו שהגיעו לארץ אחרי שנים רבות באיטליה שם יש לחברה שמונה סניפים וכעת הגיע הזמן שגם נשות ישראל ייהנו מהטיפולים הייחודיים שמציעה החברה. בשנתיים הקרובות מתכננים לפתוח 2 סניפים נוספים.

מימין לשמאל- זולטן זולדי, אור בן משה ודודו מאיה

רוית אסף הציגה את מגוון הטיפולים שמציעה החברה ודיברה על המוטו שלה "נפש בריאה בגוף בריא" המכשור הטכנולוגי החדשני מטפל יותר מאשר בגוף, אלא גם בנפש. בעידן שלנו בו המכשור תפס את מקום הקוסמטיקה המסורתית של פעם, מתחייבת החברה לתוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר. בזכות ההתקדמות הטכנולוגית והמכשור היעיל ניתן להגיע לתוצאות מאד טובות, תוך חסכון בזמן ויעילות רבה.

רוית אסף מציגה את הטיפולים שמציעים בסניף

רוית סיפרה לנו על ההתנסות שלה בטיפול להקפאת שומן ועל ההבדל בין המכשיר בו מטפלים בקוסמו קליניק לעומת מכשירים אחרים. המכשיר מצליח בו זמנית תוך כדי הקפאה לעבוד גם על חימום ויש לכך חשיבות רבה בטיפול.

החדשנות הטכנולוגית שמציגה קוסמו קליניק מבוססת על הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום הקוסמטיקה ברחבי העולם. בנוסף, החברה שמה לנגד עיניה ערכים של מצוינות ושירות בהתאמה אישית בהתאם לצורכי הלקוח. 




אילו טיפולים אסתטיים מתקדמים מעניקה חברת קוסמו קליניק?
החברה מעניקה טיפולים אסתטיים מתקדמים למיצוק עור הפנים והגוף, טיפול בפיגמנטציה, הסרת שומן עיקש, הסרת עודפי עור, אנטי אייג’ינג ועוד. 


הדגמת טיפול להקפאת שומן

בין מגוון הטיפולים מבית קוסמו קליניק תוכלו למצוא טיפולים אסתטיים כמו: 
קריוליפוליזיס - הקפאת שומן 

EMSculpt

V-SHAPE III

פוטותרפיה

אבחון עור הפנים

הידרפיישל 

מזותרפיה

 

@cosmoclinicil

www.cosmoclinic.co.il

 

 

 

יום שבת, 15 ביוני 2024

עונת הרחצה נפתחה בימית 2000 ואנחנו מיהרנו להגיע ולבלות בפארק המים של ישראל

 

ימית  2000 צילום סנאפ המרכז החברתי לצילום 


כבכל שנה, עם בואו של הקיץ הלוהט בארצנו, אנחנו דואגים למצוא למשפחה בילוי רטוב עשיר במים ואטרקציות שיצנן אותנו מהימים החמים. הפעם בחרנו לחזור ולבקר בפארק המים ימית 2000 .

הפארק הנמצא בחולון נגיש להגעה מכל רחבי הארץ. מתאים למשפחות, מזמין ונעים. חוויה נהדרת המתאימה לכל הגילאים.

הפארק רחב ידיים (משתרע על שטח של כ-70 דונם) והשנה שמתי לב שהורחבו האזורים המוצלים וניתן ליהנות ממתחם אוכל מוצל המשתרע על פני 1000 מטרים. שטח הפארק כל כך גדול כך שגם אם עמוס באנשים כלל לא מרגישים זאת.

 

ימית  2000 צילום סנאפ המרכז החברתי לצילום 

ימית  2000 צילום סנאפ המרכז החברתי לצילום 

הילדים התרוצצו בין המגוון העצום של בריכות ומגלשות מים ואטרקציות משעשעות לילדים ביניהם  מגלשות מרוץ, מגלשות גבוהות - היי ספיד, מגלשה עם מסלול אבובים ומגלשת סופר קמיקזה, מתחם "עולם הילדים" בצורת לוויתן הכולל, מפלי מים, משטחי הזתה, מגלשות לקטנטנים, משאבות שעשוע ובריכת פעוטות ועוד. מבחר אין סופי המתאים לכל הגילאים. הילדים עלו על כל המתקנים ונהנו בטירוף.

 






בימית 2000 אפשר להגיע לפארק וישר לרוץ ולהשתולל ומידי פעם לעצור ולשבת לנוח בצל, אפשר להיכנס עם צידניות עמוסות בכל טוב ולהתפנק בפירות קרירים ומפנקים. ואפשר גם לאכול ארוחה גדולה ומשביעה במסעדה המקומית או להצטנן עם גלידה קרה באחד הדוכנים המפוזרים במקום.

 

אין צורך להביא אוכל מהבית, יש בפארק ארוחות שילדים אוהבים

וגם מתוקים

המבוגרים יכולים ליהנות מבירה צוננת

יש גם מתחם מקורה הכולל בריכת גלים סוערת, פטריית מים, דליים מתהפכים בהפעלה עצמית, בריכת ערבול, תותחי מים, תעלת סחף, שעשועי מים, 26 מגלשות אקסטרים חדישות, מגוון רחב של בריכות: בריכה אולימפית, בריכת גלים בריכת פעוטות מוצלת בסגנון טרופי ועוד

 

ימית  2000 צילום סנאפ המרכז החברתי לצילום 

 

ימית  2000 צילום סנאפ המרכז החברתי לצילום 

ואם כל זה לא מספיק, ההורים המבוגרים יכולים להשאיר את הילדים להשתולל במגלשות והם יכולים ללכת לנוח בספא הגדול והמפנק, הכולל 5 בריכות ג'קוזי בטמפרטורות שונות, חמאם תורכי, סאונות יבשות ורטובות, מרפסת שיזוף ומנוחה.

חשוב לדעת כי מערכי הביטחון בפארק תוגברו ועיקר המשאבים הוקצו לביטחון ובטיחות הפארק לצד ניקיון ואחזקה בסטנדרטים גבוהים. בנוסף, תומכים בפארק ימית 2000 בחיילי וחיילות צה"ל ועושים למענם ולמען כוחות הביטחון ברוחב לב.

לסיכום: ימית 2000 הוא מעבר לפארק מים הוא מקום לבילוי קיצי נפלא משעות הבוקר עד שעות הערב המוקדמות. בטוחה שכמונו, לא תרצו ללכת הביתה. הפארק מתאים מאד לאירועים וקבוצות.

לפרטים נוספים- 03-6506500

ואתר האינטרנט של ימית ספארק המים 

 

*יש לעקוב ולהתעדכן בשעות הפעילות של מתחם המתקיימים בו אירועים מיוחדים שבהם לא מתאפשרת כניסה לקהל הרחב *כניסה למתקני הספא בתוספת תשלום.

 

גילוי נאות: היינו אורחי פארק המים ימית 2000