יום רביעי, 18 בספטמבר 2024

איזה שי נעניק ליקירנו בחג? אני ממליצה על מארזי החג של ד"ר דבור


 

מותג הקוסמטיקה הטבעית של ד"ר דבור מוכר לי היטב. מותג אותו פיתח ד"ר זיאד דבור בגליל וכל מוצריו מבוססים על רכיבים צמחיים וטבעיים, אינם מנוסים על בעל חיים וללא כימיקלים מזיקים.

לפני כשנתיים  ביקרתי במרכז המבקרים של המותג, הנמצא בבית ג'אן. אם עדיין לא ביקרתם ואינכם מכירים את מוצרי הקוסמטיקה הטבעית של ד"ר דבור, אני ממליצה בחום להגיע למרכז המבקרים המטופח והיפה, השוכן בלב גינה פורחת.  בגינה מעל 50 צמחים בהם משתמשים ליצור את המוצרים הטבעיים במעבדות. במרכז תוכלו להכיר את המגוון הרחב של המוצרים ואף לרכוש אותם במחירים מוזלים. (לחברה 70 מוצרים רשומים ומאושרים במשרד הבריאות)

מותג הקוסמטיקה אותו הקים ד"ר זיאד דבור החל כיוזמה של עסק חברתי לטובת קידום והעסקת נשים דרוזיות. ד"ר דבור פיתח את המותג לאחר שפרש מתפקידו כרוקח הראשי בצה"ל בדרגת סא"ל. כיום משמש ד"ר דבור כמרצה בבית הספר לרפואה ובמכללה האקדמית בצפת לפרמקולוגיה קלינית, כימיה אורגנית, ביוכימיה וצמחי מרפא. מומחה לאינטראקציות בין צמחי מרפא ותרופות.

ד"ר דבור נולד וגדל בבית ג'אן ואת שנות ילדותו בילה בצמוד לסבו וממנו למד על מגוון צמחי הגליל השונים. הוא שמע ואסף את סיפורי הצמחים הפיקנטיים והעסיסיים של הסבתות וזקני העדה וגילה סקרנות גדולה בנושא השפעת הצמחים על גוף האדם. את סקרנותו מימש בלימודי פרמקולוגיה וצמחי מרפא עד לקבלת תואר ד"ר במדעי הרפואה בטכניון.

לקראת החגים מציעים בד"ר דבור מארזים מיוחדים במחירים נוחים במיוחד. מארז טיפוח לפנים יעלה 299 ₪ במקום 480 ₪.

מארז הטיפוח לגוף יעלה 150 ש"ח במקום 248 ₪ והוא כולל 3 מוצרים אותם ניסיתי והם מצוינים.

1. קרם גוף- המשלב שמן זית, רימון וענבים עם ריח פרחוני עדין ונעים. הוא נמרח היטב על הגוף ומתאים גם לילדים וגם לעור בוגר. מעשיר בלחות, מזין, מרגיע ונעים במיוחד. מתאים לסובלים מיובש וגירוי העור.



מי שסובל מיובש וגירוי עור זה הקרם עבורו. הוא גם מתאים לשימוש לאחר טיפולים שונים הגורמים לגירויים ויובש. מכיל שמנים צמחיים העשירים במינרלים וויטמינים E,A,B חומצות שומן וחומרים נוגדי חמצון ממקור טבעי.

2. מים ארומטיים- מים העשירים בתמציות טבעיות כמו רוזמרין, מרווה, לבנדר ועוד. הם מזינים ומרעננים ונותנים חוויה מוצלחת של הזנה ורעננות.



3. שמן גוף- השמן עשיר בתמציות ריח טבעיות מפרחי הגליל, כמו יסמין, ורד, גרניום, לבנדר ומרווה. התחושה על הגוף היא תחושה של רגיעה ונינוחות.



המוצרים במארז נבחרו מתוך מחשבה על חג ראש השנה והתאמת המרכיבים הטבעיים המזוהים עם החג כמו רימון, שמן זית ועוד.

מעבדות ד"ר דבור עובדים בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים ו – VEGAN FRIENDLY

בנוסף למארזי החג תמצאו באתר מבחר מוצרים לפנים ולגוף ולקראת החגים יש הנחה של 25% על כל המוצרים.

לאתר ד"ר דבור – לחצו כאן

 ד"ר דבור בפייסבוק- לחצו כאן