יום חמישי, 31 באוקטובר 2019

לילך עמר הגשימה חלום ופתחה מכללה ללימודי אופנה וסטיילינג ב"חוצות המפרץ" חיפה

     גוזרים את הסרט. צילום- משה מעוז


השבוע השתתפתי בהשקה מלאת סטייל שהתקיימה במכללת הבוטיק ללימודי אופנה וסטיילינג, בחוצות המפרץ, חיפה. במכללה אותה הקימה הסטייליסטית לילך עמר ניתן יהיה ללמוד בקורס סטיילינג מקיף ומקצועי, המיועד למי שחי ונושם אופנה ומעוניין להתפתח ולהשתלב בתעשייה ולהפוך את התשוקה לקריירה.

היח"צ למכללה הופקד בידי משרדה של לימור כרסנטי אשר הרימה, יחד עם צוותה המסור, השקה שמחה ומרובת משתתפים. בין המשתתפים- אנשי תקשורת, סטייליסטיות, מעצבות, נשות חברה, בלוגריות ועוד. הגיעו לשמוח עם לילך: עופרה אביב פלטנר, עינת זמורה, גבי כץ, חנה ומוטי וגנר, רונית קיטאי, ניקולאי קדוש, גליה חזן, לימור גרובר זלצר, דינה רפאל, יורם מארק- רייך ועוד רבים.

                      לימור כרסנטי, לילך עמר ומשה מעוז שתמיד מצלם את כולנו והפעם צילמתי אותו.

המוזמנות בכיתת הלימוד במכללה. צילום- משה מעוז

בין המוזמנים- עפרה שבתאי, עפרה אביה פלטנר, ניקולאי קדוש ועינת זמורה יחד עם היחצנית לימור כרסנטי. צילום- משה מעוז

       משתדלת להראות בסטייל. צילום- לימור גרובר זלצר

לילך עמר הנמרצת היא במקצועה סטייליסטית אישית בינלאומית, להפקות מסחריות ותצוגות אופנה, יועצת תדמית ללקוחות פרטים ועסקיים. היא בעלת תואר BA ו- MA בפיתוח ארגוני מערכתי מאוניברסיטת חיפה והתגוררה קרוב לעשור בלונדון שם למדה באופן מקצועי את עולם האופנה והסטיילינג, בוגרת British college of professional styling לונדון.



לילך, בעלת ניסיון ומוניטין בתחום האופנה והסטיילינג והיא נחשבת למכתיבת דעת קהל בתחום.
בעבודתה בלונדון ליוותה לקוחות רבים מהמגזר הפרטי והעסקי, עבורם יצרה שינוי תדמית וסטיילינג אישי, בין היתר הייתה הסטייליסטית האישית של מיס אנגליה סופר נשיונל לשנת 2011, מיס רייצ'ל פרץ. 
בעבר מרצה בכירה במכללות מובילות בישראל,
שופטת בתחרות היופי נער/ת סוכנות יולי 2014 בקסטרא.    
מדריכה בחוגי אופנה וסטיילינג בבתי ספר בחיפה "הרצל", "אילנות", ו"רוממה" לכיתות א-ו'.
בין לקוחותיה העסקיים: הולמס פלייס (גרנד קניון), חברת ביטוח פניקס (אשכול צפון), ארזי יועצים בע"מ, קופת חולים לאומית (לוד), כרמל אולפינים, מפעל פלסטיק ש.צ.פ, מועדון אמא, קוד אופנה, חלי ממן ועוד רבים.

לילך חיה ונושמת אופנה. "סטיילינג זה דרך חיים" אומרת לילך. "זו הדרך לביטוי אישי וכל אדם צריך להראות ולהרגיש יפה מבפנים ומבחוץ והדרך הנכונה לרכוש את הידע הדרוש מושפעת מעצם ההבנה והמודעות של כל אחד ואחת לסגנונם האישי ואופיים"

וכמו שאמר אוסקר דה לה רנטה-
"fashion is about dressing to what's fashionable. Style is more about being yourself"





