רשומות

יום ראשון, 22 ביולי 2018

רגעים קסומים עם טליה



השבוע התארחתי יחד עם כלתי בקליניקה של טליה שדה מוסקוביץ'- מטפלת הוליסטית המציעה טיפולים המשלבים בין גוף- נפש ו-רוח. הגענו כדי להתנסות בטעימות טיפוליות ממגוון הטיפולים שטליה מציעה ללקוחותיה וחווינו חוויה עוצמתית, מהנה ומשחררת.

טליה הגיעה לעיסוקה בעקבות אירועים אישיים שעברה והובילו אותה לתחום של עזרה וטיפול באנשים. כל זאת, מתוך אהבה ורצון לעזור. היא אם ל-4 ילדים. אחת מבנותיה היא בעלת צרכים מיוחדים וזאת בעקבות התערבות רפואית שכשלה. טליה שעבדה אז ברפא"ל, חיפשה דרך לעזור לבתה וכך החלה ללמוד רפואה משלימה. היא התמחתה ברפלקסולוגיה, הילינג, צמחי מרפא, ארומתרפיה, טיפול בצלילים  ועוד. "יש בי צורך לתת באהבה" אומרת טליה. ואכן, היכולת שלה לתת ולטפל היא עצומה ולאחר התנסות בטיפול רפלקסולוגי, אני יכולה להעיד שמגע ידיה הוא מגע קסם.



טליה מטפלת במגוון טיפולים הוליסטיים ועושה שימוש בחומרים טבעיים וצמחי מרפא. טיפולי הקוסמטיקה שלה מותאמים לעונות השנה ולמצב עורה של המטופלת. "למשל בקיץ רמת הלחות בעור יורדת ויש להמריץ את העור ולעזור לו להעלות את רמת הלחות. בנוסף, כיוון שבקיץ הרגליים סובלות יותר, אעזור בחבישה עם שמנים צמחיים. אני משתמשת בחומרים טבעיים ופעילים ונעזרת גם בטכנולוגיה" אומרת טליה. "בחורף אוסיף טיפול של נר אופי לטיפול הקוסמטי. נר שתפקידו לנקז לחות ולעזור בשחרור הליחה"

בנוסף לטיפולי קוסמטיקה מציעה טליה טיפולי רפלקסולוגיה, טיפול בצלילים עם קערות טיבטיות, דמיון מודרך וארומתרפיה. היא מעבירה סדנאות בהם היא משלבת מספר טיפולים וניתן להגיע אליה בקבוצות קטנות ולהתנסות. הסדנאות מתאימות לקבוצות של עד ששה וזאת על מנת שטליה תוכל להעניק לכל משתתף את תשומת הלב הראויה.





אנחנו התנסינו בטיפול משולב של דמיון מודרך, טיפול של הדהוד טיבטי, ארומתרפיה ולסיום גם רפלקסולוגיה. בנוסף, שילבה טליה בטיפול גם קלפים של ידיים ונתבקשנו לבחור קלפים איתם אנו מזדהים ולשוחח עליהם ועל הבחירה שעשינו. שכבנו על מזרונים ולאחר פרק של דמיון מודרך, הניחה טליה על גופנו קערה טיבטית ונתנה לצליל המופק מהקערה, לפגוש את צלילי גופנו. או יותר נכון, לתת להדהוד שלנו להשתלב עם הדהוד הקערה, זאת בנוסף לריחות האתרים שהתיזה סביבנו. זו חוויה המצליחה להשקיט את הרחש התמידי בתוכנו, להשקיט ולהרגיע. חוויה שהייתי שמחה לחזור עליה שוב.



וזה עדיין לא כל מה שטליה יודעת לעשות. היא אישה רבת יכולות הרוקחת גם משחות מרפא כמו קרמי גוף, שפתיים וידיים, שמנים ותכשירים נגד עקיצות. ההתנסות שלנו בתכשיריה היא חיובית ביותר.

לסיכום

לא צריך לסבול מכל מיני תחלואים כדי להגיע לטיפול חוויתי. להפך, אני מאמינה שטיפול אצל טליה ימנע מחלות ויעזור לנו להתמודד עם בעיות שונות. מתוך החוויה שאני עברתי, אני ממליצה בלב שלם להגיע לאחד מהטיפולים המוצעים. כיחיד או בקבוצה וליהנות מחוויה ייחודית, מעצימה ומחזקת.

רגעים קסומים- רחוב נחלת יעקב 15, כפר חסידים, חיפה

טליה- 052-8021455


פייסבוק- לחצו כאן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה