יום שבת, 27 באוקטובר 2018

2 ספרי ילדים חדשים ומומלצים- "סופר ג'ף" ו" אם רק ארצה אני אוכל"



2 ספרי ילדים מוצלחים ומהנים במיוחד. האחד עוסק בעטלף שמגלה את כוחותיו ואת ייחודו והשני אף הוא עוסק ביכולות והגשמת חלומות באופן יצירתי במיוחד.

סופר ג'ף מאת מט קאר



מעשה בעטלף שרצה להיות מיוחד. לא כמו כל העטלפים. הוא רצה להיות גיבור- על כמו גיבורי העל בחוברות הקומיקס. מה עשה ג'ף? הכין לעצמו תלבושת של גיבור על והפך לסופר ג'ף.

חבריו של ג'ף ניסו להבין מהם כוחות העל שלו. יש לו שמיעה מעולה? גם להם יש. הוא יכול לעוף? גם הם יכולים. יש לו איכון לפי תהודה? כך גם לשאר העטלפים. אז במה הוא שונה? ג'ף העטלף חזר הביתה עצוב " אני סתם עוד עטלף רגיל בתחפושת מטופשת. הוא נאנח, והתאמץ לא לבכות" (מתוך הספר) אבל, אז, קורה משהו שעוזר לו לגלות את יכולותיו האמתיות ולהבין שהוא יכול להיות מישהו מיוחד.

סיפור מקורי, הומוריסטי, נוגע ומקסים שמצליח לעסוק בשאלות שמעסיקות ילדים כמו- מה היחוד שלי, במה אני יכול להיות שונה, האם אפשר להיות גיבור ואיך אפשר לעזור לאחרים. האיורים אף הם מלאי חן וחיוך ומוסיפים להנאה מהכתוב.

סופר ג'ף מאת מט קאר, לא ממוספר, הוצאת כנרת, זמורה ביתן, דביר מוציאים לאור, מחיר- 72 ₪.

אם רק ארצה אני אוכל מאת חן לב



קסם של ספר, צבעוני ומיוחד המשלב בין אמנות, דמיון וחלום.

"אִם רַק אֶרְצֶה, אֲנִי יָכוֹל לִשְׂחוֹת בַּשָּׁמַיִם.
אִם רַק אֶרְצֶה, אֲנִי יָכוֹל לֶאֱכֹל סְפָּגֵטִי מִתַּחַת לַמַּיִם."

חנו של הספר וקסמו הרב נובע מהאיורים שכולם מורכבים ממגזרות נייר שהכינה חן. האיורים הצבעוניים מושכי לב ועין ומרהיבים ממש. אהבתי את המקוריות והדמיון שיש בהם וגם את ההומור הדק והחיוך. אין ספק שהקריאה בספר והעיון באיורים, מגרים את הסקרנות ואת היצירתיות שיש בכל אחד מאתנו.

זה ספרה הראשון של חן לב, אמנית ומאיירת בוגרת בצלאל וחובבת ספרי ילדים שחלמה להוציא ספר ילדים ייחודי ובעל ערך מוסף. מאז שלקחתי שיעורי איור ספרי ילדים במסגרת הלימודים, חלמתי להוציא ספר בעצמי. ספרי ילדים מרוממים את רוחי, בצבעוניותם ובסיפור התמציתי שמייצר חוויה כוללת. אני רוצה שהספר שלי יעודד ילדים ומבוגרים בכל גיל ליצור ולהביע את עצמם". חן שואבת את ההשראה לעבודתה מציירים אימפרסיוניסטים הידועים בטכניקה הכתמית בעבודתם, כמו קלוד מונה ומאנימציית "סטופ-מושן" של גזרי נייר.
ומה לגבי ספרי ילדים אהובים?