                            שולחן המטעמים בהשקה

במכללה המעוצבת והמרווחת, ניתן יהיה, כאמור, ללמוד בקורס סטיילינג מקיף ומקצועי. בנוסף, ניתן יהיה ללמוד בקורס סטיילינג אישי וכן יהיה גם קורס המיועד למגזר הדתי והחרדי.
במהלך הקורסים ייפגשו הסטודנטים עם אנשי מפתח מקצועיים בתעשייה שיש להם רקורד מוכח של הצלחה. 
הלימודים מציעים הזדמנות ייחודית לפתח את הקריירה, בכל תחומי התעשייה שבו סטייליסטים נדרשים עכשיו ובנויים בצורה מדורגת המאפשרת לכל אחד ואחת להגיע להישגים ולהצליח, תוך שילוב העבודה והחיים במהלך הלימודים.
בין הקורסים המוצעים: סטיילינג אישי, סטיילינג אדיטוריאלי, מסלול למגזר הדתי והחרדי, עיצוב חלונות ראווה, יזמות עסקית לבניית קריירה עצמאית ועוד.
בסיום כל קורס מחולקות תעודות גמר אקדמאיות המוכרות ע"י משרד התמ"ת.

הלימודים מעניקים ידע נרחב וכלים מקצועיים ומעשיים לעבודה בתחום, תוך ליווי וייעוץ אישי בכל שלב וגם לאחר סיום הלימודים.
מיקום המכללה נבחר בקפידה על מנת לספק מענה לכל תושבי הצפון ומעבר לו- במתחם חוצות המפרץ, כמטרים בודדים ממרכזי קניות ומסעדות ובנגישות  לתחנת הרכבת, המטרונית והאוטובוסים.

לאתר המכללה בפייסבוק - לחצו כאן







יום רביעי, 30 באוקטובר 2019

חברת התזונה הבינלאומית הרבלייף השיקה פורמולה מזינה בטעמי מלון וקפוצ'ינו.



במרומי הקומה ה-60 במגדל שרונה עזריאלי, כשמולנו נוף תל אביבי שובה עין ולב, התקיים אירוע ההשקה של חברת הרבלייף לפורמולה 1 בטעמי מלון וקפוצ'ינו. טעמנו את השייקים החדשים המכילים את כל החומרים המזינים להם זקוק גופנו ונוכחתי שאכן ניתן להכניס ארוחה שלמה לכוס משקה אחת.



ההשקה האלגנטית שלוותה בבופה בריאות אסתטי וטעים וטעימת המשקאות החדשים, נועדה כדי שנכיר ונתנסה במשקאות המהווים תחליף לארוחה שלמה.




רון פורת, מנכ"ל הרבלייף ישראל, הציג את החברה וסיפר לנו אודותיה והמטרות אותם הציבו לעצמם קברניטי החברה. הסתבר לי שהחברה מגדלת במיוחד שדות סויה עבור מוצריה, עליהם היא מפקחת באופן קבוע, תוך מתן דגש לאיכות וטריות. הרבלייף מייצרת תוספי מזון, מוצרי דיאטה ומוצרי טיפוח הנמכרים במעל לתשעים מדינות בעולם. החברה מעודדת ומקדמת אורח חיים בריא ופעיל באמצעות המוצרים אותם היא משווקת.



המשקה שהושק כעת מהווה, למעשה, ארוחה שלמה. הוא עשיר בחלבון, בוויטמינים ומינרלים. טעמי המלון והקפוצ'ינו אותם טעמתי והם אכן טעימים ומשביעים, יכולים להחליף ארוחה אחת ביום (מקסימום 2 ארוחות) ובכך לספק לנו בסיס יעיל להפחתה במשקל.

אורח החיים העכשווי, המהיר והתזזיתי שלעיתים אינו מאפשר לנו להתפנות לארוחה מאוזנת, דורש מאיתנו למצוא תחליפים ראויים. אבקת המשקה פורמולה 1 מגיעה בתוספת וויטמינים ומינרלים, מכילה חלבון עשיר ואיכותי, אבות מזון חיוניים ואת כל החומרים המזינים שהגוף זקוק להם, מה שהופך אותה לתחליף ארוחה מצוין לבקרת המשקל. כמו כן, הפורמולה החדשה מספקת תחושת שובע ונחשבת לארוחה מאוזנת. 
היתרון הגדול- הקלות והנוחות שבה ניתן לקבל ארוחת בוקר מאוזנת, בפחות משתי דקות. 

פורמולה 1 בטעם מלון של הרבלייף.מחיר  200.12 שח  צילום אלעד ברנגה  

פורמולה_1 בטעם קפוצ'ינו. מחיר 200.12 צילום באדיבות הרבלייף  

ד"ר יוני ירום מומחה המזון והספורט של הרבלייף מסביר: "הפורמולה 1 של הרבלייף, זהו משקה המבוסס על מדע. היא מכילה יותר מ-20 ויטמינים ומינרלים, מהווה כ-50% מצריכת הוויטמינים המומלצים ליום במנה אחת, 17 גרם חלבון בכל מנה, כמות שומנים מינימלית, עשירה בסיבים תזונתיים, וכל זה בארוחה אחת של השייק ב-2 דקות, שמספקת תחושת שובע למשך מספר שעות ונגישה לכולם." 