"למרות שאני מאוד אוהבת לרכוש ספרי ילדים בחו"ל, הספרים האהובים עלי הם ספרי הילדים הישראלים – שאיתם גדלתי. יש בישראל סופרים וסופרות נפלאים, כמו אורית ברגמן, רינת הופר וגלעד סליקטר. כמו כן, אני אוהבת מאוד את איוריהם של לנה גוברמן, ליאורה גרוסמן, עינת צרפתי ואביאל בסיל."

"אם רק ארצה, אני אוכל", מאת חן לב  22 עמודים, הוצאת אוריון. מחיר לצרכן: 50 ₪ .
להשיג ברשתות הספרים.
לרכישת הספר- כאן







יום חמישי, 25 באוקטובר 2018

מתחם קניות חדש נחנך בעופר נצרת עלית ויו"ר מליסרון ליאורה עופר הגיעה לברך


מסעדת רובינשטיין חוגגת יום הולדת 11 ואנחנו נהנים


יום שלישי, 23 באוקטובר 2018

על כנס מקצועניות היופי שהשיקה תמי בניטה במלון הילטון תל אביב

                                                תמי בניטה-  צילום- דביר כחלון

תמי בניטה, אשת עסקים ויזמית בתחום הקוסמטיקה, השיקה ב-15.10.18 במלון הילטון תל אביב, כנס מקצועניות יופי. זו הפעם הראשונה שנערך בישראל כנס כזה ואיני מתפלאת שתמי בניטה היא זו שעומדת מאחורי היוזמה הברוכה.

                                             צילום יח"צ

את תמי בניטה הכרתי לראשונה ביום צילומים שנערך לקראת כנס קוסמטיקה מקצועי שיזמה. התרשמתי ממנה מאד. אישה מרשימה, נמרצת ובעלת קסם רב הזוכה להצלחה מטאורית בזכות מקצועיותה ויכולותיה.

         תמי בניטה וגולן נהרדעא- יו"ר חברת גולן קומיוניקיישן

תמי החלה את דרכה בעולם היופי כשכירה בחברה להפקת כנסים ותערוכות בתחום הקוסמטיקה המקצועית. לפני מספר שנים יצאה לדרך עצמאית והקימה את חברת תמי בניטה המארגנת כנסים מקצועיים יוקרתיים בתחום הקוסמטיקה והביוטי ומלווה קוסמטיקאיות מקצועיות, ותיקות או בתחילת דרכן, בכל היבט הקשור לעשיה המקצועית שלהן.



                          צילומים- דביר כחלון

במקביל להפקת הכנסים, ממשיכה בניטה לפעול במרץ להקמת הגוף לקידום הקוסמטיקאיות בישראל, אשר יעניק בית עוטף ומענה לכל צרכי הקוסמטיקאיות – החל מהליווי הראשוני של הקמת העסק וכלה בהדרכות על אסטרטגיה שיווקית וליווי שוטף בניהול.

בכנס למקצועניות היופי הוצגו עולמות התוכן הקשורים לעולם היופי: פדיקור, מניקור, טיפוח ציפורניים, מותגים של לקים, כל טיפולי מילוי הגבות ועיבוי הריסים, שיטות להורדת שיער ועוד. הגעתי לכנס והתרשמתי מהמספר הרב של מקצועניות בתחום היופי שהגיעו להשתתף בכנס, להעשיר את ידיעותיהן, ללמוד ולהתפתח. 

                         חברת ליאונרדו מציגה חידושים בכנס

                                 EL JEWELRY


האווירה בכנס הייתה חגיגית וזוהרת כמצופה מכנס העוסק במקצועות היופי. וגם אני השכלתי ולמדתי על החידושים שיש בתחום.

  צילום יח"צ
 צילום יח"צ

             צילומים מהכנס

החזון של תמי הוא להעצים נשים הן מהבחינה האישית והן מהבחינה העסקית. הכנסים שהיא עורכת הם פועל יוצא מחזונה, תוך הענקת נופך מכובד לענף הקוסמטיקה והם נערכים בבתי מלון יוקרתיים בהשתתפותם של אלפי מקצועניות קוסמטיקה ויופי. ההרצאות מועברות על-ידי אנשי מקצוע מכל רחבי העולם ועוסקות בתחומי קוסמטיקה, ניהול העסק, העצמה אישית, יחסי אנוש, חשיבה חיובית וחיבור גוף-נפש תוך התגברות על עכבות וחסמים נשיים ואוניברסליים.