עוד לדבריו: "מחקרים קליניים שנערכו בגרמניה, ארה"ב, קוריאה ורוסיה, הוכיחו שהשימוש בשייקים מתערובת אבקה להכנת משקה כתחליף מזון, מביא לירידה במשקל."  

מחיר מומלץ לצרכן:200.12 ₪  (21 מנות)
כמות הקלוריות במנת שייק*: 204
כשרות: LAKEWOODS

אופן הכנה: למזוג 250 מ"ל נוזל (מים/מיץ/ חלב דל שומן/חלב סויה /חלב שקדים) לבלנדר, לשים 2 כפות אבקת משקה פורמולה 1, ניתן להוסיף פירות / ירקות / אגוזים לפי טעמכם האישי .לערבל הכול בבלנדר עד למרקם חלק.

* תוספת פירות משנה את הערכים התזונתיים . 
204 קלוריות למנת שייק הינה על בסיס חלב דל שומן 

ניתן להשיג בטלפון: 03-9431155  בדוא"ל: israeldr@herbalife.com  

באתר החברה: http://herbalife.co.il
צילום: יחצ הרבלייף, יפה גביש

חברת "ביו סקלפצ'ר" נרתמה להגברת המודעות לסרטן השד ויזמה אירוע התרמה מרגש

           צילום- משה מעוז


חודש אוקטובר הוא חודש העלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. גילוי המציל חיים. חברת "ביו סקלפצ'ר" בבעלות אורלית אוקוביץ' (הזכיינית של החברה בארץ) הדוגלת במוצרים טבעיים, נרתמה לעזור בנושא ויזמה ערב התרמה מיוחד במינו. בערב נשים מפנק במיוחד, העבירה גב' אוקוביץ' תרומה למחלקה האונקולוגית בביה"ח בני ציון. ואם לא די בכך, רכשה אורלית 2 ציורים במכירה פומבית שהתקיימה בערב מיוחד ב'ספורטן' של האגודה למלחמה בסרטן כשכל ההכנסות מיועדות לקידום הטיפול במחלה.

                 צילום- משה מעוז
                 אורלית אוקוביץ' ורחלי בן גלים. צילום- משה מעוז
                            סיגל אורון יד ימינה של אורלית ומנהלת סניף חיפה עם אורלית צילום- יפה גביש

סיפורה של אורלית מרתק במיוחד. היא הגיעה לתחום בניית הציפורניים בדרום אפריקה. שם למדה והתוודעה למוצרים הייחודיים של חברת ביו סקלפצ'ר המבוססים על מוצרים טבעיים ולא מזיקים. כשסיימה ללמוד ושבה לישראל החליטה להביא את הבשורה גם אלינו והפכה להיות הזכיינית בארץ. כיום, מדובר במעצמה של ממש עם סניפים בכל הארץ, מכללה וקורסים, צוות הדרכה גדול, סלונים מורשים ומבחר רחב של מוצרים ידידותיים וטבעיים.

                             ד"ר אגבריה, אורלית אוקוביץ'. צילום- משה מעוז
           ד"ר אגבריה, מירי ארבל, אורלית  ומשה אלול צילום- משה מעוז


אירוע ההתרמה אותו יזמה אורלית נועד להעביר את המסר בדבר חשיבות הבדיקה המוקדמת לסרטן השד. לערב הוזמן ד"ר עבד אגבריה, מנהל המחלקה האונקולוגית בביה"ח בני ציון בחיפה. ד"ר אגבריה, מומחה בתחומו ומוערך מאד, סיפר לנו על עבודתו במחלקה ודיבר על חשיבות הבדיקה העצמית של כל אחת מהנשים "אתן אלה שמכירות את גופכן" אמר הד"ר. "תבדקו את עצמכן. אל תחששו ואם אתן מוצאות דבר מה חריג בואו להיבדק." עוד סיפר כי, כיום, כאשר מגלים בזמן את הגידול אחוזי ההחלמה גבוהים מאד. לכן כה חשוב להיבדק בזמן.

לאירוע הגיעה גם מירי ארבל שסיפרה את סיפורה האישי ודיברה על חשיבות הספורט בחיי המשתקמות. היא עצמה חברה בקבוצת "לביאות בוורוד" העוסקת בספורט חתירה וחותרת עם חברותיה, משתתפת בתחרויות בארץ ובחו"ל.


קיטרינג בוורוד, מעשה ידיו להתפאר של השף אבי פטל. אסתטי וטעים. צילום- יפה גביש

עוד שמענו את משה אלול המקעקע הידוע שסיפר על שחזורי החזה אותם הוא מבצע. הוא משחזר פטמות לנשים שעברו כריתה ושחזור שד ועושה זאת בשיטה ייחודית שפיתח בעצמו. כיום, הוא מלמד את השיטה למקעקעים נוספים הן בארץ והן בחו"ל.

השתתפו באירוע עיתונאיות, בלוגריות ונשות חברה מכל הארץ היו: רחלי בן גלים, חני לביא, גליה חזן, רות ברונשטיין, רונית קיטאי, סמדר גוטמן, צילה ברוך, לימור מגן, לימור כרסנטי, נטע פלג, לימור גרובר זלצר ועוד. כולן לבשו וורוד לרגל האירוע ומתוך הזדהות.

          רחלי בן גלים וחני לביא     צילום- משה מעוז

    נטע פלג, צילה ברוך, אנוכי, לימור גרובר וגליה חזן. צילום משה מעוז

         
          לימור גרובר, אנוכי ורות ברונשטיין. צילום- משה מעוז

אין ספק שזה היה אחד האירועים המרגשים והמשמעותיים שהתקיימו בחיפה בחודש המודעות לגילוי מוקדם לסרטן השד ויישר כוח לאורלית אוקוביץ' ולחברת ביו סקלפצ'ר על ערב מהנה ועל תרומתם המכובדת.

לאתר ביו סקלפצ'ר – לחצו כאן

יום שני, 28 באוקטובר 2019

אופטי סטור השיקו סניף צפוני בסינמול לב המפרץ



יש אקססוריז שאי אפשר בלעדיהם וכל המרבה הרי זה משובח. משקפיים, בעיניי, הם מהסוג הזה. יש לי מגרה ייעודית רק למשקפיים ואני נהנית מאד להתאים משקפיים ללבוש. זו האמירה האופנתית שלי. לכן, גם שמחתי לשמוע על השקת הסניף הצפוני של אופטי סטור בסינמול לב המפרץ. סוף סוף קרוב לבית ועם מגוון עצום של משקפי שמש ומשקפי ראיה.

על אירוע ההשקה מיטל מנשה מנהלת השיווק של קניון הסינמול בשיתוף משרדה של אשת יחסי הציבור לימור כרסנטי המקצוענית. וכתמיד, זו אכן הייתה השקה מכובדת ומפנקת שבה לא הפסקתי למדוד משקפיים, להתפעל מהמגוון הגדול ולהתלבט איזה זוג הולם לי יותר ובמה לבחור.







בסניף רחב הידיים, המעוצב והנוח תמצאו מסגרות ראיה ושמש של כל המותגים המובילים בעולם. יש בסניף גם דגמים ייחודיים שלא תמצאו בשום חנות אחרת. גם המחירים בסניף מפתיעים לטובה ואטרקטיביים במיוחד.

בין המותגים מצאתי משקפיים של פראדה, ולנטינו, מיו מיו, אוקלי, רייבאן, רודי פרוג'קט, משקפי ספורט מקצועיים ועוד. כל המשקפיים מתומחרים באופן עקבי ב- 40%- 20% מתחת למחירי השוק המקובלים. חשוב לציין כי לרגל הפתיחה ניתנות הנחות נוספות ועד 60% הנחה. כך שמי שחשקו בזוג מדליק של משקפיים, זה הזמן המתאים למהר לסניף וליהנות מהמחירים המוזלים.


          כולנו חמושים במשקפי שמש של אופטי סטור- עפרה פלטנר, ניקולאי קדוש, חני לביא ואנוכי

רשת אופטי סטור ידועה במקצועיותה והיא דוגלת בשרות הלקוח גם לאחר רכישת המשקפיים. נוכחתי בכך כאשר כשעה לאחר הרכישה קיבלתי למייל את החשבונית שלי וגם הודעה על כך שנכנסתי ל-3 הגרלות ובמידה ואזכה אקבל שובר ע"ס 300 ₪ לרכישת משקפיים נוספים. עד כה, לא קיבלתי יחס כזה משום חנות משקפיים.