                      צילום יח"צ

              צילומים מהכנס

התחום של קוסמטיקה מקצועית כולל בתוכו את כל סל המוצרים הנלווים שמשווקת הקוסמטיקאית בעצמה והם אינם נמכרים בשוק הפתוח. בניטה משיקה את כנסי הקוסמטיקאיות על-מנת להעצים את העוסקות בתחום, בענף תחרותי בו רבים מהעסקים אינם מממשים את הפוטנציאל הניהולי והשיווקי שלהם.

אישית, אני מעריכה מאד נשים כמו תמי בניטה. היא, בעיניי, השראה ודוגמה אישית לאשת עסקים שצמחה מהשטח והקימה עסק, תוך שהיא משלבת ביו אימהות לקריירה. גם כיום מקפידה תמי לשלב בין העולמות ולהעניק חשיבות הן למשפחה כערך עליון והן לעסק המשגשג שלה. בנוסף, היא מקפידה להעניק יחס חם ואימהי גם לקוסמטיקאיות אותן היא מלווה ולהוות להן מנטורית בתחום.


ליצירת קשר:
פייסבוק: תמי כהן בניטה
קבין ישראל
Benita Beauty for Business
03-7168770

שי פרץ בעל המותג PISTACHE מציג את קולקציית הקפסולה "דז'ה וו"



מעצב האופנה שי פרץ הוא מהמעצבים שאוהבים נשים ועיצוביהם מחמיאים לנשים. פגשתי את שי ביום צילומים לקולקציית הקפסולה "דז'ה וו" שכולה הצדעה לשנות השמונים העליזות, המהוות השראה לקולקציה הנוכחית אשר נוספו לה מוטיבים בולטים של העצמה וחוזק נשיים.

"אילולא נשים- אין עולם" אומר לי שי. "הנשים הן המניעות והקולקציה שבניתי מבקשת להראות זאת, תוך כדי תמיכה והעצמת הנשים."

             שי פרץ

הרעיון לקולקציה הנוכחית נבנה לאחר ששי השתתף בשבוע האופנה בפריז. הקולקציה משלבת בין טרנדים עולמיים, מציאות ישראלית מורכבת, אמירות אופנתיות משנות האייטיז ואמונה גדולה בכוחן של נשים. השילוב הוא מושלם והוביל לקולקציה מרשימה מאד, חדשנית, נועזת ומעצימה.



גם הקמפיין הוויראלי הבינלאומי וחוצה הגבולות - #Me_too השפיע על עיצוב הפריטים השונים בקולקציה והם משדרים נשיות לא מתנצלת ולא מתפשרת של נשים חזקות ועוצמתיות.

את ראיית העולם שלו על עוצמתן של נשים, יוצק שי פרץ אל תוך קולקציית הקפסולה ובאמצעות בחירת הדוגמניות שלו מעביר את המסר כי נשים אמיתיות הן אותנטיות ומונגשות ולאו דווקא דוגמניות בעלות מראה בלתי מושג.



בצילומי הקפסולה לקמפיין השתתפו שתי נשים שמשקפות את הישראליות – ערביה וישראלית – במטרה להדגיש את תפקידו האוניברסלי של עולם האופנה והסטייל כמקרב לבבות וחוצה גבולות פיזיים, מנטליים ותרבותיים.

מיהן קהל היעד של הקולקציה? נשים בכל גיל היודעות מה הן רוצות. נשים דעתניות, משוחררות וחזקות. המותג PISTACH נותן מענה לנשים בכל מבנה גוף, בכל מידה, בכל גיל, המעוניינות בעיצובים מחמיאים ובעלי נוכחות שיחמיאו להן וידגישו את יופיין ועוצמתן.

צילמתי מספר צילומים של מאחורי הקלעים כדי שתוכלו להתרשם איך זה נראה לפני עיבוד וכשצלמת לא מקצועית, כמוני, מצלמת.





אני אהבתי את העיצובים המחמיאים והנועזים ומעריכה את האופן בו מתייחס שי אל נשים- בהערכה ואהבה. אין לי ספק שעיצוביו מושפעים מראיית העולם הפמיניסטית שלו.

מחירי השמלות של PISTACH נגישים לקהל הישראלי, כחלק מהרצון של פרץ לשמח ולדאוג לכל אישה עד לשביעות רצון מלאה. טווח השמלות בסטודיו הוא החל מ- 36 ועד 52 ובמידת הצורך, מייצרים את השמלה במידות נוספות.

צילום: @telaviver

ניתן להשיג:

בוטיק שי פרץ- פיסטאש- דיזינגוף 213 ת"א
03-6412266
פייסבוק: Pistache Shay Peretz
אינסטגרם: pistache.fashion
אתר אינטרנט: www.pistache.co.il

יום שני, 22 באוקטובר 2018

קבלו את אולם התצוגה החדש של אינפיניטי בצפון


מותג האופנה FIVE US משיק את קולקציית סתיו- חורף 2019



על מותג האופנה FIVE US שמעתי רק לאחרונה וכשהתוודעתי לעיצובי המותג ולקולקציה הטרנדית והשיקית שלו, שאלתי את עצמי איך זה שלא הכרתי את החברה הזו קודם לכן?

זו גם אחת השאלות הראשונות ששאלתי את שלומי רחימי בעל החברה, כאשר פגשתי אותו לרגל השקת קולקציית חורף 2019. התשובה פשוטה " אנחנו משווקים לבוטיקים מובילים, הנבחרים באופן אישי ורק בהם ניתן למצוא פריטים שלנו. מדובר על כ-52 בוטיקים ברחבי הארץ, רובם באזור המרכז והשרון" ענה לי שלומי.

           שלומי רחימי במשרדו 

ואיך יודעים אילו בוטיקים והיכן הם נמצאים? "ובכן, הכי פשוט להתקשר אל השואו רום שלנו ואנחנו מפנים את הלקוחה לבוטיק הקרוב למקום מגוריה". ואני אומרת לכם שכדאי להתקשר ולברר, כיוון שמדובר על מותג אופנתי צעיר, צבעוני וטרנדי. מעצבי החברה יודעים לשלב בין המראות הבינלאומיים העכשוויים לבין דרישות האישה הישראלית וליצור אופנה נשית, בעלת מענה אופנתי מדויק שמתאים לכל שעות היום. בין אם מדובר במראה קז'ואל יומיומי ובין אם מדובר במראה מותאם לאירוע חגיגי.




אני מודה, התלהבתי מהקולקציה והתלהבתי מהאופן שניתן לשלב בין הפריטים השונים ליצירת מראה אחר ושונה בכל פעם. ניכר ששלומי רחימי מבין לליבה של האישה הישראלית ויודע איך להלביש אותה. זאת ועוד, מדובר על חברה ישראלית כחול לבן שכל פריטי האופנה שלה מיוצרים בארץ. החל מעיצוב הבגד, הגזירה והתפירה. ובתקופה שבה רוב פריטי האופנה שאנו לובשות מיובאים בעיקר מסין, משמח אותי להכיר חברה ישראלית המייצרת בארץ אופנה מרשימה ומדויקת.