בסניף יש חדר בדיקה ואופטומטריסט מומחה, כשר כל בדיקות הראיה מוענקות במקום בחינם. בנוסף לכך, הרשת מתמחה בתחום משקפי המולטיפוקל וניתן למצוא בסניף את כל עדשות המולטיפוקל המובילות כמו: SHAMIR, RODENSTOCK, ZEISS, ESSILOR, HOYA, ועוד. כל זאת, במחירים נמוכים משמעותית ממחירי השוק.


הרשת פועלת במדיניות של שקיפות ובניגוד לחנויות אחרות מפרסמת את מחירי כל הדגמים באתר שלה וללא יוצא מהכלל. כך שמתאפשר לכם להשוות מחירים ולהיווכח היכן אתם מקבלים תמורה מלאה. ומכיוון שהאמינות חשובה מכל הרי שמדובר רק בעדשות מקוריות עם אחריות יצרן מלאה ובנוסף- אחריות מוחלטת להסתגלות של 30 יום, במהלכם תוכלו להתחרט ותקבלו את כספכם חזרה.

זה הזמן להתחדש במשקפיים עם סטייל הורס, איכותיים ובמחירים שלא תמצאו בשום מקום אחר.

אופטי סטור- קניון סינמול, לב המפרץ.

לאתר אופטי סטור לחצו כאן
לפייסבוק- לחצו כאן



יום ראשון, 27 באוקטובר 2019

רביעיית הטנורים IL DIVO בהופעה בלתי נשכחת עם המופע TIMELESS



היכל מנורה מבטחים היה מלא אתמול עד אפס מקום. כולנו הגענו לשמוע את רביעיית הטנורים IL DIVO, רביעיית הטנורים המפורסמת בעולם של המפיק האגדי סיימון קאוול.

                IL DIVO- Foto conjunto Colon - באדיבות אגואיסט הפקות

זו הייתה חוויה מרשימה ומהנה מאד. חברי הלהקה שאותם בחר קאוול מרחבי אירופה וארה"ב הם: סבסטיאן איזמברד (Sebastian Izambard)  מצרפת, דיוויד מילר (David Miller) מארה"ב, אורס בוחלר (Urs Buhler)  משוייץ, וקרלוס מרין Carlos Marin מספרד. הרכב מצוין אשר מצליח לשלב בין קולות ארבעת הטנורים לכדי הרמוניה מפעימה.

          האולם מלא ומחכים בהתרגשות לתחילת ההופעה

המפיק המוסיקלי סיימון קאוול, מי שנחשב לשופט הריאליטי המפורסם בעולם הוא זה שייסד את רביעיית IL DIVO והמופע שלהם מבוסס על שילוב של מוזיקה קלאסית ומוזיקת פופ. ז'אנר המכונה גם בשם "פופרה". במופע הם משלבים בין שירים ידועים ומוכרים לבין שירים שנכתבו במיוחד עבורם והם זוכים להצלחה עצומה ברחבי העולם וגם אצלנו. לפני כשנתיים הופיעו כאן בהצלחה רבה וכעת הגיעו שוב במסגרת סיבוב הופעות אירופאי יוקרתי לציון 15 שנות הופעה.

      מתרגשים לקראת ההופעה

אהבתי במיוחד את שילובי הווידאו ארט שהוקרנו בהתאמה מושלמת לשירים והווידאו שהראה את הלהקה מתחילת דרכה לפני 15 שנה ועד היום היה מרגש ומוצלח. ללהקה יש סגנון מובחן משלה והדרך בה הם מבצעים שירים מוכרים וידועים מיוחדת. כמו השיר של לאונרד כהן hallelujah המרגש והיפה.




IL DIVO   הוציאו עד כה עשרה אלבומים שנמכרו בעשרות מיליוני עותקים, ובהם להיטים רבים. הם זכו באלבומי זהב ופלטינה בלא פחות מ-36 מדינות, וכבר בסיבוב ההופעות העולמי הראשון שלהם, הקונצרטים שלהם היו מלאים עד אפס מקום. ללהקה מיליון וחצי עוקבים בפייסבוק ולמעלה מחצי מיליון עוקבים ביוטיוב


ההופעה בה צפיתי הייתה מושקעת, מקצועית ומלוטשת שכללה תזמורת בהרכב מלא על הבמה, ווידאו ארט ייחודי ומגוון שירים אהוב. לקראת הסיום הניפו חברי הלהקה את דגל ישראל וזכו למחיאות כפיים סוערות. במהלך המופע הם גם סיפרו על עצמם ועל התרשמותם מהביקור בישראל וציינו שהם כבר מחכים למופע הבא. גם אנחנו!




הפקה: EGOeast הפקות