FIVE US מעצבת ומייצרת מדי חודש קולקציה של כ-40 פריטים חדשים. מרשים, נכון? שלומי סיפר כי הנשים הישראליות אוהבות להתחדש והוא משתדל לעמוד בציפיות ולהוציא עיצובים רעננים, ייחודיים ואופנתיים. העיצובים מתאימים לנשים בכל גיל וטווח המידות נע בין 36-44, כשרוב הפריטים הם one size. "מדוע זה כך? " שאלתי. " מכיוון שאנו מעצבים מספר פריטים גדול במיוחד, הצלחנו להגיע להתאמה של מידה נכונה גם למי שלובשת מידה 36 וגם למי שלובשת מידה 42"  "ומה לגבי מידות יותר גדולות" על כך ענה שלומי "אני מודע לבקשה לייצר מידות גדולות יותר ועובד על כך" אישית, הייתי שמחה למצוא מידות גדולות יותר ובטוחה שרבות מצטרפות אלי בבקשה זו.

הקולקציה העכשווית מאופיינת בבחירת בדים איכותיים ומיוחדים מוויסקוזה, כותנה ומודלים מסיב טבעי, בטאץ' אישי של אלמנטים בעבודת יד שהם מיוחדים ואישיים, בגזרות מדויקות ומחמיאות, בפריטים דמויי עור, ז'קטים צבעוניים, מכנסיים במגוון גזרות, טוניקות וסווצ'רים ספורטיביים, מבחר גלביות ושמלות. כל זאת, במבחר צבעים מובילים- בורדו, חרדל, ירוק בקבוק, כסוף, מטאלי, נייבי, אפור, לבן ושחור. וכמובן, ניתן למצוא משבצות, פסים ודפוסים גאומטריים.







מה שבעיניי מצא חן במיוחד היא היכולת לשלב בין הפריטים. כמו במשחק לגו, גם כאן ניתן לשנות, להוסיף ולהיראות אחרת ללא מאמץ. להגיע בבוקר לעבודה בחצאית וחולצה יומיומיים ולקראת יציאה בערב, להוסיף ג ‘קט מתאים, להחליף חולצה או מכנסיים והנה מראה מתאים לאירוע. ניכרת המחשבה עלינו הנשים שאמורות ללבוש את הבגדים, שיהיה לנו נעים, נוח וכמובן יפה. שהבגדים ישבו עלינו כמו שצריך ובאופן המחמיא ביותר.





בשיחה עם שלומי הוא סיפר לי על תחילת דרכו בעולם האופנה. "נכנסתי לעולם האופנה לפני 24 שנים ואת דרכי התחלתי כגהצן. ומשם עשיתי את הדרך עד להקמת חברת אופנה. אני מכיר את כל השלבים לפני ולפנים, מהשטח. לא למדתי מעולם אופנה באופן מסודר ואין לי תעודות להראות. אך, בעיניי, זו הדרך הנכונה והמתאימה לנשום אופנה. מבפנים" ואכן, כך זה נראה, שלומי מעורב בכל פרט ופרט, החל מהעיצוב, הגזירה ואישור הפריט. הכל עובר תחת ידיו ועיניו והאהבה לכל פריט מביאה לכך שהבגד מוקפד, איכותי ומעוצב ברמה הכי גבוהה שניתן.

               חדר העבודה והגזירה בשואו רום

"אני חושב על האישה שתקנה את הבגדים שאני מייצר ורוצה שיתאימו לה ושהיא תהנה מהם. חשוב לי שהפריט יתאים לה לא רק לעונה אחת, שהיא תדע שהכסף שהוציאה שירת אותה. לכן, האופנה שאני מייצר נוגעת בטרנדים אך היא גם על זמנית" ואני חושבת שבכך סיכם שלומי את כל מה שאני כאישה מחפשת כשאני רוכשת לעצמי בגד אופנתי ואיני מתפלאת שהקולקציה כל כך מצאה חן בעיניי.

טווח המחירים נע בין 220 ₪ לחולצה ועד כ-450 ₪ לאוברול.

ניתן להתרשם מהקולקציה בשואו רום בבית פנורמה, דרך בן צבי 84 תל אביב או להתקשר לטלפון- 03-6825575 ולבקש את כתובת הבוטיק הסמוך למקום מגוריכן.

אינסטגרם- @fiveus.fashion